Darx* Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 men hvor der? er jo helt umulig å vite hvilken siden jeg har testet alle som hørtes sannsynelige ut og siden jeg bruker gyspsy er det sikkert en annen måte å gjørde det på Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Det står under gypsymod et eller annet bars. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Fikk dette tipset i en tråd tidligere: Et tips, last ned Stancesets og Weaponswitch Så kan du automatisk bytte mellom en stav med + på healing og/eller +int i caster form og 2H mace med +str og stam i bjørn/katteform. Funker fint! Du må ha begge addonsene for at det skal fungere. Men får ikke til å skifte noe annet enn våpen med disse add-on`ene.. (det er 6 ledige slot`er pr "shift", men virker som du bare kan putte våpen her) noen som har en løsning på problemet mitt? Jeg er druid, og ønsker å bruke våpen x, kappe x, hansker x og lignende i tauren form mens jeg vil bruke andre våpen og ting i shape-shifted tilstand (som gir mest mulig + i str, stam o.l.) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) ettersom du ikke kan bytte armour i combat, så er noe slikt ganske umulig det finnes en mod som kan gjøre det utenfor combat, men så fort de to sverda krysser seg, er det umulig å bytte armour.. stikk til curse gaming og søk etter "EquipManager" Endret 10. mai 2005 av MrLee Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Det viste jeg ikke... takker Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2005 Noen som kan forklare meg hvordan FlexBar funker? (Ja, jeg vet at det er manual med, men har ikke tid til å lese den ) Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Noen som kan forklare meg hvordan FlexBar funker? (Ja, jeg vet at det er manual med, men har ikke tid til å lese den ) http://www.prophetic-darkness.net/storage/FlexBar.htm Kort eksempel: /flexbar show button=1-20 /flexbar group button=1-20 anchor=1 /flexbar horizontalgroup group=1 Dette gir deg en bar med 20 knapper som du kan dra overalt. /flexbar show button=21-40 /flexbar group button=21-40 anchor=21 /flexbar horizontalgroup group=21 Dette gir enda en bar med 20 knapper... Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hvilken mod er det som gjør sånn at man ser hvor mye liv man mister/får over hodet sitt? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 La inn insomniax i dag og har lagt merke til en irriterende detalj. Som mage bruker jeg ctrl +1 og ctrl + 2 for å skifte bar da jeg har damagespells på bar 1 og andre spells på bar 2. Med insomniax fungerer ikke dette. Noen som har peiling på hvilken addon som blokker det? Eller om det er mulig å stille noe sted? Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det er vel shift som skifter sider? Hvilken mod er det som gjør sånn at man ser hvor mye liv man mister/får over hodet sitt? scrolling combattext. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) Har et lite problem med Insomniax og professions, uansett om tingene jeg skal create er grå, grønne, gule eller oransje vises de som oransje.. noen som vet om man kan endre på det? edit: grå > grø Endret 13. mai 2005 av Xeenon_ Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Har et lite problem med Insomniax og professions, uansett om tingene jeg skal create er grå, grønne, gule eller oransje vises de som oransje.. noen som vet om man kan endre på det? edit: grå > grø Det er en bug i spillet visstnok. Jeg har ikke opplevd det, og bruker insomniax. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 La inn insomniax i dag og har lagt merke til en irriterende detalj. Som mage bruker jeg ctrl +1 og ctrl + 2 for å skifte bar da jeg har damagespells på bar 1 og andre spells på bar 2. Med insomniax fungerer ikke dette. Noen som har peiling på hvilken addon som blokker det? Eller om det er mulig å stille noe sted? Hvorfor skal du bytte når du kan ha 7 bars fremme samtidig? som warlock bruker jeg 6 bars av gangen. Uansett, er shift+1,2,3 osv som bytter. Shift og rulle på mushjulet eller pil opp/ned blar også. Ctrl+1,2,3osv er forbeholdt pet bar som standard. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Jeg trenger å fjerne den lille irriterende stealthknappen over de andre knappene.. Jeg har flyttet den ned, men kan ikke fjerne den som er over de andre. Hvordan? Hørt man kan gjøre det med en UI mod. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 let etter en mod kalt "hideclassbars". Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Har et lite problem med Insomniax og professions, uansett om tingene jeg skal create er grå, grønne, gule eller oransje vises de som oransje.. noen som vet om man kan endre på det? edit: grå > grø Det er en bug i spillet visstnok. Jeg har ikke opplevd det, og bruker insomniax. jeg kan bekrefte at det er en bug i spillet. Bruker ikke insomniax og jeg har det problemet. Jeg sendte også en mail til GM om det, og fikk svar på at det var ett bekreftet problem og at de jobbet med saken... Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det skal visstnok være fikset (flere ganger ), og skal vel være fikset nok en gang på test realm. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Finnes det noen mod som viser alle raid medlemer på mini-map? Og finnes det en mod som lar deg merke tekst i chat/combatlog for å kopiere? Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Er det mulig bare å få tak i target moden der? Altså den man får opp når man velger target. PS Nurfed UI Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Er det mulig å bare få det i en mod? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå