Superslask Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Jepp, det kan du. WTF, WDB og interface mappene lager seg selv om du sletter dem, dette er lokale instillinger og addons. Edit: WDB, ikke WTB. /leave 2 Endret 23. august 2006 av Superslask Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 sikkert litt simpelt men... hvordan får jeg screens i jpg/jpeg? veit det er litt ot men..... sånn at jeg "omformer" mine .tga til .jpeg/.jpg! =) en kamerat sa at man kunne laste ned fra screen of the day siden på wow-europe.com men finner ikke! =) link er fint! = ) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 sikkert litt simpelt men... hvordan får jeg screens i jpg/jpeg? veit det er litt ot men..... sånn at jeg "omformer" mine .tga til .jpeg/.jpg! =) en kamerat sa at man kunne laste ned fra screen of the day siden på wow-europe.com men finner ikke! =) link er fint! = ) 6729671[/snapback] evt Paint Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 www.acdsystems eller www.irfanview.com. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Eventuelt ConvertShots (curse er nede, kan ikke linke) Legg det i screenshots mappa, start .exe fila og trykk convert. Konverterer alle filene i mappa uten noe mer dilldall. Leste noe om at man kan endre en confg fil slik at wow gir deg .jpg istedet for .tga. Mulig dette bare var ønsketenkning. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Har en bugga addon som gjør at mitt targets navn ikke oppdateres når jeg skifter target. Er litt vanskelig å forklare. Bruker følgende addons 6720182[/snapback] Prøv å last ned ny versjon av Discord Unit Frames. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Eventuelt ConvertShots (curse er nede, kan ikke linke)Legg det i screenshots mappa, start .exe fila og trykk convert. Konverterer alle filene i mappa uten noe mer dilldall. Leste noe om at man kan endre en confg fil slik at wow gir deg .jpg istedet for .tga. Mulig dette bare var ønsketenkning. 6730084[/snapback] Det tipset der skal du ha stor takk for. Hadde 134 bilder i mappa, mange gode minner som jeg fikk sett nå. Anbefalles på det sterkeste. Til dere andre, jeg fant det på filefront, ligger ute flere steder enn bare på curse. Skriv bare convertshots i google så finner dere det. Lenke til kommentar
Azurathus Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Noen som vet hvilken mod i Photek UI som sier ifra i raid når du sheeper noe? Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 etter patch 1.12 trenger jeg et nytt mod =) et mod som har alt jeg trenger når det gjelder pvp og pve. helst noe fansy chat og unit frame(f.eks perl) takker for svar Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 ingen som bruker mods for tia eller? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 X-Perl unitframes, Nurfed og Discord er vakkert Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Bruker Discordbars, så er jeg rogue, lurer på hvordan jeg kan fikse sånn at bar 1 skifter når jeg går is stealth ? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Uhm jeg har en liten feil med UIen min (ny i dag), i øverste hjørne så kommer standard health/mana bar frem :S noen som vet hvordan man fikser det ? Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Spørsmål nummer 1: Etter patchen kommer det sånn % og noen andre bokstaver / tegn under buffs folk har gitt meg.. hvordan får jeg det til å går bort å bli normalt igjen? sånn at det står f.eks. 30 min. ?? Spørsmål nummer 2: Når jeg er i party og ser på bildet til de andre folka ser jeg ikke lenge hvilke buffs de har... hvorfor ikke det? er det mulig å få dette tilbake? Spørsmål nummer 3: Har sett på mange bilder her på forumet hvor folk har bildet av UI'en sin og at de har en sånn linje øverst på skjermen hvor det står: f.eks. penger, durability osv.. hva heter denne? og hvor får jeg tak i den addonen? Endret 31. august 2006 av Simma89 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Spørsmål nummer 3: Har sett på mange bilder her på forumet hvor folk har bildet av UI'en sin og at de har en sånn linje øverst på skjermen hvor det står: f.eks. penger, durability osv.. hva heter denne? og hvor får jeg tak i den addonen? 6777928[/snapback] Titan Panel Lenke til kommentar
norseson Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hei, Eg berre lurte på kva denne huden heiter: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=96792 Takker for alle svar Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hei, Eg berre lurte på kva denne huden heiter: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=96792 Takker for alle svar 6781992[/snapback] Nurfed Hud, kommer sammen med Nurfed, utrolig nok Lenke til kommentar
norseson Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hei, Eg berre lurte på kva denne huden heiter: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=96792 Takker for alle svar 6781992[/snapback] Nurfed Hud, kommer sammen med Nurfed, utrolig nok 6782287[/snapback] Fett, takk skal du ha! Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Er det noen her som kan linke til den nyeste Nurfed som er ute? finner ikke den jeg. Søkte på Nurfed på Curse gaming og valgte nurfed UI som jeg gjorde sist.. men den er ikke oppdatert..:S Lenke til kommentar
wilai Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Nurfed er bare oppdatert til toc 1.11 men fungere fint på 1.12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå