Superslask Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hitsmode fikser det for deg. Lenke til kommentar
ulrikft Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): slik ble det.. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 takk for al hjelp har ikke mange addons, hadde Gatherer og Titan bar fra før, så lasta ned den critline som legger seg i Titanbar. i natta som var gikk alt av instillinger tilbake combat log forsvant, måtte stille inn alt på nytt, critline ble stilt tilbake( ) osv... fiksa det jo, men bare teit at alt gikk tilbake... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg så en fin custom-made UI til Warlock på discordmods.com. Men jeg aner ikke hvordan man skal laste opp slike, hvor man plasserer de forskjellige filene etc. Jeg lurte på om noen hadde noen guide/turtorial eller visste om noe? Her er UI'en forresten: Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Ingen som har noe særlig peiling på Discord? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Har du lest guidene og faq'ene på discordmod.com da? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Jeg har ikke funnet noen Edit, fant en og fikk det til! Endret 18. august 2006 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Et til. Finnes det en addon som gjør knapper runde? Isåfall, hvordan blir de seende ut og hva heter den evt. addonen Edit: Vi tar oss den frihet og spør om mer. Model Magic, en addon som viser bilde av deg/pet/target i 3D, viser det HP/Mana? Finnes det noen annen addon som gjør det samme som Model Magic men med HP/Mana? Endret 20. august 2006 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Et til. Finnes det en addon som gjør knapper runde? Isåfall, hvordan blir de seende ut og hva heter den evt. addonen Edit: Vi tar oss den frihet og spør om mer. Model Magic, en addon som viser bilde av deg/pet/target i 3D, viser det HP/Mana? Finnes det noen annen addon som gjør det samme som Model Magic men med HP/Mana? 6711958[/snapback] Nurfed unitframes viser hodet til de ovennevnte i 3d. ganske pent. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Perl unitframes har også 3D visning. Edit: Den har både HP og mana i tall + % visning. Veldig lett å sette opp også. Endret 21. august 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Duf all the way. Det er så herlig mye man kan gjøre med duf. Har brukt perl før, men discord eier perl lett. Bruk adapt for 3d visning. Tar litt tid å lære seg, men discord er the shit. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Ingen som vet hvordan man nullstiller Damage meteret i PhotekUI? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) klikk på mapikonet og reset. Edit: Det heter forresten SW_stats så ikonet har vel ca det navnet. Endret 21. august 2006 av Superslask Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 klikk på mapikonet og reset. Edit: Det heter forresten SW_stats så ikonet har vel ca det navnet. 6715647[/snapback] Skal se på det når jeg kommer hjem, takk. Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 klikk på mapikonet og reset. Edit: Det heter forresten SW_stats så ikonet har vel ca det navnet. 6715647[/snapback] Skal se på det når jeg kommer hjem, takk. 6716326[/snapback] Hvis du er alene eller i 5-man party kan du skrive /sws reset I ett raid må du ta en vote på det, og det blir da /sws rv Selv synes jeg det er plagsom å måtte bruke ikonet, så jeg har laget to macroer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) **Dobbelpost** Slett pls Endret 22. august 2006 av heanwi Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 (endret) Har en bugga addon som gjør at mitt targets navn ikke oppdateres når jeg skifter target. Er litt vanskelig å forklare. Bruker følgende addons Endret 22. august 2006 av heanwi Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hei Hva heter den addonen som får portrettet/xpbaren til å være sånn som på UIen til trådstarter? Er sikkert svar et eller annet sted på sidene allerede, men er jo nesten 80 sider... gadd ikke lese gjennom alle:P Kjappe svar blir satt pris på^^ Lenke til kommentar
Groet Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 kan man trygt slette wtf og interface mappa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå