sigz Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Skulle ønske heg visste noe som helst om UI designing. Noen som vet om det er lett for en stakkars noob å få mer eller mindre samme UI som ble brukt i filmen "MC done quicker" med The Axemen? Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 hvordan lager man sånne textures med dart? er ikke helt inne i det.. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Noen som vet om en måte å helt, helt enkelt gjøre fonten på damage om til den gode gamle? 6509136[/snapback] Quoter megselv og spør igjen: Pleeaase? Kan vel ikke være så vanskelig? Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Noen som vet om en måte å helt, helt enkelt gjøre fonten på damage om til den gode gamle? 6509136[/snapback] Quoter megselv og spør igjen: Pleeaase? Kan vel ikke være så vanskelig? 6551222[/snapback] Tror det blir vanskelig. Vet ikke om noen addons som kun endrer dmg font. Du må i så fall finne igjen den type font. Kanskje prøve å putte den inn i sct ellerno.. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Skulle ønske heg visste noe som helst om UI designing. Noen som vet om det er lett for en stakkars noob å få mer eller mindre samme UI som ble brukt i filmen "MC done quicker" med The Axemen? 6539498[/snapback] Han i Axemen brukte "Reborn UI". Men du kan jo spörre han selv, siden han er registrert på HW.no DeeTee heter han her på forumet. http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...-reborn-ui.html <---- Link til "Reborn UI" Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Noen her som vet hvordan jeg fjerner standard actionbaren helt nede på skjermen? Regner med det er noe jeg må slette i WTF foldern eller noe sånt men har rett og slett ikke peiling. Skulle legge inn discord actionbars nå og der sto at main actionbar som følger spillet skulle ver vekk på første loggin etter 'install', men den er der fortsatt. Endret 25. juli 2006 av Dewd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Prøv med moveanything Lenke til kommentar
greiven Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Nei, MoveAnything virker ikke på UI'en din. Bare på minimap, char., target, target-target osv. Men du kan flytte dine action bars, men da ligger din Blizz UI og soper der fortsatt :/ Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ja jeg har gått så lei av standard actionbaren nå at jeg blir kvalm. Ingen som vet hvor hen den ligger i WoW foldern så jeg kan fjerne/slette den elns? Å jeg har dårlig experience med move anything, rota det litt til for meg en gang :!: Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ja jeg har gått så lei av standard actionbaren nå at jeg blir kvalm. Ingen som vet hvor hen den ligger i WoW foldern så jeg kan fjerne/slette den elns? Å jeg har dårlig experience med move anything, rota det litt til for meg en gang :!: 6556110[/snapback] Hva er det du snakker om egentlig? Det der kan du jo fikse i /dab f.eks. trykke "Hide" på baren du vil ha bort. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Ja jeg har gått så lei av standard actionbaren nå at jeg blir kvalm. Ingen som vet hvor hen den ligger i WoW foldern så jeg kan fjerne/slette den elns? Å jeg har dårlig experience med move anything, rota det litt til for meg en gang :!: 6556110[/snapback] Hva er det du snakker om egentlig? Det der kan du jo fikse i /dab f.eks. trykke "Hide" på baren du vil ha bort. 6557892[/snapback] Er ingen ting i /dab etter det jeg har sett der den baren jeg snakker om ikke har noe med discord og gjøre. Fikk den vekk med Moveanything, takker til Vimsi. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 (endret) Er det noen som har et alternativ til DAB? EDIT: Bør helst være med min. 48 plasser Endret 26. juli 2006 av L@xen Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Hvor kan jeg finne en addon som viser debuff? En debuff watcher på en måte, slike barer som kommer ut med countdown til debuffen utløper? Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 hva heter den addonen som gjør at man ser hvor mange fiender man må drepe får å lvle? noen som kan linke til en som er oppdatert? =) ty Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 hva heter den addonen som gjør at man ser hvor mange fiender man må drepe får å lvle? noen som kan linke til en som er oppdatert? =) ty 6566052[/snapback] Ja den vil jeg også ha på alten min, holder humøret oppe når jeg grinder! Lenke til kommentar
acid20b Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 mobinfo 2 heter addonen. Finner den på www.curse-gaming.com og http://ui.worldofwar.net Lenke til kommentar
ELR Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Edit, feil tråd.... Endret 27. juli 2006 av Pitbullo Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Finnes det en mod for engineering? Så det blir litt enklere å lage ting? Litt større vindu og sånn var jeg ute etter Lenke til kommentar
greiven Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Skjönner ikke helt hva du mener Darx* Lenke til kommentar
ELR Skrevet 27. juli 2006 Del Skrevet 27. juli 2006 Darx, mener du den modden (husker den fra lang tid tilbake) hvor du kunne sette opp en liste på hva som skulle gjøres, trykke "Sett igang og mekk" og så laget den alt som sto i lista? Hvis noen vet, spytt ut Savner den selv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå