Xtra Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Sikker på at det ikke er sticky targeting? Options --- Advanced ---> Huke av sticky targeting. Hvis den er avslått, vet jeg ikke hva det er. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Nei, hadde det samme problemet selv, da brukte jeg den gamle versjonen av Photek. Slettet hele skiten og la inn et nytt UI med en del nye utgaver av addons, og da var alt i orden igjen. Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei. Er det noen som vet om en mod som viser hp/man/rage og bilde baren oppe i hjørne, men barre at bilde av deg selv beveger på seg? Vet ikke helt om derre forstod dette men eg kom ikke på noe bede 6515178[/snapback] Er ikke 100% sikker, men jeg mener Nurfed sin unitframe gjør det. 6515924[/snapback] Nei ingenting der. 6516180[/snapback] Prøv Perl (3d med bevegelse av char bilde) Den har også hp, mana rage i både tall og prosent. Fungerer også med 3d på party members. 6517298[/snapback] Funker nå tusen takk Lenke til kommentar
Lamakar Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hvor finner man Pearl UI? O_o Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) www.curse-gaming.com Endret 19. juli 2006 av Cassius Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Discord unit frames Virker $cr aka "color context reaction" hos dere? Jeg får det nemlig ikke til, eneste som skjer er at teksten blir hvit uansett reaction Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) glem det, fikk det til selv. Endret 20. juli 2006 av Spazz Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Heisann, jeg har lyst på noen kule addons til paladin. noen som kan være greie mens man levler osv. Jeg har søkt litt rundt på curse-gaming, men fant ikke noe. Noen som kan gi meg noen hint? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Vil slette alle addonsene mine som ikke var der fra jeg innstalerte spillet. hvilke kan jeg sletta av de som står her. Kan jeg slette alle det ikke står blizzard forrand eller har blizzard laget noen det ikke står blizzard forrand? untitled.bmp Endret 21. juli 2006 av Lightningwolf Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Du kan trygt slette alle. De med Blizzard foran i navnet kommer tilbake når du restarter WoW uansett. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Du kan trygt slette alle. De med Blizzard foran i navnet kommer tilbake når du restarter WoW uansett. 6532129[/snapback] Ok takk skal du ha for hjelpen. Var redd for å fucke noe opp. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 fant noen addons som gjorde at jeg fikk aspect og tracking (er hunter) på egen action bar... men de var utdatert.. kan noen vise meg en link til oppdatert addon? =) og så var det informant og titan-bar. også de var utdatert! /cry. noen som kan linke? på forhånd takk! =) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Det har sikkert blitt spurt om før. men kan noen linke til en god og ryddig UI jeg kan bruke? Og noen addons for mage? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 CT_Mod er vel noe som kan kalles ryddig. Det er en helt basic UI, men du kan laste ned andre addons hvis du ønsker det også. Burde ikke være noen problemer. Jeg bruker ingen mage-spesifikke addons til magen min, annet enn en sheep-macro. Nyttige sider du bør titte innom; www.ctmod.net ui.worldofwar.net www.curse-gaming.com Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 CT_Mod er vel noe som kan kalles ryddig. Det er en helt basic UI, men du kan laste ned andre addons hvis du ønsker det også. Burde ikke være noen problemer. Jeg bruker ingen mage-spesifikke addons til magen min, annet enn en sheep-macro. Nyttige sider du bør titte innom; www.ctmod.net ui.worldofwar.net www.curse-gaming.com 6532711[/snapback] Eneste problemet er at jeg ikke finner fram på de sidene der. så det hadde vært greit å få link rett til tingene. *Flau over egen inkompetanse * Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Discord unit frames Virker $cr aka "color context reaction" hos dere? Jeg får det nemlig ikke til, eneste som skjer er at teksten blir hvit uansett reaction 6526032[/snapback] Har funnet ut av det Var en egen meny for context colors hvor alle på reaction var satt til hvit. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Alle som ikke har sjekka ut Sacrophilus' Reborn UI, gjør det nå Anyways.. Discoord Mods ftw.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hva, det råtne Starcraft-UIet? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Skaperen av Druidium, Sarcophilus, lagde Reborn og det finnes rundt 10 forskjellige versjoner av det, ligner ikke på Starcraft syntes jeg :S Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Reborn UI er pent. Supert design. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå