Dr3as Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Satt opp flexbar selv nå.. utrolig deilig Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hvordan er det mulig å få kordinater heilt opp? Slik som på bilde http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3843245 Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Slik ser det ut hos meg etter jeg har flyttet på de tingene jeg vil ha og har lagt til CharacterProfiler, PvPlog, ShardTracker og Servitude oppå Insomniax. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Hvordan er det mulig å få kordinater heilt opp?Slik som på bilde http://forum.hardware.no/index.php?act=Att...post&id=3843245 http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=235 <- last ned den. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Jeg driver og mekker min egen sammensetning av addons, og jeg prøver å fjerne den vanlige XP-baren som ligger oppå main-baren. Jeg har fått til å fjerne XP-baren, men nå er det et mellomrom som er like bredt som XP-baren der i stedet. Noen som vet hvordan jeg fjerner mellomrommet, slik at WoWs to standard extra bars kommer helt nedpå main-baren? Edit: Jeg fant ut at jeg skulle bruke gypsymod sammen med de addonene jeg vil ha, og det funker ganske bra... Hva synes dere? Slik ble det seende ut: Endret 17. april 2005 av Pug Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Nvm... Endret 17. april 2005 av Pug Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Hvilken plugin er dette som viser "location" på hovedbildet? Endret 19. april 2005 av Slettet-QqZexW9o Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg liker Telo's InfoBar. Den legger seg som en tynn bar hvorsomhelst. Jeg pleier å ha den øverst i bildet. Den har bl.a. Location (coords), Bagspace, Money og Time. Veldig kjekk. Location-greia ser litt ut som den som folk har spurt etter i de siste postene her, men jeg tror ikke det er den. Andre addons jeg bruker er MonkeyQuest (kjekk boble som viser kortversjon av questinfo), QuestFade (? sørger for at all quest-teksten kommer på en gang) og Gatherer (viser hvor du har funnet blomster / ore / treasures). Kirikiri Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Har du noe link til Telo's Kirikiri?! Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Telo's Infobar: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=477 Flere ting fra Telo: http://ui.worldofwar.net/listuis.php?searchtext=telo&x=0&y=0 (Har ikke prøvd andre enn Infobar selv.) Kirikiri Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Hvilken plugin er dette som viser "location" på hovedbildet? Hvis du ser litt lenger frem så har jeg lagt ut link. Side 5 eller 6, kanskje før også, men er ikke helt sikker. Har dårlig tid nå, så jeg kunne ikke finne den frem for deg. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 (endret) Her er min..CT mod installert Wroks like a charm Det der er vel 3 lvl'er siden ellerno, trenger faktisk snart flere action bars, så da må det nok bli en annen mod tror jeg Endret 19. april 2005 av Bamse_ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 synes gode gamle cosmos var genial, hvor det var 2 ekstra barer, og en skjult, kunne velge med quest minion sånn at den satte ned quest når du begynte å samle/drepe noe, og forsvant når du var ferdig. Gjerne en som SKJULER (ja, skjuler) xp baren sånn at jeg ikke ser på den hele tia. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Lurer på hvilken UI denne karen bruker, bra film og forresten: Huntering Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Kan anbefale disse tre addons ifra Norganna: Norganna's page Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Vil anbefale Gypsy på det sterkeste! Har det selv + coutsom addons, slik som quikloot osv Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Jeg driver og mekker min egen sammensetning av addons, og jeg prøver å fjerne den vanlige XP-baren som ligger oppå main-baren. Jeg har fått til å fjerne XP-baren, men nå er det et mellomrom som er like bredt som XP-baren der i stedet. Noen som vet hvordan jeg fjerner mellomrommet, slik at WoWs to standard extra bars kommer helt nedpå main-baren? Edit: Jeg fant ut at jeg skulle bruke gypsymod sammen med de addonene jeg vil ha, og det funker ganske bra... Hva synes dere? Slik ble det seende ut: Pug hvordan fikk du delt opp main baren i to med Gypsy? Det så sikkelig praktisk ut Lenke til kommentar
Pug Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Pug hvordan fikk du delt opp main baren i to med Gypsy? Det så sikkelig praktisk ut Jeg har bare latt det være et mellomrom mellom baggene og actionbuttonene. I gypsymod kan du velge å gjemme de ubrukte slotene, så derfor ser det ut som mainbaren er delt opp Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 hvordan binder jeg skillsene som jeg legger på den øvre delen av action bar i gypsy? Veit at det er en plass på esc\key bindings men hvor? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2005 Du går rett og slett inn på Key Bindings. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå