brannmannsam Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Noen som vet hvordan jeg kan unlocke bottom right og bottom left action bar med discord action bars? 6502532[/snapback] "/dab" - "Unlock Dragging" Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Gikk fra Oney til Photek i går, og på et eller annet vis kan jeg nå zoome bildet noe helt avsindig mye ut, får utrolig god oversikt. Noen som vet om dette er en addon, og evt. hva den heter? Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Gikk fra Oney til Photek i går, og på et eller annet vis kan jeg nå zoome bildet noe helt avsindig mye ut, får utrolig god oversikt. Noen som vet om dette er en addon, og evt. hva den heter? 6505343[/snapback] Sikkert bare fordi Photek har enabled "long distance zoom" i advanced som default Jeg hadde den enabled før jeg installerte photek, og merker ingen forskjell i zoom. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Ahaa, den har jeg ikke fått med meg. Utrolig digg iallefall, selv om det var helt rart å bedømme avstander til å begynne med. Det ble en del Frost novaer og Arcane explosioner som bommet med en meter eller to. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jepp det er ikke noen addon, han har bare dratt camera distance til maks under advanced interface options. Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Lurte på om det var noen som visst hvordan jeg fikk health baren til taget til å se lik ut som min (sånn at man ser hvor mye liv man har, og ikke prosent) i duf? Lagt ved bildet siden jeg forklarte lit rart. Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Lurte på om det var noen som visst hvordan jeg fikk health baren til taget til å se lik ut som min (sånn at man ser hvor mye liv man har, og ikke prosent) i duf? Lagt ved bildet siden jeg forklarte lit rart. 6506612[/snapback] Det tror jeg bare fungerer om du er i gruppe med de. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Lurte på om det var noen som visst hvordan jeg fikk health baren til taget til å se lik ut som min (sånn at man ser hvor mye liv man har, og ikke prosent) i duf? Lagt ved bildet siden jeg forklarte lit rart. 6506612[/snapback] Går ikke ann det. Eneste som går ann er å laste ned Mobinfo med Mobhealth. Den regner ut hvor mye helse en mob har. Men på andre spillere tror jeg det blir vanskelig. Endret 17. juli 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
galskab Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Lurte på om det var noen som visst hvordan jeg fikk health baren til taget til å se lik ut som min (sånn at man ser hvor mye liv man har, og ikke prosent) i duf? Lagt ved bildet siden jeg forklarte lit rart. 6506612[/snapback] Går ikke ann det. Eneste som går ann er å laste ned Mobinfo med Mobhealth. Den regner ut hvor mye helse en mob har. Men på andre spillere tror jeg det blir vanskelig. 6506856[/snapback] går det an og fikse samme problemet med nurfed? Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Lurte på om det var noen som visst hvordan jeg fikk health baren til taget til å se lik ut som min (sånn at man ser hvor mye liv man har, og ikke prosent) i duf? Lagt ved bildet siden jeg forklarte lit rart. 6506612[/snapback] Går ikke ann det. Eneste som går ann er å laste ned Mobinfo med Mobhealth. Den regner ut hvor mye helse en mob har. Men på andre spillere tror jeg det blir vanskelig. 6506856[/snapback] går det an og fikse samme problemet med nurfed? 6506875[/snapback] Sannsynlig hvis. Prøv Endret 17. juli 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Noen som vet om en måte å helt, helt enkelt gjøre fonten på damage om til den gode gamle? Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Noen som vet om en måte å helt, helt enkelt gjøre fonten på damage om til den gode gamle? 6509136[/snapback] Funker det ikke bare med /sct og stille på størelse og skrift? Visst du ikke har sct er det vel en god gammel sletting av WTF, WDB og Addon mappa. Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Hei. Er det noen som vet om en mod som viser hp/man/rage og bilde baren oppe i hjørne, men barre at bilde av deg selv beveger på seg? Vet ikke helt om derre forstod dette men eg kom ikke på noe bedre Endret 18. juli 2006 av Pathmaker Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei. Er det noen som vet om en mod som viser hp/man/rage og bilde baren oppe i hjørne, men barre at bilde av deg selv beveger på seg? Vet ikke helt om derre forstod dette men eg kom ikke på noe bede 6515178[/snapback] Er ikke 100% sikker, men jeg mener Nurfed sin unitframe gjør det. Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Hei. Er det noen som vet om en mod som viser hp/man/rage og bilde baren oppe i hjørne, men barre at bilde av deg selv beveger på seg? Vet ikke helt om derre forstod dette men eg kom ikke på noe bede 6515178[/snapback] Er ikke 100% sikker, men jeg mener Nurfed sin unitframe gjør det. 6515924[/snapback] Nei ingenting der. Lenke til kommentar
different Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Noen som vet om en måte å helt, helt enkelt gjøre fonten på damage om til den gode gamle? 6509136[/snapback] Du får den med Nurfed UI. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Noen som vet om en måte å helt, helt enkelt gjøre fonten på damage om til den gode gamle? 6509136[/snapback] Du får den med Nurfed UI. 6516569[/snapback] En helt enkel måte? Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Hei. Er det noen som vet om en mod som viser hp/man/rage og bilde baren oppe i hjørne, men barre at bilde av deg selv beveger på seg? Vet ikke helt om derre forstod dette men eg kom ikke på noe bede 6515178[/snapback] Er ikke 100% sikker, men jeg mener Nurfed sin unitframe gjør det. 6515924[/snapback] Nei ingenting der. 6516180[/snapback] Prøv Perl (3d med bevegelse av char bilde) Den har også hp, mana rage i både tall og prosent. Fungerer også med 3d på party members. Endret 19. juli 2006 av Darkrevan Lenke til kommentar
Raytheon Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Har et lite problem med DUF (tror det er DUF som gjør det) Når jeg har targeta noe, og så targeter noe annet uten å klikke vekk det første jeg hadde targeta, så forblir navnet og bildet av det første jeg targeta Her Targeter jeg Freazer Så Targeter jeg Raider Bork istedet for Freazer, men navnet og bildet til Freazer forblir i Target vinduet Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå