Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen fortelle meg hva jeg går glipp av når jeg bare bruker vanlig Blizzard UI? Trodde lenge at flere skillbars var en av hovedgreiene, men når jeg fant ut hvordan jeg fikset det uten ny UI skjønner jeg rett og slett ikke hva et nytt UI kan gjøre.

6422959[/snapback]

 

vell det kan gjøre det litt mer ryddig ved å fjerne overflødige krimskrams og adde saker som Dot timer or CD timerd også kandet selvsagt få ting til å se litt bedre ut. :D

 

post-42288-1151868475_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Beklager om det har blitt spurt om før men eg kan ikke finne noe, eg leter etter addonen hvor eg har en liten runding rundt meg hvor hp/mana/rage/energy min og til target er, har sett at en kompis har den og han har bilde av target under også.

Hvis noen har/vet om den hadde det vert fint. :thumbup:

 

Takker for svar:)

Lenke til kommentar
Beklager om det har blitt spurt om før men eg kan ikke finne noe, eg leter etter addonen hvor eg har en liten runding rundt meg hvor hp/mana/rage/energy min og til target er, har sett at en kompis har den og han har bilde av target under også.

Hvis noen har/vet om den hadde det vert fint. :thumbup:

 

Takker for svar:)

6426218[/snapback]

 

Nurfed Hud tenker jeg du mener? :)

Lenke til kommentar
Beklager om det har blitt spurt om før men eg kan ikke finne noe, eg leter etter addonen hvor eg har en liten runding rundt meg hvor hp/mana/rage/energy min og til target er, har sett at en kompis har den og han har bilde av target under også.

Hvis noen har/vet om den hadde det vert fint. :thumbup:

 

Takker for svar:)

6426218[/snapback]

 

Nurfed Hud tenker jeg du mener? :)

6426420[/snapback]

 

Ja:) tusen takk :)

Lenke til kommentar

Noen frågor. Kjører nå Nurfed og Viewport og er rimelig fornøyd med det.

However, nederste "svart" del i viewport ser stusselig ut, noen enkle mods som gir litt grafikk rundt chatwindows f.eks?

Og en ting til, ser etter en mod som kan flytte, resize og ikke minst, endre minimap.

 

Anyone?

Lenke til kommentar
Noen frågor. Kjører nå Nurfed og Viewport og er rimelig fornøyd med det.

However, nederste "svart" del i viewport ser stusselig ut, noen enkle mods som gir litt grafikk rundt chatwindows f.eks?

Og en ting til, ser etter en mod som kan flytte, resize og ikke minst, endre minimap.

 

Anyone?

6431839[/snapback]

 

Discord Art? Da kan du legge til texture.

 

Moveanything kan du flytte på alt og er lett å bruke.

Men bruker selv Discord frame modifier. Har tatt bort kanten rundt minimapen å lagt til en texture i Dart.

 

prøv deg frem

Lenke til kommentar
Discord Art? Da kan du legge til texture.

 

Moveanything kan du flytte på alt og er lett å bruke.

Men bruker selv Discord frame modifier. Har tatt bort kanten rundt minimapen å lagt til en texture i Dart.

 

prøv deg frem

6431856[/snapback]

 

"Frykta" dette. Discord er for meg totalt uoversiktlig. Får håpe Discord Art er langt enklere enn actionbars.

Lenke til kommentar

Jeg har et par problemer med Discord Action Bars som jeg ikke kommer til bunns i.

 

Jeg har en warrior og ønsker å ha 2 bars med 10 buttons på hver, med en page for hver stance, dvs 3 pages. Jeg har brukt Main bar + en annen bar. Har prøvd litt forskjellige her (både bar 2, bar5 og bar8), men problemet ser ut til å vedvare.

 

Selve stanceshift delen funker fint og barene skifter page. Problemet er at det som jeg har satt opp på noen barer også komme igjen pa den andre baren i en annen stance. F.eks så er def stance main bars (dvs page2) 3 første icons også de 3 siste iconene på på den andre baren i zerk stance (page3). Hvis jeg f.eks flytter et ikon fra en av disse er den også vekke på den andre.

 

Noen som vet hva dette kan skyldes?

 

Når jeg satte opp DAB for første gang brukte jeg Copy og Paste på noen av barene. Kan det ha noe å si? Er det mulig å resette hele DAB setupen for en profil. Jeg vil f.eks beholde utseende for roguen min, men begynne fra scratch på warrioren. Jeg tror jeg har lagret en del av tullet med copy & paste fra den første testperioden min på default profilen, så jeg kunne derfor tenke meg å resette den.

Lenke til kommentar
Jeg har et par problemer med Discord Action Bars som jeg ikke kommer til bunns i.

 

Jeg har en warrior og ønsker å ha 2 bars med 10 buttons på hver, med en page for hver stance, dvs 3 pages. Jeg har brukt Main bar + en annen bar. Har prøvd litt forskjellige her (både bar 2, bar5 og bar8), men problemet ser ut til å vedvare.

 

Selve stanceshift delen funker fint og barene skifter page. Problemet er at det som jeg har satt opp på noen barer også komme igjen pa den andre baren i en annen stance. F.eks så er def stance main bars (dvs page2) 3 første icons også de 3 siste iconene på på den andre baren i zerk stance (page3). Hvis jeg f.eks flytter et ikon fra en av disse er den også vekke på den andre.

 

Noen som vet hva dette kan skyldes?

 

Når jeg satte opp DAB for første gang brukte jeg Copy og Paste på noen av barene. Kan det ha noe å si? Er det mulig å resette hele DAB setupen for en profil. Jeg vil f.eks beholde utseende for roguen min, men begynne fra scratch på warrioren. Jeg tror jeg har lagret en del av tullet med copy & paste fra den første testperioden min på default profilen, så jeg kunne derfor tenke meg å resette den.

6449360[/snapback]

 

Hm, høres merklig ut.

 

Prøv å gjør om alt på nytt. Ta bort alle buttons. Slett alt i button control å de andre greiene. Så setter du opp bare main bare med 3 pages. fiks stance greiene å test med noen buttons.

Lenke til kommentar
Last ned countdoom

6423712[/snapback]

 

 

Takk, nesten det jeg lette etter :p

 

Finnes det en instilling der jeg ser timer kun på mitt target? altså ikke ale dots som er aktive.

6448005[/snapback]

 

Prøv Necrosis ;)

6448057[/snapback]

 

Bruker necrosis, men det er da ingen slik funksjon der? Eller er jeg bare helt noldus?

 

 

Et spørsmål til, er det noen som har en Moveanything versjon som funker? Cast bar og BG ikoner blir helt fubar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...