Tbau5 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Trenger en liten mod som viser hvor lenge det er igjen av dots på mitt target, men kun mine dots. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Last ned countdoom Lenke til kommentar
Angemar Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Kan noen fortelle meg hva jeg går glipp av når jeg bare bruker vanlig Blizzard UI? Trodde lenge at flere skillbars var en av hovedgreiene, men når jeg fant ut hvordan jeg fikset det uten ny UI skjønner jeg rett og slett ikke hva et nytt UI kan gjøre. 6422959[/snapback] vell det kan gjøre det litt mer ryddig ved å fjerne overflødige krimskrams og adde saker som Dot timer or CD timerd også kandet selvsagt få ting til å se litt bedre ut. Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Beklager om det har blitt spurt om før men eg kan ikke finne noe, eg leter etter addonen hvor eg har en liten runding rundt meg hvor hp/mana/rage/energy min og til target er, har sett at en kompis har den og han har bilde av target under også. Hvis noen har/vet om den hadde det vert fint. Takker for svar:) Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Beklager om det har blitt spurt om før men eg kan ikke finne noe, eg leter etter addonen hvor eg har en liten runding rundt meg hvor hp/mana/rage/energy min og til target er, har sett at en kompis har den og han har bilde av target under også.Hvis noen har/vet om den hadde det vert fint. Takker for svar:) 6426218[/snapback] Nurfed Hud tenker jeg du mener? Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Beklager om det har blitt spurt om før men eg kan ikke finne noe, eg leter etter addonen hvor eg har en liten runding rundt meg hvor hp/mana/rage/energy min og til target er, har sett at en kompis har den og han har bilde av target under også.Hvis noen har/vet om den hadde det vert fint. Takker for svar:) 6426218[/snapback] Nurfed Hud tenker jeg du mener? 6426420[/snapback] Ja:) tusen takk Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 har noen problemer med chatten... hvis jeg hvisker en eller annen skifter den automatisk til /g eller /s før jeg rekker å skrive en eneste bokstav!! og noen ganger så skjer det samme med /g. utrolig irriterende Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Noen frågor. Kjører nå Nurfed og Viewport og er rimelig fornøyd med det. However, nederste "svart" del i viewport ser stusselig ut, noen enkle mods som gir litt grafikk rundt chatwindows f.eks? Og en ting til, ser etter en mod som kan flytte, resize og ikke minst, endre minimap. Anyone? Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Noen frågor. Kjører nå Nurfed og Viewport og er rimelig fornøyd med det.However, nederste "svart" del i viewport ser stusselig ut, noen enkle mods som gir litt grafikk rundt chatwindows f.eks? Og en ting til, ser etter en mod som kan flytte, resize og ikke minst, endre minimap. Anyone? 6431839[/snapback] Discord Art? Da kan du legge til texture. Moveanything kan du flytte på alt og er lett å bruke. Men bruker selv Discord frame modifier. Har tatt bort kanten rundt minimapen å lagt til en texture i Dart. prøv deg frem Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Discord Art? Da kan du legge til texture. Moveanything kan du flytte på alt og er lett å bruke. Men bruker selv Discord frame modifier. Har tatt bort kanten rundt minimapen å lagt til en texture i Dart. prøv deg frem 6431856[/snapback] "Frykta" dette. Discord er for meg totalt uoversiktlig. Får håpe Discord Art er langt enklere enn actionbars. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Kan noen gi meg en link til der man kan laste ned Khaos? Jeg søker og søker men finner bare khaos vs cosmos og masse møkk... Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Da har jeg fikset en grei UI til min paladin. Noen kommentarer? (Jeg la til to bilder for å vise gearet mitt ) Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Last ned countdoom 6423712[/snapback] Takk, nesten det jeg lette etter Finnes det en instilling der jeg ser timer kun på mitt target? altså ikke ale dots som er aktive. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Last ned countdoom 6423712[/snapback] Takk, nesten det jeg lette etter Finnes det en instilling der jeg ser timer kun på mitt target? altså ikke ale dots som er aktive. 6448005[/snapback] Prøv Necrosis Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Prøv AceTimer. Du trenger nyeste versjonen av Ace og Timex for å kjøre det. Lenke til kommentar
Marker Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg har et par problemer med Discord Action Bars som jeg ikke kommer til bunns i. Jeg har en warrior og ønsker å ha 2 bars med 10 buttons på hver, med en page for hver stance, dvs 3 pages. Jeg har brukt Main bar + en annen bar. Har prøvd litt forskjellige her (både bar 2, bar5 og bar8), men problemet ser ut til å vedvare. Selve stanceshift delen funker fint og barene skifter page. Problemet er at det som jeg har satt opp på noen barer også komme igjen pa den andre baren i en annen stance. F.eks så er def stance main bars (dvs page2) 3 første icons også de 3 siste iconene på på den andre baren i zerk stance (page3). Hvis jeg f.eks flytter et ikon fra en av disse er den også vekke på den andre. Noen som vet hva dette kan skyldes? Når jeg satte opp DAB for første gang brukte jeg Copy og Paste på noen av barene. Kan det ha noe å si? Er det mulig å resette hele DAB setupen for en profil. Jeg vil f.eks beholde utseende for roguen min, men begynne fra scratch på warrioren. Jeg tror jeg har lagret en del av tullet med copy & paste fra den første testperioden min på default profilen, så jeg kunne derfor tenke meg å resette den. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Jeg har et par problemer med Discord Action Bars som jeg ikke kommer til bunns i. Jeg har en warrior og ønsker å ha 2 bars med 10 buttons på hver, med en page for hver stance, dvs 3 pages. Jeg har brukt Main bar + en annen bar. Har prøvd litt forskjellige her (både bar 2, bar5 og bar8), men problemet ser ut til å vedvare. Selve stanceshift delen funker fint og barene skifter page. Problemet er at det som jeg har satt opp på noen barer også komme igjen pa den andre baren i en annen stance. F.eks så er def stance main bars (dvs page2) 3 første icons også de 3 siste iconene på på den andre baren i zerk stance (page3). Hvis jeg f.eks flytter et ikon fra en av disse er den også vekke på den andre. Noen som vet hva dette kan skyldes? Når jeg satte opp DAB for første gang brukte jeg Copy og Paste på noen av barene. Kan det ha noe å si? Er det mulig å resette hele DAB setupen for en profil. Jeg vil f.eks beholde utseende for roguen min, men begynne fra scratch på warrioren. Jeg tror jeg har lagret en del av tullet med copy & paste fra den første testperioden min på default profilen, så jeg kunne derfor tenke meg å resette den. 6449360[/snapback] Hm, høres merklig ut. Prøv å gjør om alt på nytt. Ta bort alle buttons. Slett alt i button control å de andre greiene. Så setter du opp bare main bare med 3 pages. fiks stance greiene å test med noen buttons. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Prøvde Move Anything her om dagen og det så ut til å være en addon jeg kan like. Men problemet er at noen av de tinga jeg prøver å flytte bare forsvinner helt, mens andre deler får en stygg error beskjed om et "nil value" elns... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Noen som vet om det finnes en mod som gjør slik at buffene blir vist i vertical i stedet for horizontal stil? (Ct_buffmod fungerer ikke lengre) Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 8. juli 2006 Del Skrevet 8. juli 2006 Last ned countdoom 6423712[/snapback] Takk, nesten det jeg lette etter Finnes det en instilling der jeg ser timer kun på mitt target? altså ikke ale dots som er aktive. 6448005[/snapback] Prøv Necrosis 6448057[/snapback] Bruker necrosis, men det er da ingen slik funksjon der? Eller er jeg bare helt noldus? Et spørsmål til, er det noen som har en Moveanything versjon som funker? Cast bar og BG ikoner blir helt fubar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå