Edmund Blackadder Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Tror du kan bruke Move Anything for å flytte Find X ikonet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juni 2006 Del Skrevet 20. juni 2006 Snedig tråd dette, spesielt for meg som er helt ny med dette. Jeg har lyst til å bruke Discord Art til å få to helt svarte striper øverst og nederst slik at det blir liksom widescreen, pluss at alle actionbars, buttons og chats skal være på det svarte, slik at ingenting blokker "skjermen". 6340153[/snapback] Viewport. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Takker, viewport funket fjell. Men er det noen som har noen fete textures jeg kan legge over det som viewport lage svart? Nærmest slik det er i warcraft III. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Last ned Discord art og sjekk forumet der. Sikkert en del trafikk nå som det er ny patch. www.discordmods.com Lenke til kommentar
adnan Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Skal bruke alle mine addons som jeg har hatt før, men nå trenger jeg og finne en addon for den nye key saken i 1.11. Hvordan jeg f¨r opp den baggen. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Key chain? den er rett til venstre for Bags'a dine Lenke til kommentar
Reached Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Skal bruke alle mine addons som jeg har hatt før, men nå trenger jeg og finne en addon for den nye key saken i 1.11. Hvordan jeg f¨r opp den baggen. 6354559[/snapback] Høyreklikk på en key. Lenke til kommentar
adnan Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Key chain? den er rett til venstre for Bags'a dine 6354612[/snapback] Ja men bruker ikke at bagene skal vises, lurer på om det kommer til titan pannel eller noe snart Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 (endret) Har ett lite problem. Jeg kan ikke lenger endre target imens jeg allerede har et target. Jeg må deselecte før jeg velger et nytt. Er dette nytt i 1.11 eller en bug i Discord Unit Frames? Endret 21. juni 2006 av h3nrik Lenke til kommentar
Reached Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Du har nok på "Sticky Targeting" gå på: interface options og advanced options. Skru av sticky targeting og så skal det fungere. Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Har ett lite problem. Jeg kan ikke lenger endre target imens jeg allerede har et target. Jeg må deselecte før jeg velger et nytt. Er dette nytt i 1.11 eller en bug i Discord Unit Frames? 6354912[/snapback] RE: 1.11 target issues From the UI forums, tried it and it works. open DUF_Main.lua search for event == "PLAYER_TARGET_CHANGED" where it says: Code: if (UnitName("target")) then if (not DUF_Settings[DUF_INDEX].target.hide) then DUF_TargetFrame:Show(); DUF_Set_EliteTexture(); end Change it to Code: if (UnitName("target")) then if (not DUF_Settings[DUF_INDEX].target.hide) then DUF_TargetFrame:Hide(); DUF_TargetFrame:Show(); DUF_Set_EliteTexture(); end Prøv det Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Skal bruke alle mine addons som jeg har hatt før, men nå trenger jeg og finne en addon for den nye key saken i 1.11. Hvordan jeg f¨r opp den baggen. 6354559[/snapback] Høyreklikk på en key. 6354671[/snapback] Hvis du har fjerna mainmenubar og ikke gidder å ha den opp for å få opp keyring, så sjekk ut Toggle Keyring i key bindings. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 etter at curse-gaming sia ble oppdatert for en liten stund siden får jeg ikke sett screenshotene av addonene. noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Du må bare vente litt. Tar litt tid før bildet kommer opp. Noen som har peil på hvordan man endrer fonts i Discord Unit frames? Får bare error når jeg prøver å endre.. Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Jeg er dum når det gjelder sånt her, men etter denne patchen så har jeg veldig lyst til å få ny UI. Så lurte på om noen her kunne hjelpe meg med å lage en. Det må være en UI som ikke er designa for warrior/mage/rogue osv. Tingen er jeg kommer til å bruke den på alle charene min. psilocybe, Jeg liker den du har. hadde du giddi å hjulpet meg? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Er det mulig å ta noen spesielle filer fra de gamle versjonene av f.eks Gatherer og Auctioneer og legge dem inn i den nye versjonen slik at man får beholdt all den gamle informansjonen? Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 (endret) I discord art. Er det mulig å gjøre det slik at når jeg får opp target framen, så kommer det også opp en texture?? f. eks: Jeg target'er meg selv, da kommer det en texture fra discord art opp også. Trykker jeg esc går target framen bort, sammen med texturen Edit: fant ut av det. script. Endret 25. juni 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei Lurer på om noen har/vet om en bra hp/rage/mana bar som eg kanskje kan bruke etter att min (Nymbia's Perl Unitframes) blei heilt fucka opp etter sist patch. På forhand takk. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei Lurer på om noen har/vet om en bra hp/rage/mana bar som eg kanskje kan bruke etter att min (Nymbia's Perl Unitframes) blei heilt fucka opp etter sist patch. På forhand takk. 6378987[/snapback] Last ned nyeste versjon. Funker fjell! http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=817 Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei Lurer på om noen har/vet om en bra hp/rage/mana bar som eg kanskje kan bruke etter att min (Nymbia's Perl Unitframes) blei heilt fucka opp etter sist patch. På forhand takk. 6378987[/snapback] Last ned nyeste versjon. Funker fjell! http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=817 6379143[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå