Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg lurer på noe veldig strekt.

Jeg bruker Discord Actionbars, og jeg har laget en profile. Den har jeg kalt: BegeluuInterface.

Hvor blir den lagert, så jeg kan lagge den på nettet så en venn kan laste den ned når han spiller på min character?

For jeg brukte ca. 5 timer på å lage den.

6191655[/snapback]

...\World of Warcraft\Interface\AddOns\DiscordActionBars\DAB_Custom.lua

5 timer? Jaha, det var veldig lenge.

6192440[/snapback]

Takk. Det var sånn circa 5 timer. Men den ble veldig bra.

6193362[/snapback]

Seriøst, hvordan klarer du å bruke fem timer på en addon som er lettere enn et 3x3 puslespill?

6293403[/snapback]

han er vel ikke like flink som deg da, men jeg er enig at 5 timer er litt vel mye. fra klokka 12 til 5:p

Lenke til kommentar
Leiter etter ein addon som viser hpen til all motsandarane mine i bg, og ellers over hovudet deira, slik at eg lettare kan targete ein med lite helse... finnes det ein slik mod?

6319314[/snapback]

Trykk på 'V', så skal det dukke opp noe. Er ikke helt sikker, så du burde nok ta en titt i keybindings og se etter nameplates eller noe.

Lenke til kommentar

Noen som vat hva de addonsene som fjerner de knappene på siden av chaten og gjør sånn at der man skriver kommer over chaten i stedetfor under heter? Oi, det var en krunglete setning.. :hmm:

Edit: Glem det, fant det ut: ExtendedLS_Chat

Dessuten fant jeg ut at jeg er j*vlig lat. :)

Endret av UGK
Lenke til kommentar

Snedig tråd dette, spesielt for meg som er helt ny med dette. Jeg har lyst til å bruke Discord Art til å få to helt svarte striper øverst og nederst slik at det blir liksom widescreen, pluss at alle actionbars, buttons og chats skal være på det svarte, slik at ingenting blokker "skjermen".

Lastet ned discord art og prøvde det, men skjønte mindre enn paven på The Gathering. Trykket på alle knappene keg fant for å se om noe skjedde, men fikk ikke noe art/textures fram på skjermen.

kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Har litt småproblemer med Discord Action Bars her.. Jeg vil ha en mainbar med alle spells og slikt, den skal ha tre rader, slik vist her.

Problemet er keybindings, jeg vil bare bruke 1-9 og kunne scrolle mellom radene. Er det mulig å ordne?

Edit: Nevermind, fant det ut til slutt.

Edit: Fikk noen andre problemer. Som man ser på bildet, så er ikke minimappet firkantet og "Find Herb" ikonet er ikke der det skal være, noen som har en løsning? I tillegg så har 2 og 3 action bar en grønn border, hvordan får jeg bort den?

Edit: Tooltip er også plassert litt dårlig, kan jeg endre plassering på den?

post-20869-1150797910_thumb.jpg

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...