Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Decursive er vel et must uansett.

6217944[/snapback]

Nei, det går ann og bruke den innebygde versionen av dette som finnes i CT_raid. Bare og assigne hurtig tast, stille in i CT_raid grei. Funker greit nok men ikke best.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har lagt inn scrolling combat text nå, men får den ikke til å vise skade jeg gjør, bare skade gjort på meg.. Er det jeg som har på feil instillinger eller leter jeg etter en annen mod?

6273519[/snapback]

Config. /sct

Lenke til kommentar
Har lagt inn scrolling combat text nå, men får den ikke til å vise skade jeg gjør, bare skade gjort på meg.. Er det jeg som har på feil instillinger eller leter jeg etter en annen mod?

6273519[/snapback]

Scrolling Combat text viser BARE skade mot deg.

Lenke til kommentar

6273519[/snapback]

6273554[/snapback]

Ok. Finnes det en mod som viser skade du gjør på lik måte som sct viser skade mot deg ?

Lenke til kommentar

6273519[/snapback]

6273554[/snapback]

Ok. Finnes det en mod som viser skade du gjør på lik måte som sct viser skade mot deg ?

6273576[/snapback]

Du kan få mods til å vise skade på samme måte som sct viser skade på deg.

MEN den viser IKKE skade over hodet til andre npc/players. det kan du ikke. bare blizzard innebygde funksjon kan det.

For damage du gjør i sct stil. kan du bruke SCTD http://www.wowinterface.com/downloads/dl.php?id=4913

Lenke til kommentar

6273519[/snapback]

6273554[/snapback]

6273576[/snapback]

Du kan få mods til å vise skade på samme måte som sct viser skade på deg.

MEN den viser IKKE skade over hodet til andre npc/players. det kan du ikke. bare blizzard innebygde funksjon kan det.

For damage du gjør i sct stil. kan du bruke SCTD http://www.wowinterface.com/downloads/dl.php?id=4913

6273694[/snapback]

Takk, akkurat det jeg letet etter.

Lenke til kommentar
heihei :)  Har min warrior i lvl 60 nå snart og lurer på hvilken UI som er fin i PvP, er ikke så veldig flink å lage til slike UI'er men vil jo alltid prøva :)

På forhand takk.

6282423[/snapback]

Kan du forklare hvordan en UI kan være fin i PvP? :whistle:

Lenke til kommentar
heihei :)  Har min warrior i lvl 60 nå snart og lurer på hvilken UI som er fin i PvP, er ikke så veldig flink å lage til slike UI'er men vil jo alltid prøva :)

På forhand takk.

6282423[/snapback]

Kan du forklare hvordan en UI kan være fin i PvP? :whistle:

6282598[/snapback]

nei desverre, har ikke så mykje peiling på UI's, vil egentlig barre høre omnoen har noen forslag for en warrior.

Lenke til kommentar
Hei. Jeg lurer på noe veldig strekt.

Jeg bruker Discord Actionbars, og jeg har laget en profile. Den har jeg kalt: BegeluuInterface.

Hvor blir den lagert, så jeg kan lagge den på nettet så en venn kan laste den ned når han spiller på min character?

For jeg brukte ca. 5 timer på å lage den.

6191655[/snapback]

...\World of Warcraft\Interface\AddOns\DiscordActionBars\DAB_Custom.lua

5 timer? Jaha, det var veldig lenge.

6192440[/snapback]

Takk. Det var sånn circa 5 timer. Men den ble veldig bra.

6193362[/snapback]

Seriøst, hvordan klarer du å bruke fem timer på en addon som er lettere enn et 3x3 puslespill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...