chokke Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Okay... har kikket litt gjennom her og ser mange fete og kule UI's...Men uansett hvor mye jeg prøver så får jeg ikke til å mekke noe som ligner... Det jeg vil ha er stilrent, myke farger, minst mulig dilldall... Veit ikke hvordan jeg skal forklare men et UI i samme designstil som iPod og annet apple stuff? Er forresten til warlock... Noen som kan hjelpe? Har rota litt rundt med enkelte Discord greier men blir bare kaos av det Så ferdige oppsett hadde vært digg =))) 6187922[/snapback] bruker selv bib toolbar (barer) og perl unitframe. Er veldig fornøyd, og en liten necrosis på midten som står til fire spells rundt . Lenke til kommentar
wilai Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 lure på eg poste rett? men her er spørsmåle eg vil så gjerne bruke denne interface men når eg sette det opp er det sån kvite og svarte firkante rundt Hp og mana baren Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) 6187922[/snapback] bruker selv bib toolbar (barer) og perl unitframe. Er veldig fornøyd, og en liten necrosis på midten som står til fire spells rundt . 6187969[/snapback] Takker... så ut som noe av det kunne brukes men noe som på dette https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=72474 bildet hadde jeg likt... og så flytta minimapen ned til midten under castbaren. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=41652 https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=56689 Disse var også greie... Men det som egentlig hadde vært genialt hadde vært om jeg kunne rensket hele uiet og bygget det opp fra bunnen av... er det noen Addons som kan dette? som sakt så har jeg prøvd Discord, men synes det ble litt uoversiktelig å jobbe med (ble bare rot 8) ) Noen andre alternativer? Endret 27. mai 2006 av Zepticon Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Etter jeg så psilocybe sin UI og de andre Photek UI'ene bestemte jeg for å prøve det selv. Resultatet ble kaos (se vedlagt bilde).Gjorde som det stod i README, men allikevell. Alt er smått, og det er generelt veldig rotete. Så hvis noen kunne gi meg en liten forklaring på hvordan dette fungere vil jeg bli veldig glad . (PS: Har søkt på google og på forumet men det eneste jeg finner er andres (perfekte) UI) 6182139[/snapback] Bumper Lenke til kommentar
royale Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Noen som vet om en UI som kan vise meg fiendens castbar? Så jeg vet når jeg skal interupte feks. healing spells osv. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Noen som vet om en UI som kan vise meg fiendens castbar? Så jeg vet når jeg skal interupte feks. healing spells osv. 6189779[/snapback] carnival Lenke til kommentar
royale Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 (endret) Noen som vet om en UI som kan vise meg fiendens castbar? Så jeg vet når jeg skal interupte feks. healing spells osv. 6189779[/snapback] carnival 6189996[/snapback] prøvde den addonen men når de mobbsa i tyrs hand healer seg så kommer det ikke opp noen enemy bar. Nvrmind, fikk den til å funke nå. Endret 27. mai 2006 av ctv Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hei. Jeg lurer på noe veldig strekt. Jeg bruker Discord Actionbars, og jeg har laget en profile. Den har jeg kalt: BegeluuInterface. Hvor blir den lagert, så jeg kan lagge den på nettet så en venn kan laste den ned når han spiller på min character? For jeg brukte ca. 5 timer på å lage den. Lenke til kommentar
royale Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hva skal jeg gjøre hvis jeg skal bare bruke nurfed party hud? Hvilke filer må jeg slette? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Hei. Jeg lurer på noe veldig strekt. Jeg bruker Discord Actionbars, og jeg har laget en profile. Den har jeg kalt: BegeluuInterface. Hvor blir den lagert, så jeg kan lagge den på nettet så en venn kan laste den ned når han spiller på min character? For jeg brukte ca. 5 timer på å lage den. 6191655[/snapback] ...\World of Warcraft\Interface\AddOns\DiscordActionBars\DAB_Custom.lua 5 timer? Jaha, det var veldig lenge. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei. Jeg lurer på noe veldig strekt. Jeg bruker Discord Actionbars, og jeg har laget en profile. Den har jeg kalt: BegeluuInterface. Hvor blir den lagert, så jeg kan lagge den på nettet så en venn kan laste den ned når han spiller på min character? For jeg brukte ca. 5 timer på å lage den. 6191655[/snapback] ...\World of Warcraft\Interface\AddOns\DiscordActionBars\DAB_Custom.lua 5 timer? Jaha, det var veldig lenge. 6192440[/snapback] Takk. Det var sånn circa 5 timer. Men den ble veldig bra. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Men hvis jeg lager en til..? Kommer det en DAB_Custom2.lua? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Finnes det en mod som lagerer det som skrives i chaten? Litt greit å ha hvis man blir afk over lengre tid, og vil ha med seg det som har blitt skrevet i feks /g Lenke til kommentar
andiss Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Kan noen gi meg en bra og kul pimped rogue interface. Hva rogues trenger osv..ikke altfor hard å sette opp. Noe dere ville brukt selv. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Defo Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 hey. Trenger litt hjelp med discord art UI. Jeg har funnet ut hvordan jeg adder en ny tekstur til interfacen min, men ikke hvordan man adder flere! Ser i øverste høyre hjørne at man kan velg f.eks "Texture 1". Hvordan får jeg lagd flere en en texture? Lenke til kommentar
Yoghurt Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Men hvis jeg lager en til..? Kommer det en DAB_Custom2.lua? 6193370[/snapback] Legg ut bilde av den ui'en her da, så vi alle kan få se. Lenke til kommentar
czr Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Er det noen som kan hjelpe meg med dette: Etter å ha instalert ny ui som baserer seg på Discord unit frames og Bib mod, så klarer jeg ikke finne abilities baren til targets når jeg bruker mind controll på dem. Er det noen som vet om hvordan jeg får tak i en mod som viser denne, eller ett script som kan hjelpe? Lenke til kommentar
brrah Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Noen huntere her som har en fin og "clean" UI de vil dele med meg? Må ikke være en spesiell hunter UI, gjerne en "all around" UI. Liker minimalistisk stil og ikke altfor myepå skjermen. Har prøvd å sette opp en UI selv men klarer det aldri! tror jeg har en eller annen forbannelse over meg :S Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Har startet en priest nå. merklig nok har jeg tengt å være holy priest i mc osv Kan noen linke noen Heale addons og generelle priest addons? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 31. mai 2006 Del Skrevet 31. mai 2006 Decursive er vel et must uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå