Dandar Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Er det en mod som har kordinater? Og siden Cosmos er den moden med mest "dritt" anbefaler jeg CTMod, da den også har koordinater. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg synes den nye, oppgraderte interfacen til WoW er helt super, men jeg savner et par ting fra cosmos... - Klokke (vet det finnes innebygd, men likte posisjonen til cosmos sin... vet ikke om det er mulig å plasere klokka på samme måte uten noen addons?) - Quest lvls - Muligheten for å fjerne kunsten rundt main-baren Noen som vet om de tre finnes som induviduelle addons? Her finner du mange fine addons. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) Før denne patchen brukte jeg hele Gypsymod-settet, Telo's Sidebar og Shardcount/Shardstatus og Soulman (Warlock love). Etter patchen fjernet jeg Bottombar-elementet fra Gypsysettet og Telo's SB, og kjører ellers samme opplegget. Gyspymod har også exp-bar med konstante tall rett under portrait, og fargekodet lifebar med prosenttall ved siden av, noe jeg liker. Buffbar er også flott, siden du ser navnet på buffs/debuffs på deg uten å måtte holde musen over dem. Kanskje prøve å finne linker til Warlock-modene også, edit kommer. http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=356 Derja. Shardtracker, skremmende nyttig. Den er mye bedre enn Shardcount, eller Shardstatus. Shardcount er veldig fattig, da den ikke kan vise mer enn antall soulshards, og stopper på "9+" når du har over 9. Shardstatus var det litt rot med,og om man klikker på den, ødelegger den en SS. Ja, det er med hensikt, men det har hendt at jeg har trykket i vanvare under flytting. -.- http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=352 SoulMan, aka Soulmate. Du slipper å gå inn i Inventory for å sjekke countdown på Soulstone-rez. Siste Edit: Linket ShardTracker til en Sea-Dependant versjon. Nye linken er bedre, men mangler screens. (Pluss NM i leif) Endret 27. mars 2005 av Zealuu Lenke til kommentar
Pug Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Hm, jeg har funnet det meste av addons jeg trenger, men jeg klarer ikke å finne noe som fjerner kunsten rundt main-baren.. Noen som vet hvor jeg kan finne det? Blir litt mye å bruke cosmos bare pga. det. Edit: Hehe, fant nettopp en addon som gjør nettopp det. Endret 27. mars 2005 av Pug Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Er det en mod som har kordinater? Og siden Cosmos er den moden med mest "dritt" anbefaler jeg CTMod, da den også har koordinater. Jeg har CT-mod En veldig gammel versjon, så jeg får vel oppdatere den. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 lasta ned cosmos nå, og savner en extra bar. Den som er over den originale, sånn at man har 3 barer. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Bruker Axemens UI compilasjon atm http://www.axemen.org/UI/Interface27.03.05.rar Om noen vil teste - men er ikke brukerstøtte på den Så ikke legg inn om du ikke har peil. Endret 27. mars 2005 av DeeTee Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Hm, jeg har funnet det meste av addons jeg trenger, men jeg klarer ikke å finne noe som fjerner kunsten rundt main-baren.. Noen som vet hvor jeg kan finne det? Blir litt mye å bruke cosmos bare pga. det. Edit: Hehe, fant nettopp en addon som gjør nettopp det. Link? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Hm, jeg har funnet det meste av addons jeg trenger, men jeg klarer ikke å finne noe som fjerner kunsten rundt main-baren.. Noen som vet hvor jeg kan finne det? Blir litt mye å bruke cosmos bare pga. det. Edit: Hehe, fant nettopp en addon som gjør nettopp det. Link? http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=739 Edit: Er det noen her som bruker ultimate UI? Noen som vet hvordan jeg får fjernet den lange diverse-stats-greia? (Med XP, gjennomsnittilg XP, osv...) Endret 28. mars 2005 av Pug Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 jeg bruker UUI, men skjønner ikke hva du mener. Er ikke eneste stedet man ser gjennomsnittlig xp og slik på klokka? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 jeg bruker UUI, men skjønner ikke hva du mener. Er ikke eneste stedet man ser gjennomsnittlig xp og slik på klokka? Nei, jeg mener denne her... Jeg synes det holder med den vanlige klokka, og trenger da ikke denne. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Den baren der ligner da mistenkelig mye på AvgXP Lenke til kommentar
Vegard87 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 jeg anbefaler å gjøre som jeg har gjort, gå på curse gaming siden. plukk ut det du liker, og bruk det. Da få du alt presis som du vil ha det Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Sliter med å finne en UI som gir de ekstra stripene med plasser til abillities, har cosmos, men den vil bare gi slike "bars" til høyre og venstre på skjermen. Noen som kan gi meg noen tips? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Telo's Bottombar? Om du vil ha en bottombar eller to kan du vel bare aktivere noen ekstra fra Interface options også, etter den siste patchen. Lenke til kommentar
AntatraCK Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Nå har jeg klussa frem og tilbake med cosmos, CT og gypsy. Ser nå at jeg har en del barer og stuff, men trenger flere. Når jeg bruker forskjellige moder, så kommer noen av de samme spella opp i de nye barene. Viss jeg tar dem bort, så forsvinner de i de andre barene også, er det fordi jeg har mange forskjellige mods, eller er det et begrensa antall bars jeg kan få ?? En ting til, tror jeg skal rydde litt i Interface folderen, noen som vet om en enkel og grei måte å få bort alle installerte UIs uten å legge inn spillet på nytt. Har ikke helt kontrol på hva som er lagt inn av meg og hva som skal være der originalt , noen som vet noen lure knep her ? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Syns dette burde bli en sticky, også skulle topic maker oppdatert første post. Ulitmate UI er verdt å legge til, en super UI pakke spør du meg Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Nå har jeg klussa frem og tilbake med cosmos, CT og gypsy. Ser nå at jeg har en del barer og stuff, men trenger flere. Når jeg bruker forskjellige moder, så kommer noen av de samme spella opp i de nye barene. Viss jeg tar dem bort, så forsvinner de i de andre barene også, er det fordi jeg har mange forskjellige mods, eller er det et begrensa antall bars jeg kan få ?? En ting til, tror jeg skal rydde litt i Interface folderen, noen som vet om en enkel og grei måte å få bort alle installerte UIs uten å legge inn spillet på nytt. Har ikke helt kontrol på hva som er lagt inn av meg og hva som skal være der originalt , noen som vet noen lure knep her ? Ingenting er i den mappa (interface) orginalt. Slett i vei Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Classbinding "This add-on saves the key binding setup per each class you play, so that you can have one set of bindings for a rogue, one for a paladin, one for a shaman, et cetera, and all will be seamlessly saved and loaded as you switch around between your characters." Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Vil anbefale Flexbar. Ikke en UI pakke, men bare ekstra barer med helt forferdelig store muligheter til å sette det som du selv vil. Her er en fin guide til Flexbar. Den følger også med Ultimate UI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå