ahpadt Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Må si jeg liker UI'en min men noe som vet hvordan man kan fjerne den ene baren ved siden av casting bar? Den som heter "Mirror Outline" Er Discord UI dette. 6056404[/snapback] Skriv /ecb i chatten og trykk ved "Hide outline" eller noe slikt. 6056530[/snapback] da fikk jeg fjerna outline på Casting Baren. "Mirror Outline" står der fortsatt :| Nvm, måtte trykke på tabben for "Mirror" øverst... Er det en target casting bar eller noe? 6056538[/snapback] Det er en annen fane der også hvor du må skru på "Hide outline". Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Ene er til spells, og den andre er til luft undervann, etc. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Må si jeg liker UI'en min men noe som vet hvordan man kan fjerne den ene baren ved siden av casting bar? Den som heter "Mirror Outline" Er Discord UI dette. 6056404[/snapback] Skriv /ecb i chatten og trykk ved "Hide outline" eller noe slikt. 6056530[/snapback] da fikk jeg fjerna outline på Casting Baren. "Mirror Outline" står der fortsatt :| Nvm, måtte trykke på tabben for "Mirror" øverst... Er det en target casting bar eller noe? 6056538[/snapback] Det er en annen fane der også hvor du må skru på "Hide outline". 6056566[/snapback] Fikk løst det Lenke til kommentar
Wice Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 altså, lasta ned discort action bars, men den gamle er der fra før, altså den med drager osv, hva gjør jeg?;p Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 altså, lasta ned discort action bars, men den gamle er der fra før, altså den med drager osv, hva gjør jeg?;p 6056651[/snapback] Vet ikke om du må bruke Discord Frame Modifier for å fjerne den gamle, eller om du kan gjøre det med Discord Action Bar. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hva heter moden som gjør at man spiller wow på skrivebordet? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hva heter moden som gjør at man spiller wow på skrivebordet? 6056698[/snapback] Windowed mode? Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hehe. var ikke helt på viddene når jeg tenkte window mod da Lenke til kommentar
Wice Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det går ikke bort! irriterer meg;p Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Har flere problemer med UI'en min... Har merka at det mangler en experience bar. Noen som vet hvordan man finner den? Lenke til kommentar
Wice Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hvilken bars bruker du der? mitt er her fucka Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Har flere problemer med UI'en min... Har merka at det mangler en experience bar. Noen som vet hvordan man finner den? 6056759[/snapback] Her: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=2089 Perl Classic Xp 0.2.3 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det går ikke bort! irriterer meg;p 6056752[/snapback] Prøvd Discord Frame Modifier for å fjerne den gamle BottomBaren. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Må si jeg liker UI'en min men noe som vet hvordan man kan fjerne den ene baren ved siden av casting bar? Den som heter "Mirror Outline" Er Discord UI dette. 6056404[/snapback] Skriv /ecb i chatten og trykk ved "Hide outline" eller noe slikt. 6056530[/snapback] Er det en target casting bar eller noe? 6056538[/snapback] Nei, det er duration bar av noe slag. F.eks. når du dykker, så dukker tid som gjenstår før du begynner å miste liv. Lenke til kommentar
Wice Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) føler meg nå litt ferdig;) Hva synes dere? Men hvordan får jeg bort de CD's barene? irriterer meg at de er er der EDIT: Fant det ut Endret 7. mai 2006 av Wice Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Hei Hvordan reseter Jeg hele Photecs UI? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Slette WTF og WDB? (Var det riktig mapper?) Lenke til kommentar
Yoghurt Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Utdyp "Reset" Vil du fjerne alt sammen å begynne på nytt av så sletter du bare WTF mappa ja. Men du kan også bare opne /dab /duf /dart å loade Photec sin profil som du har gjort fraførav.. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 8. mai 2006 Del Skrevet 8. mai 2006 Har endelig fått til discord action bars sånn som jeg vil. Men det var en ting som irriterte meg litt. F eks på standard WoW action bars så kan man holde nede en knapp uten at en spell går av, men med DAB så går spellen av med det samme jeg toucher knappen. Det jeg vil er å holde nede knappen, men at spellen ikke går av før jeg slipper den. Er det mulig å fixe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå