Amon Amarth Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Satt inn litt annen UI jeg. Syns det ble bra jeg. 5981132[/snapback] ikke tilfeldigvis bibbars eller noe sånt noe du bruker? husker jeg haddedet samme =) Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Edit: Trenger Addon som fjerner Ørnene ved siden av actionbar og ikonene (bilde) 5982057[/snapback] Art Hider Endret 25. april 2006 av Luchy Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Bruker Auctioneer, Ctraid, decursive, Titan Panel, Atlas. Er jeg 100% trygg da? 5982057[/snapback] Kan med hånden med hjerte si at du vil ikke bli bannet av de modsene.. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Satt inn litt annen UI jeg. Syns det ble bra jeg. 5981132[/snapback] ikke tilfeldigvis bibbars eller noe sånt noe du bruker? husker jeg haddedet samme =) 5982838[/snapback] Den heter faktisk Bongo. Altså spell barene. Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Du kan fjerne ørnene med CT mod Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Satt inn litt annen UI jeg. Syns det ble bra jeg. 5981132[/snapback] Hvis dere ser på bildet som jeg har lagt ut; - Hvordan kan jeg flytte Generel Baren slik at den ikke går inn i spellbarene mine? - Hvordan kan jeg få opp optionen til den spellbaren jeg har? (fikk den opp første gangen jeg prøvde den) - Syns ikke HP/MANA greiene var så bra, finnes det no bedre? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Anbefaler Discord Action Bars v3.15, funker til å flytte, på alle action bars, buttons osv. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Satt inn litt annen UI jeg. Syns det ble bra jeg. 5981132[/snapback] Hvis dere ser på bildet som jeg har lagt ut; - Hvordan kan jeg flytte Generel Baren slik at den ikke går inn i spellbarene mine? - Hvordan kan jeg få opp optionen til den spellbaren jeg har? (fikk den opp første gangen jeg prøvde den) - Syns ikke HP/MANA greiene var så bra, finnes det no bedre? 5985011[/snapback] 1. Dicscord Frame Modifier kan du flytte alt. 2. Hvilken spellbar bruker du? Kan anbefale eCastingBar. 3. Bruker selv Perl Classic Unit Frame. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Satt inn litt annen UI jeg. Syns det ble bra jeg. 5981132[/snapback] Hvis dere ser på bildet som jeg har lagt ut; - Hvordan kan jeg flytte Generel Baren slik at den ikke går inn i spellbarene mine? - Hvordan kan jeg få opp optionen til den spellbaren jeg har? (fikk den opp første gangen jeg prøvde den) - Syns ikke HP/MANA greiene var så bra, finnes det no bedre? 5985011[/snapback] 1. Dicscord Frame Modifier kan du flytte alt. 2. Hvilken spellbar bruker du? Kan anbefale eCastingBar. 3. Bruker selv Perl Classic Unit Frame. 5986369[/snapback] Okay. Takk skal du ha! Min bar. Jeg får fortsatt ikke opp optionen. Endret 25. april 2006 av TheWiz Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Satt inn litt annen UI jeg. Syns det ble bra jeg. 5981132[/snapback] Hvis dere ser på bildet som jeg har lagt ut; - Hvordan kan jeg flytte Generel Baren slik at den ikke går inn i spellbarene mine? - Hvordan kan jeg få opp optionen til den spellbaren jeg har? (fikk den opp første gangen jeg prøvde den) - Syns ikke HP/MANA greiene var så bra, finnes det no bedre? 5985011[/snapback] 1. Dicscord Frame Modifier kan du flytte alt. 2. Hvilken spellbar bruker du? Kan anbefale eCastingBar. 3. Bruker selv Perl Classic Unit Frame. 5986369[/snapback] Okay. Takk skal du ha! Min bar. Jeg får fortsatt ikke opp optionen. 5987733[/snapback] /bg - Shows the options menu, if present. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Takk for svar. Skal prøve å legge inn Dicscord Frame Modifier senere. Men når man har lagt inn den, hvordan gjør jeg det da? Er alt klar for flytting eller finnes det en slags meny for programmet? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Discord Frame Modifier lets you modify any frame provided by any mod or the default UI in any way that WoW allows you modify that type of frame. Move, scale, re-color, re-texture, change fonts, you name it, it does it. It comes with many of the default UI's frames already in its list. New frames can be added quickly and easily in the options window. Type /dfm to bring up the options window. Select a frame to edit on the left and options for it will appear on the right. Check the Use checkbox next to an option you want to apply to the frame. Check the Lock checkbox to keep anything but DFM from being able to modify the frame in that way. A handy, built-in frame finder can tell you the name of many frames in your UI without having to dig around in XML files. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Noen som vet hva denne addonen heter? Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hva heter disse unit framesene? http://www.impervious-guild.com/news/data/...es/cthunp22.jpg Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hva heter disse unit framesene?http://www.impervious-guild.com/news/data/...es/cthunp22.jpg 5990403[/snapback] Discord Unit Frames. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Fikk inn alle addonsene dere anbefalte. Men det er en enda et problem..(tar det ikke slutt?) Se på dette bildet. Jeg velger og ikke krysse av Hotkeys. Men det ser ut til at det ikke funker. Er jo litt kjipt å trykke på ikonene med musen hele tiden. ^^ Vil gjerne at den første baren (den nederste) skal ha hotkeys. Hvordan? Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Lurte på kordan eg kan sette f eks "Q" til å kaste ein spell eller bruke ein macro...er det muleg? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Lurte på kordan eg kan sette f eks "Q" til å kaste ein spell eller bruke ein macro...er det muleg? 5991788[/snapback] Option -> Key bindings ? Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 La in perl her i går og ser bra ut den. Men den ligger litt knotete til (se screen) noen som vet hvordan jeg får flyttet den litt lengre mot midten? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 La in perl her i går og ser bra ut den. Men den ligger litt knotete til (se screen) noen som vet hvordan jeg får flyttet den litt lengre mot midten? 5992753[/snapback] Skriv /perl i chatten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå