haarod Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Man må slå av version check hører jeg folk sier, hvor slår man av version check?!? Når du har kommet inn på character list så er det en knapp nede i venstre hjørne som heter 'Addons'. Gå inn der og du finner en rute hvor du kan velge om de skal sjekke om addons'ene dine har riktig build eller ei Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Vet dette blir bumping, men denne posten burde nesten vært en sticky. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Har prøvd å sagt det mange ganger jeg også, men moderatorene er tydeligvis uenige.. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Skulle blizzard oppdatere UIen sin ved neste patch, slik at man får flere actionbars oppe m.m.? I så tilfelle kan jeg vente, men behovet begynner å melde seg nå ettersom jeg får flere og flere skills. Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Joda, men er ikke sikker når neste patch kommer. Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Noen som har en UI addon som viser Vendor pris når man peker med musa på ett item?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Noen som har en UI addon som viser Vendor pris når man peker med musa på ett item?? Dette tror jeg funker fint. Har ikke prøvd det selv da. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Har begynt å bruke CT-mod, og er godt fornøyd foreløpig. Er det noen måte å flytte chat og inventory vinduene da disse kommer irriterende i veien? Har bare funnet ut hvordan man flytter selve ct vinduet, men ikke de andre. Noen som vet? Lenke til kommentar
bte Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Tror patch kommer 18 mars. Da kommer det extra bar, og quest minion Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Har begynt å bruke CT-mod, og er godt fornøyd foreløpig.Er det noen måte å flytte chat og inventory vinduene da disse kommer irriterende i veien? Har bare funnet ut hvordan man flytter selve ct vinduet, men ikke de andre. Noen som vet? Du kan flytte chatvinduene ved og høyreklikka på den "lomma" hvor det står general eller combat log, avhengig av hvem du skal flytte. Når du høyreklikker på den lomma så kommer det mange forskjellige alternativer til hva du vil gjøre. Det du skal gjøre er å "unlocke". Kan legge opp et bilde av hvordan jeg har det, selv bruker jeg gypsymod. EDIT: Slettet. Endret 15. mars 2005 av HKoN- Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Legger til et bilde nå, dette er de to forskjellige måtene jeg har det på. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Her er det et bilde av hvordan man flytter på chat vinduene. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Tusen takk. Får teste dette når jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
asad Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Tusen takk. Får teste dette når jeg kommer hjem fra jobb samma her. kan være nyttig. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Lurt. Dette kommer jeg til å benytte meg av etterhvert. Lenke til kommentar
bjornmagnus Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Er det noen som har fått noen mods til å funke? Jeg får faen ikke Nurfed til å funke... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) wowtoc updater er fiin for å få "out of date" ui mods til å fungere igjen. rename fila til .exe WoWToc_1.32.txt Endret 26. mars 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Pug Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Jeg synes den nye, oppgraderte interfacen til WoW er helt super, men jeg savner et par ting fra cosmos... - Klokke (vet det finnes innebygd, men likte posisjonen til cosmos sin... vet ikke om det er mulig å plasere klokka på samme måte uten noen addons?) - Quest lvls - Muligheten for å fjerne kunsten rundt main-baren Noen som vet om de tre finnes som induviduelle addons? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Er det en mod som har kordinater? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Er det en mod som har kordinater? Cosmos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå