Chrynarx Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 akkurat nå har jeg ingen addons på datan.. er det noen som har et råd om hvilken addon jeg burde bruke for øyeblikket da? trenger en som har litt av alt tror jeg? hvertfall kom med råd.. orrker ikke laste ned 100 vis av addons som kun har en ting.. vil ha en addon med litt fler ting i:D Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Fant ut det med discord.. Blizzard hadde blokkert Raid-Assist og det gikk av en eller annen grunn ut over Discord.. Noen som vet hvorfor de har blokkert Raid-Assist btw? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 akkurat nå har jeg ingen addons på datan.. er det noen som har et råd om hvilken addon jeg burde bruke for øyeblikket da? trenger en som har litt av alt tror jeg? hvertfall kom med råd.. orrker ikke laste ned 100 vis av addons som kun har en ting.. vil ha en addon med litt fler ting i:D 5897983[/snapback] Vel de addonene som er "Core" er jo Atlas og Titan Panel. Du kan laste dem ned her: Titan Panel og Atlas. Adey Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 lasta ned titan panel så når jeg ekstrakter dem til interface mappa skjer ingen ting:/ kan noen hjelpe meg litt:P Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 World of Warcraft/interface/addons/ *her skal det ligge* Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Mega buuuump again.. noen som veit hva jeg skal gjøre? fikk ikke noen addon mappe.. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Mega buuuump again.. noen som veit hva jeg skal gjøre? fikk ikke noen addon mappe.. 5899180[/snapback] I interface mappen skal det ligge en addons mappe. Om det ikke gjör det så lag en! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) da lager du en... Phyx: cheater Endret 10. april 2006 av UGK Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) Sånn her! I denne mappens så skal du ha en folder som heter titan osv. Endret 10. april 2006 av Phyx Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 (endret) lagde en mappe jeg kalte addons så ekstrakte jeg alle filene til denne mappa men det fnka ikka:/ Endret 10. april 2006 av ThaAntihero Lenke til kommentar
Reached Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 lagde en mappe jeg kalte addons så ekstrakte jeg alle filene til denne mappa men det fnka ikka:/ 5899262[/snapback] Okay here we go Step by step! 1. Last ned Zip filen til f.eks Atlas hvor som helst (My recieved files vanligvis) 2. Unzip den hvor som helst. 3. Ta den filen (som burde hete "Atlas") og ctrl+X den. 4. Gå til WoW/Interface/Addons og ctrl+v den der. (Hvis du ikke har en addons mappe så burde du lage en ) 5. Start WoW, Log inn og spill. Der skal det være en liten knapp ved Minimapen som du kan trykke på. Gjør det samme med Titan Adey Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Noen som hvet om en bra mod til buffs? Liker ikke helt den original eller CypsyMod. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Jeg lastet nettopp ned Necrosis til Warlocken min, men når jeg bruker immolate, corruption, fear og andre spells som går over tid, så kommer den med ei feilmelding om at det er noe galt med timern. Noen måte å fjerne dette på? Jeg likte timer funksjonen, men vil bare ha bort feilmeldingene.. Og funker decursive? Blir bare masse feil, så jeg har bruk /racure i raidassist, men den er litt loco Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 lagde en mappe jeg kalte addons så ekstrakte jeg alle filene til denne mappa men det fnka ikka:/ 5899262[/snapback] Okay here we go Step by step! 1. Last ned Zip filen til f.eks Atlas hvor som helst (My recieved files vanligvis) 2. Unzip den hvor som helst. 3. Ta den filen (som burde hete "Atlas") og ctrl+X den. 4. Gå til WoW/Interface/Addons og ctrl+v den der. (Hvis du ikke har en addons mappe så burde du lage en ) 5. Start WoW, Log inn og spill. Der skal det være en liten knapp ved Minimapen som du kan trykke på. Gjør det samme med Titan Adey 5899337[/snapback] jeg gjør dette.. men vettu hva? deet funker faen meg ikke:( det er så sykt tyn siden jeg har prøvd siden klokka ett i dag.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ute etter en addon, whatever som viser tid på dots hos fienden. Det være preste dots, hunter dots etc.Samme som necrosis viser dots'ene til warlocks. 5896556[/snapback] Ccwatch <3 5896566[/snapback] Supert, bukker og takker så meget Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Noen som vet om Nurfed UI er oppdatert etter patchen? Funker ikke når jeg laster den ned fra www.nurfedui.net Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 En kompis av meg klaga også på nurfed, men den funker helt greit her Lenke til kommentar
Hansa92 Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hva heter den moden som viser en liten sånn model av target og av deg selv? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hva heter den moden som viser en liten sånn model av target og av deg selv? 5901453[/snapback] MyModel + MyModelTarget Er out of date da men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå