Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

akkurat nå har jeg ingen addons på datan.. er det noen som har et råd om hvilken addon jeg burde bruke for øyeblikket da? trenger en som har litt av alt tror jeg? hvertfall kom med råd.. orrker ikke laste ned 100 vis av addons som kun har en ting.. vil ha en addon med litt fler ting i:D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
akkurat nå har jeg ingen addons på datan.. er det noen som har et råd om hvilken addon jeg burde bruke for øyeblikket da? trenger en som har litt av alt tror jeg? hvertfall kom med råd.. orrker ikke laste ned 100 vis av addons som kun har en ting.. vil ha en addon med litt fler ting i:D

5897983[/snapback]

Vel de addonene som er "Core" er jo Atlas og Titan Panel.

Du kan laste dem ned her: Titan Panel og Atlas.

Adey :thumbup:

Lenke til kommentar
lagde en mappe jeg kalte addons så ekstrakte jeg alle filene til denne mappa men det fnka ikka:/

5899262[/snapback]

Okay here we go Step by step!

1. Last ned Zip filen til f.eks Atlas hvor som helst (My recieved files vanligvis)

2. Unzip den hvor som helst.

3. Ta den filen (som burde hete "Atlas") og ctrl+X den.

4. Gå til WoW/Interface/Addons og ctrl+v den der. (Hvis du ikke har en addons mappe så burde du lage en :p)

5. Start WoW, Log inn og spill. Der skal det være en liten knapp ved Minimapen som du kan trykke på.

Gjør det samme med Titan :p

Lenke til kommentar

Jeg lastet nettopp ned Necrosis til Warlocken min, men når jeg bruker immolate, corruption, fear og andre spells som går over tid, så kommer den med ei feilmelding om at det er noe galt med timern. Noen måte å fjerne dette på? Jeg likte timer funksjonen, men vil bare ha bort feilmeldingene..

Og funker decursive? Blir bare masse feil, så jeg har bruk /racure i raidassist, men den er litt loco

Lenke til kommentar
lagde en mappe jeg kalte addons så ekstrakte jeg alle filene til denne mappa men det fnka ikka:/

5899262[/snapback]

Okay here we go Step by step!

1. Last ned Zip filen til f.eks Atlas hvor som helst (My recieved files vanligvis)

2. Unzip den hvor som helst.

3. Ta den filen (som burde hete "Atlas") og ctrl+X den.

4. Gå til WoW/Interface/Addons og ctrl+v den der. (Hvis du ikke har en addons mappe så burde du lage en :p)

5. Start WoW, Log inn og spill. Der skal det være en liten knapp ved Minimapen som du kan trykke på.

Gjør det samme med Titan :p

5899337[/snapback]

jeg gjør dette.. men vettu hva? deet funker faen meg ikke:( det er så sykt tyn siden jeg har prøvd siden klokka ett i dag..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Ute etter en addon, whatever som viser tid på dots hos fienden. Det være preste dots, hunter dots etc.

Samme som necrosis viser dots'ene til warlocks.

5896556[/snapback]

Ccwatch <3

5896566[/snapback]

Supert, bukker og takker så meget :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...