Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan programmere addon som Wardrobe til å ha oppsett, for eksempel ett FR, NR, SR og "normalt" gear.

Du kan også programmere den til å strippe deg helt, noe som er veldig nyttig fpr hunters og rogues, som kan komme ut av combat, og strippe seg Dura-løse på f.eks. Razorgore, hvis ting ikke går helt bra.

Lenke til kommentar

Ett annet spørsmål. prøvde nurfed addonen men den var så mye tull med så jeg gikk tilbake til discord.

Jeg la merke til at på knappene på baren, ble det vist hvor mange ganger jeg kunne bruke en spell i forhold til hvor mye mana jeg hadde.

Finnes det en mod som viser dette? siden jeg ikke vil bruke nurfed

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Da spør jeg igjen.

Jeg bruker nurfed actionbars og har slått på den funksjonen som skjuler de ubrukte knappene. (det er 2 stk. helt til høyre) Så når jeg går inn i stealth, og tilbake igjen dukker knappane opp! Slik er det også når jeg skifter form med druiden min.

Noen som vet hva som er galt??

Lenke til kommentar
Hvordan få noe som dette:

2096.jpg

5807323[/snapback]

Om du f.eks laster ned "Confab" kan du plassere chattelinjen hvor du vil.

Men det der ser ut som en addon som gjør bare så den kommer ovenpå. Alt du trenger ligger under "Chat" på www.curse-gaming.com, lykke til :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg bruker akkurat de samme som før. Har ikke forandre noe. :) Er bare den full worldmap addon'n som ikke funker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...