Snøspade Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hvilke unitframes bruker du der? Har tenkt på å bytte ut de jeg har nå og jeg likte de der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Det der er vel Perl unitframes. Bruker selv Perl, det som ser best ut syns jeg. Endret 18. mars 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Takker Den var flott, men den er såpass liten at jeg har problemer med å se hva som står på den :S Er det en slashcommand som gjør at jeg kan resize den? EDIT: Glem det Jeg fant ut! Endret 18. mars 2006 av Optimuz Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 (endret) Jeg bruker Nurfed actionbar, og skjuler de knappene som ikke er i bruk. Men når jeg går i stealth med rogue'n eller skifter form med druiden så dukker de knappene opp igjen! Er det noe jeg kan gjøre med dette? Endret 20. mars 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Er det ingen som har peiling på hva moden som viser dette heter? Er ute etter addon ala Archeologist noen som har noen å anbefale? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Er ikke det Discord Unitframes? Eller så er det Gypsy Unitframes.. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Det er Gypsy Uniframes, ja. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Dette er min UI. Unit frames har jeg mekket selv ved hjelp av Discord Unitframes, mens bars er Discord Action bars Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Finnes det er mod som viser de gule utropstegnende over NPCene? Siden jeg prøver å bli exalted i Darnassus og de tenkte jeg kunne gjøre noe quests for de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg bruker Nurfed actionbar, og skjuler de knappene som ikke er i bruk. Men når jeg går i stealth med rogue'n eller skifter form med druiden så dukker de knappene opp igjen! Er det noe jeg kan gjøre med dette? 5775616[/snapback] Ingen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Jeg bruker Nurfed actionbar, og skjuler de knappene som ikke er i bruk. Men når jeg går i stealth med rogue'n eller skifter form med druiden så dukker de knappene opp igjen! Er det noe jeg kan gjøre med dette? 5775616[/snapback] Ingen som vet hva som er galt? 5787942[/snapback] kan være at, den baren du har de knappene på, som skal sjules er sånn shape-shift bar. eller no. Bruker discord, og der blir bar 1 til bar 7 når jeg stealther. Altså blir bar 1 borte og bar 7 kommer opp istede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Er nok ikke det nei. Er de to siste knappene til høyre i actionbar 1(eller hva nå den nederste heter) som jeg ikke bruker. De dukker opp igjen når jeg går tilbake fra stealth. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) hmm har sett at flere har en liten rad med alt fra 2-10 la meg si "firkanter" der de har Hearthstone, mat, vann og potions.. Er dette noe dere har mekket selv med Flexbar eller noe sånt? Eller er det en spesiell mod? En annen ting jeg gjerne vil ha svar på.. Er det mulig å forstørre og forminske jeg bruker igjen "firkanter" i flexbar? Gief recipe plx! Edit igjen: Mulig at det ikke er flexbar, men jeg så et screenshot en gang med en warrior som hadde en svær knapp for execute... Endret 21. mars 2006 av Edmund Blackadder Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Med discord action bars kan du lage opp til 12 barer, med totalt antal 72 knapper eller noe slikt, der du kan bestemme hvor store knappene osv. skal være. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Ja fant det ut og det er konge! Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) hmm har sett at flere har en liten rad med alt fra 2-10 la meg si "firkanter" der de har Hearthstone, mat, vann og potions.. Er dette noe dere har mekket selv med Flexbar eller noe sånt? Eller er det en spesiell mod? En annen ting jeg gjerne vil ha svar på.. Er det mulig å forstørre og forminske jeg bruker igjen "firkanter" i flexbar? Gief recipe plx! Edit igjen: Mulig at det ikke er flexbar, men jeg så et screenshot en gang med en warrior som hadde en svær knapp for execute... 5788442[/snapback] Alt det er mulig å få til med flexbar ja. Med flexbar har du 120 "firkanter" du kan flytte og sette hvor du vil, samt resize de til den størrelsen som passer deg Endret 21. mars 2006 av M_H_B Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Så hva er vanskeligst å konfigurere når vi snakker om å resize? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Så hva er vanskeligst å konfigurere når vi snakker om å resize? 5789951[/snapback] Det er veldig enkelt å resize flexbar buttons. La oss si at du vil resize button 1 til str 20(noe som er ganske stort) Da skriver du i det vanlige chatvinduet: /flexbar Scale Button=1 Scale=20 Har ikke prøvd Discord så der jeg kan ikke uttale meg om hvordan detr fungerer Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 hmm har sett at flere har en liten rad med alt fra 2-10 la meg si "firkanter" der de har Hearthstone, mat, vann og potions.. Er dette noe dere har mekket selv med Flexbar eller noe sånt? Eller er det en spesiell mod? 5788442[/snapback] Autobar. Kan lastes ned på www.curse-gaming.com/mod.php Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Har allerede flexbar på roguen min så jeg kan prøve det der. Så prøver jeg Discord med Priest alten min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå