Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det der er vel Perl unitframes. :)

Bruker selv Perl, det som ser best ut syns jeg. :)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg bruker Nurfed actionbar, og skjuler de knappene som ikke er i bruk. Men når jeg går i stealth med rogue'n eller skifter form med druiden så dukker de knappene opp igjen!

Er det noe jeg kan gjøre med dette?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg bruker Nurfed actionbar, og skjuler de knappene som ikke er i bruk. Men når jeg går i stealth med rogue'n eller skifter form med druiden så dukker de knappene opp igjen!

5775616[/snapback]

Ingen som vet hva som er galt?

Lenke til kommentar

5775616[/snapback]

Ingen som vet hva som er galt?

5787942[/snapback]

kan være at, den baren du har de knappene på, som skal sjules er sånn shape-shift bar. eller no. Bruker discord, og der blir bar 1 til bar 7 når jeg stealther. Altså blir bar 1 borte og bar 7 kommer opp istede.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er nok ikke det nei. Er de to siste knappene til høyre i actionbar 1(eller hva nå den nederste heter) som jeg ikke bruker. De dukker opp igjen når jeg går tilbake fra stealth.

Lenke til kommentar

hmm har sett at flere har en liten rad med alt fra 2-10 la meg si "firkanter" der de har Hearthstone, mat, vann og potions.. Er dette noe dere har mekket selv med Flexbar eller noe sånt? Eller er det en spesiell mod?

En annen ting jeg gjerne vil ha svar på.. Er det mulig å forstørre og forminske jeg bruker igjen "firkanter" i flexbar? Gief recipe plx! :D

Edit igjen: Mulig at det ikke er flexbar, men jeg så et screenshot en gang med en warrior som hadde en svær knapp for execute...

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
hmm har sett at flere har en liten rad med alt fra 2-10 la meg si "firkanter" der de har Hearthstone, mat, vann og potions.. Er dette noe dere har mekket selv med Flexbar eller noe sånt? Eller er det en spesiell mod?

En annen ting jeg gjerne vil ha svar på.. Er det mulig å forstørre og forminske jeg bruker igjen "firkanter" i flexbar? Gief recipe plx!  :D

Edit igjen: Mulig at det ikke er flexbar, men jeg så et screenshot en gang med en warrior som hadde en svær knapp for execute...

5788442[/snapback]

Alt det er mulig å få til med flexbar ja. Med flexbar har du 120 "firkanter" du kan flytte og sette hvor du vil, samt resize de til den størrelsen som passer deg :)

Endret av M_H_B
Lenke til kommentar
Så hva er vanskeligst å konfigurere når vi snakker om å resize?

5789951[/snapback]

Det er veldig enkelt å resize flexbar buttons.

La oss si at du vil resize button 1 til str 20(noe som er ganske stort)

Da skriver du i det vanlige chatvinduet:

/flexbar Scale Button=1 Scale=20

Har ikke prøvd Discord så der jeg kan ikke uttale meg om hvordan detr fungerer

Lenke til kommentar

5788442[/snapback]

Autobar. Kan lastes ned på www.curse-gaming.com/mod.php

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...