Darx* Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 En ting til jeg lurte på. Hvordan kan jeg selv konfigurere SCT slik at jeg kan legge til buffs+ og buffs-? Tenkte på weakned soul som er en halvveis debuff for priest (Power word:Shield). Har også lagt merke til at folk bytter ut teksten når de feks går i stealth med noe annet (altså i stedet for [stealth]). Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Tipper man må inn i filene som ligger i SCT-mappa i interface-mappa, men hvordan det gjøres vet jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Hei Leter etter noen addons: -En addon som viser motsstanderens castbar -En måte å se % på en mob (Eller er det mulig i Vanlig instillinger) -En måte å se mana og HP på Alliance (Er Horde) EDIT: -En måte å få seg en ekstra action bar (enklest mulig, en man kan flytte og endre...) Takk for hjelp på forhånd... Endret 7. mars 2006 av theWWW Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Hei Leter etter noen addons: -En addon som viser motsstanderens castbar -En måte å se % på en mob (Eller er det mulig i Vanlig instillinger) -En måte å se mana og HP på Alliance (Er Horde) Takk for hjelp på forhånd... 5718457[/snapback] CTmod har mulighet for dette. Både HP og Mana. Gammel screenshot med CTmod. Edit: D'oh!, link fixa Endret 7. mars 2006 av Bad_Byte Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) En utvei er vel moog. Finnes mange slike da. EDIT: Link http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=2881 Endret 8. mars 2006 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
royale Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg trenger bare den med sånn måner på siden, ikke noen andre mods som er med. Lenke til kommentar
royale Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 ok, det var vist bare den ja. Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Er tilhenger av Drathal's HUD, jeg Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 nurfed hud eller noe tror jeg skal gjøre det for deg;) Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 11. mars 2006 Del Skrevet 11. mars 2006 Noen som vet om en addon som gjør til at bindsene mine står på blizzards sine bars? Når jeg binder keys litt Bottom Left Action Bar og Bottom Right Action Bar eller Right Action Bar (2) står det ikke på knappene hva som er bindet til hva slik som andre toolbars bruker å ha stående. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hadde virkelig satt pris på om noen kunne forklare meg hvordan man bruker Threatmeter. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hadde virkelig satt pris på om noen kunne forklare meg hvordan man bruker Threatmeter. 5757412[/snapback] Hvor finner du denne? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hvordan får jeg auctioneer til og funke?? Det eneste som funker er ting som vises hvor mye det koster hos vendor, men jeg får ikke det til og vise priser jeg burde sette på tingene mine på auksjon. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hvordan får jeg auctioneer til og funke?? Det eneste som funker er ting som vises hvor mye det koster hos vendor, men jeg får ikke det til og vise priser jeg burde sette på tingene mine på auksjon. 5757924[/snapback] Når du har auksjonsviduet oppe så trykker du "scan" knappen. Da vil auctoneer scanne alle ausjonene og gi deg en pris. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hadde virkelig satt pris på om noen kunne forklare meg hvordan man bruker Threatmeter. 5757412[/snapback] Hvor finner du denne? 5757440[/snapback] http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=3488 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Hadde virkelig satt pris på om noen kunne forklare meg hvordan man bruker Threatmeter. 5757412[/snapback] Hvor finner du denne? 5757440[/snapback] http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=3488 5758708[/snapback] The mod records your own threat and sends updates into a shared channel. Other players in your raid who are also using the mod will pick up the messages and see you in their raid threat window. The mod uses the same channel as your CT_RaidAssist one, so make sure to broadcast the channel to get everyone's meter communicating properly. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Memory Usage Increasing Rate hva er det for noe og er det noe problem hvis den er rød? og hva er Garbage-Collection Info Time to next GC ? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Jeg bruker disse addon'sen: damagemeters(viser hvem som har gjort mest damage,healet,tattimotmestdamage) Shuntertimers (viser hvor lang tid f.eks serpent sting har igjen på seg) simplefeigndeath (viser hp+mana som jeg har når jeg feign deather) gatherer (lagerer hvor mines/herbs+ chest og mer er ) titan bar (gir deg en bar øverst i spillet som gir deg endel god info) wardrobe (lar deg bytte "anntrekk" med å trykk på en knapp) scrolling combat text (combat log over hodet ditt ) groupcalendar (lar deg å din guild planelegge raid og runs) traptimer (viser hvor lenge det er igjen av icetrappen) spellalert (advarer deg når noen speller:P) GWF_huntershelper (gir deg info om hvilke skills moben du targeter f.eks et villsvin har charge) CT_RaidAssist ( viser hp til de i raidet å targetet til tanks m.m ) aspected ( gir det aspect of the hawk osv i en egen bar, som du kan flytte vist du bruker ctmod) CTmod (gir deg masse valgmuligeter som å flytte ting extra bars og masse mere ) er ikke så fornøyd med hvordan det ser ut så når jeg får meg gamecard skal jeg prøve gypsy elns Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Hva heter moden som viser dette? Vet den finnes i Insomniax Recompilation men vet ikke hvilken det er, og jeg er bare ute etter en som kan vise det pluss target health/mana/rage ect. i tall Endret 17. mars 2006 av brannmannsam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå