Jørgen Sørheim Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 Skriv /sct og les litt der? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Heisann godtfolk, Har et spørsmål: Driver å eksperimenterer litt med Ruin UI. Dette er ganske kav å sette opp for meg som aldri har gjort det før, og det har nå 3 ganger endt med at jeg har sletta den og lagt inn den gamle på ny. Tålmodighet ftw. Det jeg tenkte, kan jeg kopiere hele wow mappa mi (c:/programfiler/world of warcraft) og kalle den f.eks 'world of warcraft 2', for så å kjøre exe-filen herfra og bygge opp uien på denne, slik at jeg kan ha denne ui'en på locken og magen min, mens den "ordinære" på druiden i den andre mappa? Eller må jeg installere hele spillet på ny til en ny plassering, installere alle patcher og begynne derfra? Takker for svar. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hvordan få flere item info ruter på displayet? Slik at jeg kan ha hele Lawbringer settet framme. 5683111[/snapback] BUMP! Også hva het den Telo modden hvor loot winduet kommer ved musepekeren? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Heisann godtfolk, Har et spørsmål: Driver å eksperimenterer litt med Ruin UI. Dette er ganske kav å sette opp for meg som aldri har gjort det før, og det har nå 3 ganger endt med at jeg har sletta den og lagt inn den gamle på ny. Tålmodighet ftw. Det jeg tenkte, kan jeg kopiere hele wow mappa mi (c:/programfiler/world of warcraft) og kalle den f.eks 'world of warcraft 2', for så å kjøre exe-filen herfra og bygge opp uien på denne, slik at jeg kan ha denne ui'en på locken og magen min, mens den "ordinære" på druiden i den andre mappa? Eller må jeg installere hele spillet på ny til en ny plassering, installere alle patcher og begynne derfra? Takker for svar. 5694048[/snapback] Hvis du trykker på AddOns knappen i character screen. Så kan du disable, eller enable mods i eget valg. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Poenget var at jeg ikke gidder å gjøre det for hver gang jeg skal bytte char, noe jeg gjør ofte. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Poenget var at jeg ikke gidder å gjøre det for hver gang jeg skal bytte char, noe jeg gjør ofte. 5694246[/snapback] Du trenger da ikke det. Er slik dropdown ting for hver char. Eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 hei, eg har akkurat lasta ned Clearfront og lagt den inn på addons mappen på C, men den vil ikke funke noken som veit korsen eg kan få den til å funke? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Hvordan få flere item info ruter på displayet? Slik at jeg kan ha hele Lawbringer settet framme. 5683111[/snapback] BUMP! Også hva het den Telo modden hvor loot winduet kommer ved musepekeren? 5694126[/snapback] Telo's QuickLoot. Det ER en dropdownlist innpå Addons, ja - så det er ikke nødvendig å bytte mods hele tiden. Problemet er vel kanskje hvis den Ruin UI-saken bytter ut filer i data-mappen og andre mapper, slik at det ikke blir mulig å få et 100% standard UI med de andre characterene heller. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Finnes det en addon som gjør det mulig å bevege på den infoen om folk helt nede i høyre hjørne? Plager meg så utrolig mye at den står i veien for target. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 CT_mod har en option som gjør at den kommer helt oppe på skjermen i midten.. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Vil helst at den bare skal være rett over det svarte "beltet" helt nede, slik at den ikke kommer over target. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 Det var bare det jeg visste. Beklager Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Finnes det en addon som gjør det mulig å bevege på den infoen om folk helt nede i høyre hjørne? Plager meg så utrolig mye at den står i veien for target. 5696979[/snapback] http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=427 Den fjerner den gamle tooltipfirkanten og gjør at du kan forandre posisjon og hva det enn måtte være på AFToolTip. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Hvordan få skiftet ut den vanlige bottombaren? Den med bagger, knappene, og etc. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 hvorfor er Memory Usage Increasing Rate på rød? og hva er Time to next GC? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Har bare noen, kanskje domme spørsmål. Har hørt det finnes UI som man kan bli bannet for, hvilke får man ikke bruke? Og hvor går grensen for at en UI skal bli bannet. Bruker selv: Titan Panel CT_RaidAssist Atlas Er de godtatt av Blizzard? Ja jeg vet, jeg er noob. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Hele chaten min blir samma ned av: the value was nil, aner ikke hva det er, men jeg tror det kan være noen av addon'ene mine. noen som har noe peiling på hva det kan være? Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Finnes det et addon som fjerner det maset om "spell is not ready yet" når jeg blir litt ivrig på tastene? Jeg mener den røde "error" teksten som kommer opp mitt på skjermen min. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Finnes det et addon som fjerner det maset om "spell is not ready yet" når jeg blir litt ivrig på tastene? Jeg mener den røde "error" teksten som kommer opp mitt på skjermen min. 5712524[/snapback] Roguespam? vet ikke om filteret i det kan funke for alle classes? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Finnes det et addon som fjerner det maset om "spell is not ready yet" når jeg blir litt ivrig på tastene? Jeg mener den røde "error" teksten som kommer opp mitt på skjermen min. 5712524[/snapback] ErrorRedirect http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=481 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå