chokke Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 men HVOR, det som er problemet Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Vet ikke om den er blitt postet i tråden før, men WOWToc er et veldig greit program for å oppdatere UI. Den oppdaterer alle .toc filer med det nyeste versjonsnummeret på ett klikk. (f.eks nå er det 4211 som gjelder) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Bruker en selveditert versjon av cosmos med noen få xtra addons, som killlogger og Bag Status Meters. Husk å bruk programmet Jan Åge nevner over når du laster ned nye addons så du slepper å få at de er i feil versjon. Disable funksjoner du selv ikke trenger i cosmos for å sleppe fps lag f.eks. Selv hadde jeg ingen men har disablet en del for det. Bruker også Character Profiler og Guildextract sammen med wowprofiler som det står litt om her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=372100&hl= curse gaming sin side : http://www.curse-gaming.com/mod.php er en veldig fin side for å finne addons. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hvordan sletter jeg cosmos.. Syns den har lagt seg overalt. Leste på den siden der jeg lasted den ned. Der sto det att for å uninstalere, så måtte jeg delete wtf og fdb mappene.. Men er det ikke der characterene ligger? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Characterne er det blizzard som holder styr på Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Hva med å gjøre denne om til Sticky? Ganska bra, men kunne lagt til litt mer info om hvordan du skal få alle til å funke. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Står jo en del bra info utover i tråden så vis eiern fikser så blir det bra Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Hva med å gjøre denne om til Sticky? Ganska bra, men kunne lagt til litt mer info om hvordan du skal få alle til å funke. Ok, skal legge til hvordan man installerer og sånn Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Bruker CTMod, men pet-baren min kommer over nederste linje i chat`en. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Du kan alltids flytte chaten litt lenger opp. Det har jeg gjort selv. Har combat logen på høyre siden og general på venstre siden og action baren i midten. Veldig deilig. (Hvordan legger jeg opp bilder) Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hmm, viste ikke at jeg kunne flytte chat`en jeg, det hadde vært perfekt. Hvordan gjøre jeg det? (legge til bilde: ta screenshot, og bruk "vedlagt fil" under smiley`ene når du skriver innlegg! ) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Her er da min UI atm. tok screenshot av åssen man flytter chat osv Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Dr3as: TUSEN TAKK! For de som ikke vet hvordan de får opp den menyen (noe jeg ikke gjorde men fant ut plutseligt), høyreklikk over "general" Lenke til kommentar
purpledonkey Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Her er et screenshot av meg med den nyeste Nurfed UI. Combatstats får man frem ved å klikke på DPS-baren og experience-opplegget får man ved mouseover på exp/klokke/lag-baren. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 Her er min UI, så at noen andre viste hvordan man flytter general chat. Men uansett: Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 http://www.insomniax.net/forums/forumdispl...p?s=&forumid=21 Der er link til de som lager, etter min mening, den beste samlinga av UI-mods som finnes. Er det feil versjon, så bruk WoWtoc eller skru av version check. Man kan flytte på alle linjene forresten. Jeg skal poste screenshot om hvordan jeg har gjort det etter jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 noen som funker til den nyeste patchen? Link til direkte nedlasting og gjerne skrive hvordan man instalerer de, har ikke fått det til tidligere unntatt cosmos Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 noen som funker til den nyeste patchen? Link til direkte nedlasting og gjerne skrive hvordan man instalerer de, har ikke fått det til tidligere unntatt cosmos Ja lurer på samme her. Får ingen til å funke her.. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Man må slå av version check hører jeg folk sier, hvor slår man av version check?!? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) enig, hvor slår man den av? Edit: fikk det til nå, men alt er så sinnsykt lyst! Lyserødt, skulle tro noen hadde lekt seg med gamma på teksten. Endret 25. februar 2005 av chokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå