Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
La nettopp inn Recap addonen nå, TitanPanel delen også. Så når jeg skulle aktivere den i TitanPanel så skjedde det ingenting, jeg prøvde å slå av og på noen andre ting som penger, bagplass osv. Det som skjedde da var at de funksjonene jeg slo av forsvant, men dukket ikke opp igjen når jeg aktiverte de igjen!

 

Noen som kan hjelpe meg?

5621617[/snapback]

Quoter meg selv her, er det ingen som har opplevd noe lignende og vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Jeg lurer på masse med FlexBar. Er det noen som bruker det, så kan jeg ha bruk for myr hjelp.

Jeg har lastet ned FlexBar, og jeg har funnet ut hvordan man skaffer seg noen barer man kan bevege på. Hvordan locker man dem eller fjerner dem? Og hvordan fjerner man de gamle actionbarene, så de ikke blir i tilleg til FlexBar?

 

Kanskje jeg burde skjifte til Nurfed_UI, eller noe som er litt lettere? Noen som vet hvordan Nurfed /andre fungerer?

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Jeg lurer på masse med FlexBar. Er det noen som bruker det, så kan jeg ha bruk for myr hjelp.

Jeg har lastet ned FlexBar, og jeg har funnet ut hvordan man skaffer seg noen barer man kan bevege på. Hvordan locker man dem eller fjerner dem? Og hvordan fjerner man de gamle actionbarene, så de ikke blir i tilleg til FlexBar?

 

Kanskje jeg burde skjifte til Nurfed_UI, eller noe som er litt lettere? Noen som vet hvordan Nurfed /andre fungerer?

5638763[/snapback]

 

Flexbar kan være ganske vanskelig å sette opp, foreslår heller at du bruker nurfed barene eller ctmod sine barer. Evt. bibmod.

Lenke til kommentar
Lasta ned hele insomniax mod'en for enkelthetsskyld.

 

men hva heter den ruta med info som kommer opp når jeg hovrer over ett target? den er til tider forbanna irriterende, så den skulle jeg like å skru av...

5631239[/snapback]

 

 

Tror den heter tipbuddy eller no. Trykk på esc så skal det være ett lite ikon på siden av esc-vinduet. Der kan du velge og vrake hva den skal vise..

Lenke til kommentar
Jeg lurer på masse med FlexBar. Er det noen som bruker det, så kan jeg ha bruk for myr hjelp.

Jeg har lastet ned FlexBar, og jeg har funnet ut hvordan man skaffer seg noen barer man kan bevege på. Hvordan locker man dem eller fjerner dem? Og hvordan fjerner man de gamle actionbarene, så de ikke blir i tilleg til FlexBar?

 

Kanskje jeg burde skjifte til Nurfed_UI, eller noe som er litt lettere? Noen som vet hvordan Nurfed /andre fungerer?

5638763[/snapback]

 

Flexbar kan være ganske vanskelig å sette opp, foreslår heller at du bruker nurfed barene eller ctmod sine barer. Evt. bibmod.

5639290[/snapback]

Har CT_Mod barer? Barer som man kan flytte runt på? Jeg har hele ctmod, men jeg har bare sett de actionbarene man kan sette på på sidene. Ingen man kan bevege på en og en.

Nurfed, hvordan bruker man de? Jeg tror jeg har nurfed og, men jeg har alri brukt dem.

Lenke til kommentar
Lasta ned hele insomniax mod'en for enkelthetsskyld.

 

men hva heter den ruta med info som kommer opp når jeg hovrer over ett target? den er til tider forbanna irriterende, så den skulle jeg like å skru av...

5631239[/snapback]

 

 

Tror den heter tipbuddy eller no. Trykk på esc så skal det være ett lite ikon på siden av esc-vinduet. Der kan du velge og vrake hva den skal vise..

5639330[/snapback]

 

takk. fikk flytta tooltipet til toppen av skjermen så det ikke forstyrrer "utsikten". En god løsning. Den lille addonen som forteller hvilken skill dyr kan lære deg er ganske neat å ha fant jeg ut ;)

Lenke til kommentar
Finnes det en AddOn som gjør at man ser en ekstra health bar i tillegg til unit frames. Jeg har sett mange rogue filmer med den.

5644643[/snapback]

 

Statusbars?

5644720[/snapback]

Vet du hvordan man beveger på den da? Den ligger bak mine stances :(

Jeg skrev /statusbars så det kom opp mange options, men det var ingen ting man kunne gjøre. Det sto bare masse skrift! Ingen ting man kunne gjøre f.eks. /statusbars move target eller noe slikt som det pleier være med andre AddOns.

Lenke til kommentar

Angående denne addonen: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=2795

 

Jeg har lyst å flytte huden litt mere i midten på skjermen, som kan gjørest in-game med hjelp av denne kommandoen:

/script Nurfed_Hud:SetPoint("CENTER", "UIParent", "CENTER" , 0, 100);

 

Men det som er haken er at jeg da må skrive denne saken hver gang wow starter, noen som vet hvordan jeg kan gå inn i .lua filene og fikse på dette slik at det blir performet hver gang? Evt. en addon som performer dette kommandoet for meg hver gang jeg starter wow.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...