Gjest Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Jeg driver og mekker min egen sammensetning av addons, og jeg prøver å fjerne den vanlige XP-baren som ligger oppå main-baren. Jeg har fått til å fjerne XP-baren, men nå er det et mellomrom som er like bredt som XP-baren der i stedet. Noen som vet hvordan jeg fjerner mellomrommet, slik at WoWs to standard extra bars kommer helt nedpå main-baren? Edit: Jeg fant ut at jeg skulle bruke gypsymod sammen med de addonene jeg vil ha, og det funker ganske bra... Hva synes dere? Slik ble det seende ut: 4016325[/snapback] Hvordan får du til å flytte på ikke hele Actionbaren, men de småe rutene? Jeg ser du bruker GypsyMod. er det i en kombinasjon med FlexBar eller noe? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 kan noen si meg navnet på en addon som viser meg min location på hovedmappet? altså sånn X:Y: greie. fant en istad men den viste ingenting på hovedmappet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 titanpanel har kordinatsystem. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 *mega bilde* 5591145[/snapback] Passer vel bedre i show off tråden. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 13. februar 2006 Del Skrevet 13. februar 2006 wilzoo hvilke addons bruker du? vil ha likt som deg Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 http://img157.imageshack.us/img157/3421/nyui5ev.jpg 5591145[/snapback] Hvilke addons bruker du? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 det samme lurer jeg på Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Er det noen som vet om en AddOn som gir en ekstra actionbar på kunn 4 eller 5 slots som man kan plasere der man selv vil? Tenkte å ha mat og vann der slik at jeg slipper å bruke plass på de vanlige actionbarene elelr ha en sekk åpen hele tiden. Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 prøver å lære meg litt scripting for tiden. og lage egne addons. tenkte på å prøve å lage en addon som atuo assist når noen whisper "assist" til deg. dvs. player1 whisper player2 "assist" player2: /assist player1 hvis dere skjønner hva jeg mener. er fåreløpig helt grønn på emnet, så hadde vert fint om noen kunne hjolpet meg i gang. er det noen tools som gjør scripting litt enklere? finnes en slik addon fra før as som jeg kan titte på og lære av? takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Hvordan fikk du til dinna UI'en in wilzoo, har veldig lyst på den. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 15. februar 2006 Del Skrevet 15. februar 2006 På bildet der bruker jeg SYNLIGE: DiscordUnitFrames (mine hp bars og party framesa) BibMod (med bibtoolbars som er skalert ned et par hakk for å passe) Square Minimap (firkantet radar) TitanPanel (baren som ligger horisontalt nederst med info om penger etc.) ClearFont (skrifttypen) HitsMode (en alternativ combatlog som er mye mer oversiktelig enn den vanlige) DamageMeters USYNLIGE: CTMod (grunnpakken, ikke noe spesielt med det) CritLine (god addon som lager og popper opp dine maks heals/damages) SpellAlert (viser deg hva motstanderen kaster av magi / buffs han mottar) StunWatch (Rogue addon for å time dine stuns) ItemRack (En addon for å kjapt switche mellom forskjellig gear) ---- De fleste addonsa nevnt ovenfor krever vel ingen forklaring bortsett fra DiscordUnitFrames som er ganske komplisert første gangen. Du kan laste ned premade designs fra www.discordmods.com Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 bare lurte på noe, ville det vært lov med en addon som gjorde at man holdt inne en knapp for en spell, la oss si shadowbolt for warlocks? og ikke trengte å trykke, men å holde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 La nettopp inn Recap addonen nå, TitanPanel delen også. Så når jeg skulle aktivere den i TitanPanel så skjedde det ingenting, jeg prøvde å slå av og på noen andre ting som penger, bagplass osv. Det som skjedde da var at de funksjonene jeg slo av forsvant, men dukket ikke opp igjen når jeg aktiverte de igjen! Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Hva heter tooltip modden som gjør at bilde/pvprank/race/guild osv blir lagt til tooltipen? Tror den er ganske selv konfigurerbar Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 La nettopp inn Recap addonen nå, TitanPanel delen også. Så når jeg skulle aktivere den i TitanPanel så skjedde det ingenting, jeg prøvde å slå av og på noen andre ting som penger, bagplass osv. Det som skjedde da var at de funksjonene jeg slo av forsvant, men dukket ikke opp igjen når jeg aktiverte de igjen! Noen som kan hjelpe meg? 5621617[/snapback] Du bruker sannsynligvis en for ny version av titan. De andre modene er lagd for forrige titan panel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 Er ikke bare den recap, den nye addon'n som ikke funker. Det er alt! Slår jeg av en ting så går det ikke å få det på igjen! Ikke de funksjonene som følger med Titan heller, som hvor mye penger du har og bagplass Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. februar 2006 Del Skrevet 17. februar 2006 (endret) I DUF (discord unit frames), hvordan tar jeg vekk target of target?? Å hvor kan jeg ta vekk "lock" fra tingene slik at jeg kan ta target/self på andre plasser? Fordi nå er alle tingene fast der hvor de er, og jeg finner ingen plasser hvor jeg kan "dra" det hvis dere skjønner Endret 17. februar 2006 av Overdox Lenke til kommentar
superreven Skrevet 18. februar 2006 Del Skrevet 18. februar 2006 En venn av meg bruker orginal UI, men han vil gjerne ha et fåtall moveable action bar slots som han kan sette hvor han vil.. er det en liten addon som gir deg denne muligheten uten å tulle med resten av UI? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå