Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg driver og mekker min egen sammensetning av addons, og jeg prøver å fjerne den vanlige XP-baren som ligger oppå main-baren. Jeg har fått til å fjerne XP-baren, men nå er det et mellomrom som er like bredt som XP-baren der i stedet. Noen som vet hvordan jeg fjerner mellomrommet, slik at WoWs to standard extra bars kommer helt nedpå main-baren?

Edit: Jeg fant ut at jeg skulle bruke gypsymod sammen med de addonene jeg vil ha, og det funker ganske bra... Hva synes dere? :p

Slik ble det seende ut:

4016325[/snapback]

Hvordan får du til å flytte på ikke hele Actionbaren, men de småe rutene? Jeg ser du bruker GypsyMod. er det i en kombinasjon med FlexBar eller noe?

Lenke til kommentar

prøver å lære meg litt scripting for tiden. og lage egne addons. tenkte på å prøve å lage en addon som atuo assist når noen whisper "assist" til deg.

dvs. player1 whisper player2 "assist"

player2: /assist player1

hvis dere skjønner hva jeg mener.

er fåreløpig helt grønn på emnet, så hadde vert fint om noen kunne hjolpet meg i gang. er det noen tools som gjør scripting litt enklere? finnes en slik addon fra før as som jeg kan titte på og lære av?

takker for svar på forhånd :D

Lenke til kommentar

På bildet der bruker jeg

SYNLIGE:

DiscordUnitFrames (mine hp bars og party framesa)

BibMod (med bibtoolbars som er skalert ned et par hakk for å passe)

Square Minimap (firkantet radar)

TitanPanel (baren som ligger horisontalt nederst med info om penger etc.)

ClearFont (skrifttypen)

HitsMode (en alternativ combatlog som er mye mer oversiktelig enn den vanlige)

DamageMeters

USYNLIGE:

CTMod (grunnpakken, ikke noe spesielt med det)

CritLine (god addon som lager og popper opp dine maks heals/damages)

SpellAlert (viser deg hva motstanderen kaster av magi / buffs han mottar)

StunWatch (Rogue addon for å time dine stuns)

ItemRack (En addon for å kjapt switche mellom forskjellig gear)

----

De fleste addonsa nevnt ovenfor krever vel ingen forklaring bortsett fra DiscordUnitFrames som er ganske komplisert første gangen. Du kan laste ned premade designs fra www.discordmods.com

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

La nettopp inn Recap addonen nå, TitanPanel delen også. Så når jeg skulle aktivere den i TitanPanel så skjedde det ingenting, jeg prøvde å slå av og på noen andre ting som penger, bagplass osv. Det som skjedde da var at de funksjonene jeg slo av forsvant, men dukket ikke opp igjen når jeg aktiverte de igjen!

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
La nettopp inn Recap addonen nå, TitanPanel delen også. Så når jeg skulle aktivere den i TitanPanel så skjedde det ingenting, jeg prøvde å slå av og på noen andre ting som penger, bagplass osv. Det som skjedde da var at de funksjonene jeg slo av forsvant, men dukket ikke opp igjen når jeg aktiverte de igjen!

Noen som kan hjelpe meg?

5621617[/snapback]

Du bruker sannsynligvis en for ny version av titan. De andre modene er lagd for forrige titan panel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er ikke bare den recap, den nye addon'n som ikke funker. Det er alt! Slår jeg av en ting så går det ikke å få det på igjen! Ikke de funksjonene som følger med Titan heller, som hvor mye penger du har og bagplass

Lenke til kommentar

I DUF (discord unit frames), hvordan tar jeg vekk target of target??

Å hvor kan jeg ta vekk "lock" fra tingene slik at jeg kan ta target/self på andre plasser?

Fordi nå er alle tingene fast der hvor de er, og jeg finner ingen plasser hvor jeg kan "dra" det hvis dere skjønner :(

Endret av Overdox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...