Darx* Skrevet 8. februar 2006 Del Skrevet 8. februar 2006 Noen som har peiling på flexbar her får kanskje til å knekke denne nøtten: Hvordan kommando skal jeg bruke få å vise en button når =health bellow >30%? Og en til: Hvordan skal jeg få vise en knapp/group når jeg har enten har et target eller er i combat? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Vet noen hvor jeg kan finne den nyeste Flexbar versjonen? den på curse gaming er out of date :S jeg trenger også en enkel XP-bar Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Fungerer de wowtoc-greiene? Står at det er ingen endringer utført etter patchoppdatering Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. februar 2006 Del Skrevet 9. februar 2006 Funker som bare det her. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Vet noen hvor jeg kan finne den nyeste Flexbar versjonen? den på curse gaming er out of date :S jeg trenger også en enkel XP-bar 5578563[/snapback] Trykk på den "run out-of-date addons" elller noe. Lenke til kommentar
murra Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Digger Nurfed... Syns "frames'a" er så evig nice... Hvertfall som Priest! Har alt av hva du skulle trenge +++... Har skrudd av actionbars'a da, da jeg syns de orginale er litt mer funky... Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Pathmaker Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Hei, eg har lasta ned cosmos men finner ikkje ut hvordan eg får fett skrift? takker for svar Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Det har skjedd et eller annet med quest-greia mi, og selv ikke når jeg disabler alle UImods, går den tilbake til normal tilstand. Det er veldig ergelig at den er sånn, for da får jeg ikke delt quests med andre osv. Hva kan jeg gjøre? Endret 11. februar 2006 av cun Lenke til kommentar
MiteS Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Prøv å juster 'UI Scale' som du finner i <ESC> Video Options. Lykke til. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Takk, det hjalp. Men questloggen skal vel fremdeles ikke være så lang? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Takk, det hjalp. Men questloggen skal vel fremdeles ikke være så lang? 5587174[/snapback] hmm kanskje du har en addon som ødelegger for den? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 anbefaler deg å se i frameXLM mappa Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Den var fremdeles herpa selv om alle addons var fjerna... Hva skal jeg rette på i frameXLM-mappa? Er så uleet når det gjelder sånne koder Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Finnes det ein mod som teller kor lang tid det er igjen til eit flag, eller bunker er "tagged"? Lenke til kommentar
Riggs Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Jeg lurer på en litt spesiell ting. Når jeg sletter for eksempel CT-Mod, og legger alt inn på nytt, er de innstillingene jeg brukte sist der fremdeles. Hvorfor det egentlig? Blir slikt lagret i en tempmappe i WoWmappa? I så tilfelle hvor? Vil ha alt fra scratch. Resette alle instillinger osv hvis dere skjønner. En annen ting jeg lurer på er om de addonsene som det står Blizzard_ foran, er de der fra starten av? De kan jeg ikke slette? På forhånd mange takk for svar. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Slett WTF og WTB-mappene. Det er der alt av innstillinger er lagret. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Takk, det hjalp. Men questloggen skal vel fremdeles ikke være så lang? 5587174[/snapback] Hva med å prøve MonkeyQuest? Tror det vil fikse problemet ditt. Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 (endret) Finnes det ein mod som teller kor lang tid det er igjen til eit flag, eller bunker er "tagged"? 5587361[/snapback] Hos meg kan jeg det se det på casting baren(når man "åpner" flagget), bruker umm må lete litt på cursed ^^ edit: Jeg fant, jeg fant!: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=2533 Ganske snedig imo. Endret 11. februar 2006 av sINNsRO Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Den var fremdeles herpa selv om alle addons var fjerna... Hva skal jeg rette på i frameXLM-mappa? Er så uleet når det gjelder sånne koder 5587295[/snapback] Det der er en addon som jeg bruker. Inne i Interface mappen din, skal det ligge en eller to mapper som ikke heter AddOns, bare fjern de Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. februar 2006 Del Skrevet 11. februar 2006 Den var fremdeles herpa selv om alle addons var fjerna... Hva skal jeg rette på i frameXLM-mappa? Er så uleet når det gjelder sånne koder 5587295[/snapback] slett alt sammen . Er nemlig extendedquestlog eller noe, har den selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå