thomassit0 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 jeg er ikke akkurat bekymra for det. er nesten aldri noen andre som bruker dataen min.. ( laptop.) så ja jeg vil gjerne ha det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg hadde en addon før 1.9 som jeg slettet pga alle addonsa var ødelagt. Og jeg husker selfølgelig ikke navnet Med den addonen kunne jeg sette opp equipmentet mitt jeg ville ha på når jeg mountet, bytte ut trinketen jeg hadde med Argent Dawn Comission trinketen når jeg dro til EPL og WPL og den kunne også skifte equipment når du gikk i funny forms noen som veit hva den heter? Lenke til kommentar
Abe_ Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Itemrack eller wardrobe tipper jeg Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hva er best av itemrack og wardrobe? eller er de like gode? Lenke til kommentar
Abe_ Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) er vel sånn at for å bruke wardrobe må du ha noen andre addons i tillegg, husker ikke navnet på disse, mens Itemrack funker alene Endret 10. januar 2006 av Abe_ Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Nei det var ingen av de =/ jeg husker jeg skrev /equip config får å få den opp.. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Itemrack funker bra, men hvordan fjerner jeg den stygge toolbaren med alle itemsa? nå har jeg det slik at det endres avhengig av formz, mount, PL osv. Lenke til kommentar
Abe_ Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) DEt kan jeg desverre ikke hjelpe deg med, har desverre ikke fått prøvd den selv enda.. EDIT: Hei, jeg lurer på om jeg skal prøve og lage meg en fin UI med insomniax, og lurer derfor på om det er mulig og ikke ha den "fete" fonten, liker ikke den av en eller annen grunn... Ingen som vet? Endret 10. januar 2006 av Abe_ Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 last ned insomniax vanlig og da i c:\worldofwarcraft\interface\frameXML\ skal det ligge en font fil som jeg tror du kan fjerne... Lenke til kommentar
Reached Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei jeg har et spørsmål angående Macroer. Går det ann å lage og uploade sine egne macro ikoner på en eller annen måte? lager nemlig en ny UI og har veldig lyst på dette ikonet. PS: det er den jeg har som avatar som er ikonet Takk! Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 arg, lasta akkurat ned Discord Action Bars men så funker den ikke, har lagt den på rett plass, den vises på Addon lista inne i wow, men når eg har valgt char så er det ikke noe symbol med mappet og har bare det standar WoW bars og slikt noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 det er ikke ett symbol og du må skrive /dab for å komme inn i det å fikse. Er ganske avansert til å være Addons btw. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Hei Zippio. Det du må gjøre er å skrive /dab mvh Adey. Edit: Haha Badbeer kom før meg. Endret 12. januar 2006 av Ade Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Nå er jeg sannsynligvis ferdig med mitt UI sånn ser det ut: Er nok ikke helt ferdig, men dette bilde er nok sånn omtrendt det blir. Addons jeg brukte: Discord Actionbars Discord Actionbars options Discord Art Discord Art options Discord Library Discord Unitframes Discord Unitframes options Scrolling Combat Text Move Anything Improved Errorframe CT Raidassist Autoprofit Decursive Titan Titan Atlas ezSelfcast Stunwatch Healbot GoodInspect Gatherer Shard Tracker (har en warlock lvl 13 <3) Blink Rogue Helper Atlas Equipcompare Endret 12. januar 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 det er ikke ett symbol og du må skrive /dab for å komme inn i det å fikse. Er ganske avansert til å være Addons btw. 5429688[/snapback] takker ja, er ikke det enkleste men har lyst til å prøve noe nytt. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Hvordan kan jeg flytte channeling baren? (vet ikke helt hva det heter, men er den som kommer når man caster spells, enchanter osv.) Lenke til kommentar
Reached Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Hvordan kan jeg flytte channeling baren? (vet ikke helt hva det heter, men er den som kommer når man caster spells, enchanter osv.) 5435279[/snapback] Hei Marti! Jeg bruker Move anything som man kan flytte nesten alt med. Du kan downloade det her: http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=1373 Lenke til kommentar
TRS Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 driver og skal til å prøve ut flexbar, men når jeg har installert den så forsvinner _ikke_ de gamle standard knappene, noen som vet hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 driver og skal til å prøve ut flexbar, men når jeg har installert den så forsvinner _ikke_ de gamle standard knappene, noen som vet hvordan jeg fikser det? 5440442[/snapback] Prøv å rot litt på det offisielle forumet: http://www.flexbarforums.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå