chokke Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Okei nå etter patchen har jeg akkurat gått over til Nurfed, men den mangler noen småting(har ikke testet helt ut, så kan henn den inneholder noe av dette). Noen som kan gi meg tips på hva jeg burde laste ned? Trenger: -Noe som viser hva alt looten disenchanter til(% sannsynlighet), hva looten selger for på AH, selges for til vendor, hvilke yrker den brukes i osv -Noe som gjør at jeg caster et spell automatisk på meg selv, om jeg ikke har target -Elsker alt som gir meg info om alt mulig, i % osv.. -Noe som gir meg info i combat, scrolling combat text heter vel en, men også hvilke spell motstanderne kaster -Noe mer som er nyttig for meg? Skal i tillegg laste ned Titanbar, CTraid, div Druids mods og DMGmeter. 5388565[/snapback] -auctioneer, ench tooltip og enchantrix gjør vek det? -ct_selfcast? -bruker perl og den kan sitlles til å vise masse i % -spell alert og scrolling combat text ja Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 jeg begynte å spille WoW litt før jul, så jeg har ikke peiling på så mye addons.hva er de beste og hvor finner jeg dem? synes -martin- sin interface så bra ut på hans screenshots, i WoW screenshots tråden. 5388674[/snapback] Jeg vil anbefale CT-Mod. Har hatt veldig bra erfaring med denne. Pluss du må i tillegg ha Auctioneer, Gatherer og Titan Panel. Lykke til med valget og håper du finner noe du er fornøyd med 5388737[/snapback] hvor finner jeg disse og hva gjør de? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 www.Curse-gaming.com her finner du de fleste Addons. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Skjer det samme med curse-gaming som med serverne på patchdagene, alt er nede og laggy and shit! Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Takker Chokke! Hva heter den modden som gjør at jeg får hs, vann, mat og pot's i ei lita flyttbar bar? EDIT:Unødvendig av meg å lage 2 poster på 20min Endret 5. januar 2006 av ka1ser Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Selfcasting er Telo's SelfCast, iirc... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Takker Chokke! Hva heter den modden som gjør at jeg får hs, vann, mat og pot's i ei lita flyttbar bar? EDIT:Unødvendig av meg å lage 2 poster på 20min 5390308[/snapback] vet ikke, men du kan eventuelt ta bib toolbar og ta en av 10 barer å sette der du vil at de skal være og skjule ubrukte knapper Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Joa, har forresten en liten feil, når jeg kommer i gruppe så får jeg alle members i ruter som er bestemt av Nurfed, det funker bra. Men i tillegg kommer rammene til de vanlige partyrutene, med offline symbol på. Jeg kan deaktivere disse i CTRaid, men når jeg går i raid så kommer de igjen Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) kan du kanskje linke til de? jeg vet ikke en gang hva de gjør..... på bildet over her, jeg vil ha det som er på toppen Endret 6. januar 2006 av Spazz Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Joa, har forresten en liten feil, når jeg kommer i gruppe så får jeg alle members i ruter som er bestemt av Nurfed, det funker bra. Men i tillegg kommer rammene til de vanlige partyrutene, med offline symbol på. Jeg kan deaktivere disse i CTRaid, men når jeg går i raid så kommer de igjen 5394058[/snapback] Kryss av for begge alternativene (remove partyframe, remove partyframe out of raid, eller noe lignende). Men det er en feil i den nye patchen. Hver gang du har endret instillinger i feks. interface vil rutene være der igjen, bare gjør alt igjen hver gang. Skal ikke ta mer enn 3 sekunder. Lenke til kommentar
Abe_ Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Hei, jeg lurer på om jeg skal prøve og lage meg en fin UI med insomniax, og lurer derfor på om det er mulig og ikke ha den "fete" fonten, liker ikke den av en eller annen grunn... Endret 6. januar 2006 av Abe_ Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 Joa, har forresten en liten feil, når jeg kommer i gruppe så får jeg alle members i ruter som er bestemt av Nurfed, det funker bra. Men i tillegg kommer rammene til de vanlige partyrutene, med offline symbol på. Jeg kan deaktivere disse i CTRaid, men når jeg går i raid så kommer de igjen 5394058[/snapback] Kryss av for begge alternativene (remove partyframe, remove partyframe out of raid, eller noe lignende). Men det er en feil i den nye patchen. Hver gang du har endret instillinger i feks. interface vil rutene være der igjen, bare gjør alt igjen hver gang. Skal ikke ta mer enn 3 sekunder. 5394383[/snapback] Tja, inne på CTraid? Fant bare å krysse vekk partyframes out of raid. Men kan sjekke når jeg er ute av køen Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 6. januar 2006 Del Skrevet 6. januar 2006 kan noen gi en direkte link til Titan bar? (finner ikke på curse-gaming...) Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 http://www.wowinterface.com/downloads/fileinfo.php?id=3928 sier bare bruk google. Curse-gaming.com virker helt fint det Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) tusen takk men, kan jeg bli utestengt fra WoW¨på grunn av addons? hvordan får jeg den til å funke?(titan panel) fulgte det som sto på linken men klarte ikke ... Endret 7. januar 2006 av Spazz Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 men, kan jeg bli utestengt fra WoW¨på grunn av addons? 5398050[/snapback] Du vil ikke ble utestengt fra WoW ved å bruke AddOns. Men du kan bli det hvis du kjører ett program i bakgrunnen som har mening med å jukse. Slik som Auto Fisher eller hva nå det het. Uansett, ikke vær redd ved å bruke AddOns som du finner på ui.worldofwar.net, curse-gaming.com eller wowinterface.com. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. januar 2006 Del Skrevet 7. januar 2006 (endret) tusen takk men, kan jeg bli utestengt fra WoW¨på grunn av addons? hvordan får jeg den til å funke?(titan panel) fulgte det som sto på linken men klarte ikke ... 5398050[/snapback] når du laster ned filen. så legger du filen i World of warcraft -> Interface -> Addons alltså du må åpne filen etter nedlastningen å så "extracte"/legge filen i World of warcraft mappen din Endret 7. januar 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Hva heter den addonnen (der man ser klassen og mana/heatlh bar saken) som den magen bruker i filmen "How to deal with beggars" (fikk ikke tatt screenshot av filmen :S) Er det noen som vet eller har link ? noe ala dette fra Kjobbens post på forgje side: Håper jeg kan låne bildet ditt litt Kjobben EDIT# la til bilde Endret 8. januar 2006 av johnny Bravo Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 noen som vet om det finnes en autologin greie for wow? fant en igår men den funka ikke med 1.9. tipper det var det som var feil hvertfall, fikk feilmelding: interface out of date eller noe sånn. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 noen som vet om det finnes en autologin greie for wow? fant en igår men den funka ikke med 1.9. tipper det var det som var feil hvertfall, fikk feilmelding: interface out of date eller noe sånn. 5406240[/snapback] Men vil du egentlig ha en slik addon? Må da være mye lettere å hacke accounten med en slik som husker passordet ditt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå