Kasp Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 hvile ui bruker du da? og hvor kan jeg laste dem ned;) vil også ha det slik 1: gidd å post så j***** store bilder! 2: Gi da f*** i å qoute dem! Lenke til kommentar
phervagor Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 har nerfed sin en ingame meny? prøvde cosmos under beta, litt misfornøyd egentlig. jeg opplevde også fps problemet, og det lagget litt da jeg brukte den. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) her er UI'en eg bruker, fekk den av ein fyr som er medlem der eg er medlem so all credits goes to my friend NS UI'et ser ikkje slik som mitt ut etter du har instalert det, du må sjøl flytte og legg til ekstra hotbars i UI options. eg brukte vel 10-15min på å få det slik men vel bruke minutter http://www.x672.net/stuff/NS-Wow-GUI.rar Endret 10. februar 2005 av X672 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 hmm, cosmos som funker med retail finnes vist ikke :| Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Bruker selv CTmod og er strålende fornøyd. Liker godt måten de har integrert meny-knappen sin. Viser at de ikke er helt fersk. Men det er en ting jeg savner.. Har sett enkelte har en xp-bar under hp-bar'en sin. Hvordan får man til det? Finnes den funksjonen som en egen plugin (gidder ikke å bytte ut CTmod). Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Bruker selv CTmod og er strålende fornøyd. Liker godt måten de har integrert meny-knappen sin. Viser at de ikke er helt fersk. Men det er en ting jeg savner.. Har sett enkelte har en xp-bar under hp-bar'en sin. Hvordan får man til det? Finnes den funksjonen som en egen plugin (gidder ikke å bytte ut CTmod). Nurfed har xpbar under health bar istede for over action bar. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Ok. Får kanskje sjekke ut Nurfed også da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 hmm, ingen av dem funker med retial jo Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 hmm, ingen av dem funker med retial jo Jo, Cosmos fungerer fint med retail. Fungerer utmerket her, og det kom en ny versjon av Cosmos i går Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 hmm, ingen av dem funker med retial jo Jo, Cosmos fungerer fint med retail. Fungerer utmerket her, og det kom en ny versjon av Cosmos i går er det alpha versionen? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Det er Cosmos_11_02_05.zip-filen. Tror ikke det er alpha. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Det er Cosmos_11_02_05.zip-filen. Tror ikke det er alpha. finnern ikke. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 http://www.curse-gaming.com/ her ligger den nyeste cosmos iallefall Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 da har jeg fått tak i cosmos, men hvilken kommando er det som gjør at kameraet holder seg back duden når han går/løper? Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Chokke: /follow Får vel prøve cosmos igjen jeg da. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Nå ble jeg litt sur på meg selv Skrev /follow fordi jeg trodde det var å følge etter en dude. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 ja, det funka jo bra... Kanskje du har misforstått meg; Det jeg mener er kameraet som følger meg, hvis jeg bruker venstre museknapp og tar det til siden, går det ikke tilbake bakfra hvis jeg beveger megh. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Noen som vet hvordan man kan få andre Addons fra curse siden til å komme inn i Cosmos Option? er greit at man adder fler addons til cosmos, men er slitsomt å bruke /slash commands hele tiden for å ordne de, så derfor lurer jeg... Lenke til kommentar
X672 Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 ja, det funka jo bra... Kanskje du har misforstått meg; Det jeg mener er kameraet som følger meg, hvis jeg bruker venstre museknapp og tar det til siden, går det ikke tilbake bakfra hvis jeg beveger megh. det skal vera i option ein plass, under interface trur eg det var... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå