Picaschou Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Joda, fett nok. Kan prøve det og. Point me in the right direction. Den der prosentgreia nzrm har linka (og andre) virka forsåvidt ganske feit. ^^ Usikker på om det er denne typen du mener, men disse heter ouf_Hank, og finnes på wowinterface.com. De settes opp via lua, men er ganske kurrant. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Det stemmer. Er den eg tenker på ja. For en som aldri har vore inne i lua, kor helvete er det å sette seg inn i for å få produsert resultatet vist på screenshot eksempelvis? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Har ikke vært borti ouf_Hank, men om du bruker Notepad++ så skal det ikke være så fryktelig vanskelig å forandre det til å ligne på screenshote til Moonai. Evt spørre han pent om han kan sende sin .lua fil ;P Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Er ganske enkelt å fjerne elementer fra den iallefall. Endre tekst og sånt går også fint. Med notepad som nevnt over! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Då kan du vel gjerne fjerne alle dots på target utenom dine egne og då? Evt beholde zerg/heal etc buffs. Hoff..det her grua eg meg til. =) Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hmm, leste førsteintrykket av Cata på Gamer, så at UI/Interface på bildene så pent ut Noen som vet hva det heter? Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 ER vel http://spartanui.com/ Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Scrolling combat text som funker? Mik virker "out the window" no. =| Edit: nvm..litt LUA fiksa biffen. Endret 28. april 2011 av Whiteshit Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 ER vel http://spartanui.com/ Det er spartan ja, men får den ikke til å funke lengre, den var kanongrei når den funket Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Tror den har vært utdatert i minst et år. Bartender, en eller annen artbar (Sunn?), Sexymap og noen unitframes gjør det samme, bare mye bedre. Lenke til kommentar
protoboy2_InnleggNO Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Hei jeg lurte bare på om noen vet hva slags addon eller innstilling som gjør at jeg kan få bort disse buff tingene på mitt target. Takk for all hjelp:) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Quartz du må inn å stille på sansynligvis. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Jeg bruker Razer sin addon pga. den fulgte med musen jeg kjøpte, men det er noen ting jeg ikke liker ved den. F.eks når jeg er druid så mapper den opp abilites som jeg kan bruke i cat-form mens jeg er i vanlig form. Dersom jeg prøver å fjerne abilities som tilhører cat-form så forsvinner de fra hovedbaren i cat-form også. Finnes det noen lignende addons som håndterer dette bedre? Veldig plagsomt å ha dobbelt opp med abilities, de kaster også bort mye plass mens jeg er i vanlig form. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Bartender fungerer også. Mulig du må sette det opp at den skal bruke egne toolbars for ulike "stances". Dominos(Som razer plugin'en er bygd på) skal også takle dette. Lenge siden jeg har brukt Dominos så veit ikke hvor jeg endra det. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Jeg bruker Razer sin addon pga. den fulgte med musen jeg kjøpte, men det er noen ting jeg ikke liker ved den. F.eks når jeg er druid så mapper den opp abilites som jeg kan bruke i cat-form mens jeg er i vanlig form. Dersom jeg prøver å fjerne abilities som tilhører cat-form så forsvinner de fra hovedbaren i cat-form også. Finnes det noen lignende addons som håndterer dette bedre? Veldig plagsomt å ha dobbelt opp med abilities, de kaster også bort mye plass mens jeg er i vanlig form. Kan fikses med å lage macro av de diverse spells etc. Men om du har mulighet ville jeg ha prøvd ut bartender hvor du enkelt kan fikse problemet ditt. Lenke til kommentar
Truster Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Lurte på om noen visste navnet på denne UI Håper noen vet. Takk for hjelpen på forhånd ^^ Endret 28. juli 2011 av Truster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå