-Léon- Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 DBM har vel en slik timer. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Deus Ex bossmod tipper jeg. Den har det som default ihvertfall. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Funker den bra sammen med DBM? Hvis raidleader har DBM og sender ut en timer, vil jeg se den da? osv osv Lenke til kommentar
just Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hei, lurer på om noen kan hjelpe med å finne ut av hvilken addon som viser "Power Word: Fortitude" og "Inner Fire" rett over unit framen til venstre. Dette er egentlig buffs som er på target (til høyere), og jeg det kommer KUN opp på target. Har jeg ingen target så forsvinner det. Forslag tas imot med takk:) Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Det er Quartz tipper eg. Gå inn og slå av buffs. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Yepp, det er quartz! Lenke til kommentar
just Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Reddende engler, det er det dere er begge to. Takk! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvordan skjuler eg General og Combat Log knappene i Prat? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Du kan trekke fanene ut og bare lukke de, tror jeg. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Finnes det en lignende addon som RatingBuster? Brukte den før 4.0.1, men nå virker den selvfølgelig ikke lenger, siden den ikke er oppdatert. Endret 19. oktober 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Funker den bra sammen med DBM? Hvis raidleader har DBM og sender ut en timer, vil jeg se den da? osv osv Det bør funke. Men å kjøre 2 bossmods samtidig vil kreve mye konfigurasjon og kreve mer minne. Gi heller Deus Ex en sjanse, hvis du ikke liker den gå tilbake til DBM og eventuelt prøv å få de til å fungere sammen. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Du kan trekke fanene ut og bare lukke de, tror jeg. Hmm, fikk ikke det til. Men har et annet viktigere problem. Eg har en UI som eg vel bruke på den andre kontoen min, men når eg kopierer WTF mappa over til den andre blir det ikke helt det samme. Det meste står på riktig plass og sånn, men instillingene er ikke de samme. Konto 1 Konto 2 Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Addon-instillinger lagrer seg ofte med en default-profil basert på nicket, så du kan jo gå inn på hver addon og se om du finner Maresa som profil der. Load/copy, profit osv. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Vurderer å lage en Guitar Hero UI for DK'er. Ren visuell UI, ikkno veldig handy selvsagt. Tenkte å bruke Addonden hvor du ser CD som en rullebane (FX ellerno? Forte... bah...). Legge dem verticalt med 1 bar PR type Rune. Unitframes på hver sin side og evt Runic Power som "Star Power". legge til litt effekter med Power Auras etterpå. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Er det en god AddOn som støtter 4.0.1 som viser hvilke debuff man har på et target. Eller kan velge hvilke debuffer man vil skal vise? En slik som nummer 9, bare som støtter warlock spells: http://i38.tinypic.com/walzkz.jpg Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Vurderer å lage en Guitar Hero UI for DK'er. Ren visuell UI, ikkno veldig handy selvsagt. Tenkte å bruke Addonden hvor du ser CD som en rullebane (FX ellerno? Forte... bah...). Legge dem verticalt med 1 bar PR type Rune. Unitframes på hver sin side og evt Runic Power som "Star Power". legge til litt effekter med Power Auras etterpå. Hva synes dere? Viser ForteXorcist rune-cooldowns da? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Vurderer å lage en Guitar Hero UI for DK'er. Ren visuell UI, ikkno veldig handy selvsagt. Tenkte å bruke Addonden hvor du ser CD som en rullebane (FX ellerno? Forte... bah...). Legge dem verticalt med 1 bar PR type Rune. Unitframes på hver sin side og evt Runic Power som "Star Power". legge til litt effekter med Power Auras etterpå. Hva synes dere? Viser ForteXorcist rune-cooldowns da? Gjør det ja. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Elv's UI (TukUI] Er et bra alternativ til Eclips(tror det var navnet på uien), sist jeg leste så komemr ikke fyren til å oppdatere addon sin før ut i november en gang, og da er vel kanskje Elv's UI et bra alternativ, jeg har hvertfall gått over til den. To bilder av hvordan uien ser ut på min warrior. Endret 25. oktober 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Nå som healthbars er borte er det vanskeligere å se hvor mange mobs jeg har rundt meg. Finnes det en addon som bringer dette tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå