nazrm Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Skulle hatt en raid UI som viser hvem som har HOTs på seg. Så skulle mine HOTs hatt rammer på seg, slik at jeg kan skille dem fra de andre sine HOTs. Den må også vise missing buffs som jeg kan caste. Hvor er min perfekte raid UI? Grid kan gjøre det. Feks hvis du vil ha din rejuv vist i top right corner: - Status -> Auras -> Buff: Rejuvenation -> Show if mine - Frame -> Top Right Corner -> Klikk på Buff: Rejuv Du kan også lage det så den viser andre sin rejuv i ett hjørne, og din rejuv i et annet. Finnes også en GridStatusText (tror jeg den heter), som kan vise hvor mange stacks med lifebloom feks, eller hvor mange hots hver person har på. (dine eller totalt fra alle) Det er basically uendelige muligheter Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Hva er det du prøver å skrive der Vagina? Ikke dumt Nazr, men jeg skal prøve å se om jeg ikke får det til med min allerede velbrukte UI. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Niks. Alle overlapper. Vil ha HOTs ikoner ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Prøver å kopiere filer til andre chars etter å ha gjort forandringer med chat vinduet til den ene charen. De andre står på samme plassen fremdeles. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ellers kan du teste grid2, tror denne er bedre for druids vedrörende hots etc. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Wolla! Lastet ned TukUI nå. Men fikk beskjed om at den ikke funket med Resolutionen jeg brukte. Den funker, men er ikke helt smuuud. Hvilke innstillinger på til? Pic: Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Kan som en begynnelse sjekke tukui sine egne sider.. What is the minimum requirement? A resolution equal or greater than 1280 pixels in width and World of Warcraft. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Ja, det hørest ut som en god idè! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 TukuiDB["general"] = { ["autoscale"] = false, -- mainly enabled for users that don't want to mess with the config file ["uiscale"] = 0.71, -- set your value (between 0.64 and 1) of your uiscale if autoscale is off Vet ikke hva som står i din config.lua fil men du kan prøve å forandre autoscale til false, og redusere uiscale. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Hvilken addon er det som styrer den Shadowformknappen som eg har i midten av skjermen? Skulle gjerne hatt den vekk.. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 List addon du bruker, letter å vite hva som gjør hva. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Fant ut det var nMainbar. Har fått til å flytte den med shift+alt+left click, men finner ikke ut hvordan eg skjuler den helt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Har du vært inni *.lua filen og se om det er noe der du kan skifte? Står hvertfall at det ikke finnes noen ingame config. Så du må edit lua for å forandre ting. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Kan noen fortelle meg hva de barene midt på skjermen er? De er i veien og jeg får ikke fjernet dem, siden jeg ikke finner ut hvilken av mine alt for mange addons som gjør det. Bruker for øvrig: - Atlas - AtlasLoot - Auctioneer - BeanCounter - BonusScanner - Broker - BugGrabber - BugSwatter - Chronos - ClassColors - ClassTimer (tror ikke det er den, da den har andre barer som jeg får gjort noe med) - CT - DBM - Enchantrix - FriendShare - Gatherer - GearScore - Informant - LightHeaded - MageNuggets - NPCScan - NPCScan Overlay - Omen - RatingBuster - Recount - SpamMeNot - SquawkAndAwe - Stubby - Titan - WoWHead Looter Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Kjenner ikke til alle addonsa du lista, men jeg setter pengene mine på at det er en del av CT-pakken, om du er sikker på at det ikke er classtimers. Edit: Så ikke Squawk and Awe i lista. Er enten den eller CT. Endret 16. oktober 2010 av Bushmann Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Ah. Takker. *fjerne* Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Leter etter 2 addons. Noe ala Parrot - scrolling combat text med filters (MSBT er ikke oppdatert og Parrot er ikke oppdatert, buggy stuff) Noe ala CooldownTimers2 - ability og pet cooldowns med 1 bar per cooldown, med mulighet til å filtrere (CDT2 ikke oppdatert) Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 MSBT er oppdatert. Broren min bruker det. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hva heter den addonen som starter en timer når man puller en boss? Sett mange som bruker den, men har aldri funnet navnet på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå