Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Kan like greit spørre om dette før jeg legger meg; skal laste ned en Boss-mod addon, men greier ikke bestemme meg mellom BigWigs, DBM og Deus Vox. Har før kun brukt DBM og den er jo grei men ser forferdelig dårlig ut og jeg synes den generelt sett har svært dårlige muligheter for customization. Dog, det er den eneste jeg har prøvd som også støtter 5-mansene i WotLK. Noen innspill? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 5-mans er strengt talt ikke nødvendig, synes jeg da. Har prøvd alle tre og like Deus Vox best. Test alle og se hvilken du liker best. Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Driver å kjører resto shammie nå, gearer opp til å begynne med litt hardcore pvping i høstferien, noen som har noe imba addons?;> Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Nvm Endret 26. september 2010 av prez Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Trenger addon som viser når Maelstrom Weapon for Shaman viser 5 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Trenger addon som viser når Maelstrom Weapon for Shaman viser 5 Interface -> Combat Text -> "Enable My Floating COmbat Text" Reactive Spells & Abilities. Eller last ned PowerAuras og konfiguer den til å vise et symbol når du har 5 stacks. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Det finnes mange addons som gjør dette o.l. på flere forskjellige måter, det kommer litt an på hvordan du vil at det skal vises. ShockAndAwe er ett eksempel. Edit: Power Auras som nevnes over er ett annet eksempel. Endret 28. september 2010 av Ercles Lenke til kommentar
Picaschou Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Trenger addon som viser når Maelstrom Weapon for Shaman viser 5 TotemTimer har en egen modul for dette. Eventuellt sette opp en egen for det med Power Aura som noen sa. Lenke til kommentar
Galneryus Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Noen som vet om det finnes en addon eller innstilling som gjør at man kan spille av en custom sound når man får en achievement. Tenker på "Best around leveling addon", men for achievements. Er ikke sikker på om det er mulig å lage et addon som vet når man får achievement og kan spille av lyden. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Vanskelig som druid healer når jeg ikke kan se HOTS på de i gruppa mi. Er det noe jeg kan konfigurere eller må jeg laste ned addon? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Som healer synes jeg grid er ett "må ha" addon. Selv som dps eller tank er dette utrolig bra addon. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Bygger meg et nytt UI da jeg skal starte å spille igjen. Hvilken action bar addon takler druid forms + stealth bar best out of the box? Endret 1. oktober 2010 av Torinogut Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Har kun brukt bartender. Er ikke helt sikker på hva du mener med "takler", men merket ingen problemer selv. Du kan manuelt endre innstillingene for possessing (skifte bar ved vehicle, form, stealth osv.) for hver enkelt bar om jeg husker korrekt, om du ønsker noe annet enn default. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kan man lage Grid om til rektangulære vinduer? Viser den HOTs? Viser den dimmet class farger over de døde? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Du kan konfigurere det til å se ut sånn som du vil ha det seende ut, kan enkelt vise buffs, og det finnes masse addons til Grid på curse (om du ikke gidder customize selv) Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Da prøver jeg å konfigurere Grid, for Shadow Unit Frames finner jeg ikke ut av om kan gjøre det samme med farger på døde, vise buffs som små firkanter og plassere dem nøyaktig. Hvis noen vet please si ifra for ellers har den addonen vært veldig behagelig. Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Problem fikset Endret 8. oktober 2010 av Konkulf Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Får ikke til å vise Regrowth og Rejuv ikonene ved siden av hverandre. De overlapper. I Grid. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Skulle hatt en raid UI som viser hvem som har HOTs på seg. Så skulle mine HOTs hatt rammer på seg, slik at jeg kan skille dem fra de andre sine HOTs. Den må også vise missing buffs som jeg kan caste. Hvor er min perfekte raid UI? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 druiddkjænnrt ikke how de sll heale- 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå