Osecia Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Nvm. Jeg fant ut hvilken det var: Oglow Lenke til kommentar
Michael K Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) enkelt og greit =) Endret 8. september 2010 av Michael K Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Michael K, jeg tror du mente å poste i Show Off! Vis oss ditt Interface. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Ville bare "reklamere" litt for en bedre versjon av TukUI (synes jeg hvertfall ;P) Kan finne addon her >>> Eclípsé's UI <<< Lenke til kommentar
Zt Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Takker for tipset -Léon-. Har brukt TukUI en stund nå og det er på tide med 'litt' forandring Prøver den ut nå. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Bruker ikke Eclípsé's UI utrolig mye minne? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Eg ligger på ca 4-5 mb, synes det ikke er så spesielt mye. Bruker noen få ekstra addons. Hvor mye mer den bruker enn TukUI er jeg usikker på. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Til alle lua-tweakers: Har dere klart å fått ButtonFacade til å fungere med Power Auras? Jeg googler og googler men finner ingen løsning. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Sånn at du får "knapper" med ButtonFacade, når du bruker Power Auras? Jeg fant en side hvor en fyr skrev en rimlig enkel og bra tutorial, kan se om jeg finner den igjen hvis det er hva du er ute etter. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg har satt opp PowerAuras til å vise diverse buffs som setbonuser, trinket procs osv. Og det ser så grusomt ut uten ButtonFacade. Lenke til kommentar
Michael K Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 I sånn tukui ui ting hvordan får jeg flyttet på druid stancene /forms Lenke til kommentar
Zt Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 /mss så får du en del du kan dra den med. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Sånn at du får "knapper" med ButtonFacade, når du bruker Power Auras? Jeg fant en side hvor en fyr skrev en rimlig enkel og bra tutorial, kan se om jeg finner den igjen hvis det er hva du er ute etter. Jeg fant en løsning på det. Redigerte ikonene med photoshop for å få de sånn jeg ville. Konverterte de om til blp-filer og la de i Custom-mappa i Power Auras-mappa. Ble fornøyd. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Sånn at du får "knapper" med ButtonFacade, når du bruker Power Auras? Jeg fant en side hvor en fyr skrev en rimlig enkel og bra tutorial, kan se om jeg finner den igjen hvis det er hva du er ute etter. Jeg fant en løsning på det. Redigerte ikonene med photoshop for å få de sånn jeg ville. Konverterte de om til blp-filer og la de i Custom-mappa i Power Auras-mappa. Ble fornøyd. Ja, var det jeg lurte på. Om det var det du var ute etter. Bra du fant en løsning selv, såg veldig pent ut! Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Noen som vet om et addon viser hvor mange yards det er til targetet ditt? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Såvidt jeg vet ble muligheten til å lage sånne addons fjernet for en stund siden Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nei, så lenge range addon fra Blizz er der, samt kartet så skal det være mulig på en eller anna måte. Men å tegne i 3D på bakken går ikke lengre. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Er det ikke mulig å sette en "proxy/range" greie med DXT eller DTX eller hva den addon heter ;P Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Nei, så lenge range addon fra Blizz er der, samt kartet så skal det være mulig på en eller anna måte. Men å tegne i 3D på bakken går ikke lengre. Det er ikke det den bossmoden jeg snakker om. Tidligere var det mulig å si akkurat hvor mange yards man var fra en mob, den muligheten er nå fjernet, og det finnes bare addons som gjetter range basert på hvilke abilities som er tilgjengelige. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 HudMap er kanskje det du er ute etter. Er litt usikker på alt den kan gjøre, men det kan være verdt et forsøk å sjekke ut den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå