Ickz Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 er ikke sikker på om dette funker, men for å flytte mainbaren til høyre kan du kanskje bare bruke moveanything, med den kan du jo flytte og skifte størrelse på det meste.... Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 hva heter den addonen som viser hvor mange % av healten og manaen i raidet? tror også den viser hvor mange som er døde, afk og offline 5326636[/snapback] Det er ct_raidassist. Under options finner du en rute for "Show Raid status". Lenke til kommentar
royale Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 er ikke sikker på om dette funker, men for å flytte mainbaren til høyre kan du kanskje bare bruke moveanything, med den kan du jo flytte og skifte størrelse på det meste.... 5327207[/snapback] Flotters! Takker! Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Dette er mine addons: Ikke bry dere om den lille boksen som er oppe i venstre hjørne som går opp i titan baren. Den er bare der... Ellers bruker jeg bare selvutvalgte addons, men lastet ned hele pakken som deetee bruker. PS. Mange kamerater har klaget på mine addons. Men jeg liker dem og syns det er et ganske bra system i dem. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Hvordan får jeg bort den baren midt på skjermen som fulger med Nurfed? Står at jeg skal skrive /autobar reset og at det skal forsvinne da. Har gjort det, men det er bare ramma rundt som blir borte. EDIT: Fant det ut selv der. Endret 25. desember 2005 av Sigga Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 30. desember 2005 Del Skrevet 30. desember 2005 Går det ann å flytte på CT_raidassist symbolet? Sry hvis det er spurt om før. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 hvordan får man Black War Raptor? Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 (endret) Ved å være exhalted med trollene, eller være ett troll, + å være rank 11 i honor-ranking systemet. Endret 3. januar 2006 av Slåmeg Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 ok takker. da har jeg jo god tid. en sa at jeg måtte være Exaulted med "The Defilers" (AB) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Da spørr jeg det store spm'et. Hvilken addons og interface bruker en pala? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 her er Addons annbefalt til Paladins på http://www.curse-gaming.com/mod.php?sectid=17 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 hmm, vurderer å slette interfacen min for å sjekke om spillet funker bedre, men hvis jeg tar backup osv og flytter inn senere vil info fra auctioneer og lootlink være der? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Har det kommet en ny version av Lootlink for 1.9? Min er totalt herpa Lenke til kommentar
Ickz Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 info fra lootlink og auctioneer og sånt ligger i C:\World of Warcraft\WTF\Account\[DittAccountName]\SavedVariables tror jeg, er ikke sikker men anbefaler deg til å ta en backup av hele wtf mappen også om du skal teste det der... Lenke til kommentar
Oli-Poli Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Ok, dette blir vanskelig å forklare. Og desverre har jeg ikke noe bilder å vise til.. men! Er det noen som har peiling på hvilken AddOn som ser ut som en "boble" rondt characteren? midt på skjermen, rundt characteren. Husker at det var grønn farge elleno på høyre siden.. Skal prøve å finne bilde så jeg kan vise Endret 4. januar 2006 av Oli-Poli Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hmm... Flere enn meg som ahr problemer med Extended Quest Log? Uansett hvor mange nye quester jeg ordner så får jeg dem ikke in i questloggen Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 kan noen sjekke "-Martin-" sin addon på bildet hans på wow screenshots? så bra ut.... Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 Okei nå etter patchen har jeg akkurat gått over til Nurfed, men den mangler noen småting(har ikke testet helt ut, så kan henn den inneholder noe av dette). Noen som kan gi meg tips på hva jeg burde laste ned? Trenger: -Noe som viser hva alt looten disenchanter til(% sannsynlighet), hva looten selger for på AH, selges for til vendor, hvilke yrker den brukes i osv -Noe som gjør at jeg caster et spell automatisk på meg selv, om jeg ikke har target -Elsker alt som gir meg info om alt mulig, i % osv.. -Noe som gir meg info i combat, scrolling combat text heter vel en, men også hvilke spell motstanderne kaster -Noe mer som er nyttig for meg? Skal i tillegg laste ned Titanbar, CTraid, div Druids mods og DMGmeter. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 jeg begynte å spille WoW litt før jul, så jeg har ikke peiling på så mye addons. hva er de beste og hvor finner jeg dem? synes -martin- sin interface så bra ut på hans screenshots, i WoW screenshots tråden. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. januar 2006 Del Skrevet 5. januar 2006 jeg begynte å spille WoW litt før jul, så jeg har ikke peiling på så mye addons.hva er de beste og hvor finner jeg dem? synes -martin- sin interface så bra ut på hans screenshots, i WoW screenshots tråden. 5388674[/snapback] Jeg vil anbefale CT-Mod. Har hatt veldig bra erfaring med denne. Pluss du må i tillegg ha Auctioneer, Gatherer og Titan Panel. Lykke til med valget og håper du finner noe du er fornøyd med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå