-Léon- Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hvilken av pakkene lastet du ned, lui eller tukui? Tukui skal hvertfall ikke pakkes ut i /addons mappen men i /interface hvis jeg husker rett. Kan også bare flytte mappene etterpå. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Hvilken av pakkene lastet du ned, lui eller tukui? Tukui skal hvertfall ikke pakkes ut i /addons mappen men i /interface hvis jeg husker rett. Kan også bare flytte mappene etterpå. Det var LUI v3 jeg lasta ned og la i addons. Edit: Jeg prøvde nå å flytte det fra Interface/Addons til kun Interface, men det gjorde ingen forskjell. Endret 15. august 2010 av Omicron2 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Har ikke noe peiling på LUI så noen andre kan sikkert hjelpe deg. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Oh. Inni LUI mappa ligger den flere mapper igjen. Kopier de og legg de i WoW mappa di. Endret 15. august 2010 av Ercles Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ser ut som inni LUI.rar filen så ligger mappene slik Lui v3.025/interface/addons Hvis han/du pakker de ut i /addons så vil det være en mappe som heter Lui v3.025 Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Oh. Inni LUI mappa ligger den flere mapper igjen. Kopier de og legg de i WoW mappa di. Hvor i WoW? I selve Wow-mappa, eller i en av undermappene (Interface, Data, osv.) ?? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Det spørs jo hvor du selv valgte å pakke ut pakken. Du kan også bare ta et søk etter >> Lui v3.025 << Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Det spørs jo hvor du selv valgte å pakke ut pakken. Du kan også bare ta et søk etter >> Lui v3.025 << Pakken ligger i Interface/Addons/Lui v3.025. Slik jeg har forstått det skal jeg ta filene som ligger i mappa Lui v3.025 og legge dem ett annet sted. Jeg klarer bare ikke helt å få tak i hvor... Under Lui v3.025 er det først en mappe som heter interface, så kommer det fire mapper til med div. navn. Er det disse fire mappene som skal flyttes, eller er det mappen interface? Te-skje-metoden er å foretrekke..... Endret 15. august 2010 av Omicron2 Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Hvor i WoW? I selve Wow-mappa, eller i en av undermappene (Interface, Data, osv.) ?? Inni LUI mappa ligger det en mappe som heter Interface. Lim den inn i WoW mappa og erstatt den gamle. Endret 15. august 2010 av Ercles Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Ok, prøver nå. EDIT: Det gikk; nå skal jeg kose meg med å bli kjent med det nye interfacet. Takk for all hjelp til alle; regn forøvrig med at jeg dukker opp med flere spørsmål angående bruk.... Endret 15. august 2010 av Omicron2 Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Tok ikke lang tid før det var noe jeg lurte på nei....Standard-kartet til spillet blir liggende under kartet som følger med LUI, hvordan fjerner jeg det gamle kartet? En annen ting; hva er uttrekksvinduet til høyre på skjermen til? Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hm, hva som har skjedd med kartet er jeg ikke sikker på. Uttrekksmenyen til høyre er som action bars. Jeg bruker den til ting som jeg ikke bruker i combat buffs, professions, mounts o.l. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) noen plasser jeg kan finne noe info om tukui , syntes siden hadde en megen liten beskrivelse om hva som var med og ikke . en annene ting jeg lurer på hvist man fjerner alle addons så vill jo de defaulte ui være helt "fucka" siden setting som lagres serverside beholdes , noen ide hvordan disse kan resettes til default ? Har du vært på siden deres? Står mye informasjon der. TukUI - Forum TukUI - FAQ TAkker , jeg fant ikke den faq tråden når jeg lette EDIT : da var det instalert , følte meg veldi naken ... Endret 16. august 2010 av Mato Lenke til kommentar
Mato Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) nja , jeg kommer til og prøve og bruke noen av min gamme addons sammed med tukui , regner med det er bare og koppier addon folderen og wtf fila til den addonen til bake der de hører hjemme EDIT: noen som vet hvor meny knappen er gjemt ? ser i faq at den heter micro meny men finner den ikke Endret 16. august 2010 av Mato Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Trykk med scrollhjul på minimap. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Noen som vet hvorfor Carbonite map plutselig ikke funker optimalt lenger? Hver gang jeg åpner world mappet til Carbonite så er det som om det originale ligger rett under der, for det kommer opp en sånn tekst midt på som ikke skal være der (vanvligvis når man har "Maximize Carbonite map instead of opening the original world map" huket av, så skal det disable det originale world mappet) som egentlig hører til det originale. Noe med quest tracking. Sånn var det ike før... merkelig. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Om du får krøll med Tukui så er det fordi den har egen map mod, men den kan slås av i config-fila. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Okei, ser på det nå. TukuiDB["map"] = { ["enable"] = true, -- reskin the map to fit tukui Det skal bare settes til false, ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå