Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken av pakkene lastet du ned, lui eller tukui?

Tukui skal hvertfall ikke pakkes ut i /addons mappen men i /interface hvis jeg husker rett. Kan også bare flytte mappene etterpå.

Det var LUI v3 jeg lasta ned og la i addons. :)

Edit: Jeg prøvde nå å flytte det fra Interface/Addons til kun Interface, men det gjorde ingen forskjell.

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

Det spørs jo hvor du selv valgte å pakke ut pakken.

Du kan også bare ta et søk etter >> Lui v3.025 <<

Pakken ligger i Interface/Addons/Lui v3.025. Slik jeg har forstått det skal jeg ta filene som ligger i mappa Lui v3.025 og legge dem ett annet sted. Jeg klarer bare ikke helt å få tak i hvor... :)

Under Lui v3.025 er det først en mappe som heter interface, så kommer det fire mapper til med div. navn. Er det disse fire mappene som skal flyttes, eller er det mappen interface? Te-skje-metoden er å foretrekke..... :)

Endret av Omicron2
Lenke til kommentar

noen plasser jeg kan finne noe info om tukui , syntes siden hadde en megen liten beskrivelse om hva som var med og ikke .

en annene ting jeg lurer på hvist man fjerner alle addons så vill jo de defaulte ui være helt "fucka" siden setting som lagres serverside beholdes , noen ide hvordan disse kan resettes til default ?

Har du vært på siden deres? Står mye informasjon der.

TukUI - Forum

TukUI - FAQ

TAkker , jeg fant ikke den faq tråden når jeg lette

EDIT : da var det instalert , følte meg veldi naken ...

Endret av Mato
Lenke til kommentar

nja , jeg kommer til og prøve og bruke noen av min gamme addons sammed med tukui , regner med det er bare og koppier addon folderen og wtf fila til den addonen til bake der de hører hjemme

EDIT: noen som vet hvor meny knappen er gjemt ? ser i faq at den heter micro meny men finner den ikke :p

Endret av Mato
Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor Carbonite map plutselig ikke funker optimalt lenger? Hver gang jeg åpner world mappet til Carbonite så er det som om det originale ligger rett under der, for det kommer opp en sånn tekst midt på som ikke skal være der (vanvligvis når man har "Maximize Carbonite map instead of opening the original world map" huket av, så skal det disable det originale world mappet) som egentlig hører til det originale. Noe med quest tracking. Sånn var det ike før... merkelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...