Osecia Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Tooltip kan stemme, tror i alle fall jeg har brukt den før. Skal se på den. Takk. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Noen tips ang. fjerning av Blizz sine boss frames? Hvilken addon bruker du for å vise buffs, og hvilken addon er det du bruker til unitframes? Men on-topic, så bruker det ofte å være addonen som styrer kartet som bestemmer om du skal vise den formen for bossframes. Buffs: Satrina Buff Frames Unitframes er UnderHood, en relativt gammel addon egentlig ment å brukes som HUD. Funker utrolig godt som UF, og party-frames i 5-gubbe dungeons. Endret 7. august 2010 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Til dere som bruker tukui: hvordan kan man se Kalendern? er det noe man må edite i lua eller? Lenke til kommentar
Porto Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Trykker på klokka under minimappet. Er sånn hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Bruker BadBoy: Anti Spam Automatic Reporter og den fungerer veldig bra. Tusen takk for et veldig godt tips! Har hatt den installert i hele dag, og har ikke mottatt noe spam - i motsetning til tidligere. Liker også at den filtrerer bort "vanlig" spam som overdrevet repetering av meldinger. Genialt! :-) Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg har nå hvitt layout for det meste, men ser mange har grå rammer bak buttons, samt unitframes. Bruker dere KG Panels under alt? I så fall, hvilke borders bruker dere? Finner ikke tak i noen logiske valg Lenke til kommentar
agito Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg lurer heller på om det finnes et alternativ til KG_Panels, da jeg syntes det er et helvette å sette opp skikkelig. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Vell, du har LitePanels men hvis du syns KGPanels er for vanskelig så er neppe LUA noe alternativ. KGPanels er lett bare du prøver litt... Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hei igjen! Fins det noen ferdiglagde UI`er som man bare kan laste ned, som "settes opp" av seg selv? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Ja, fins mange slike. Tukui for eksempel. Der fins det ikke noen innstillinger in-game, hvis man vil endre noe må man gjøre det via lua files. Det syns jeg er greit, da trenger jeg ikke stresse med oppsett. Du har også en del andre UIs som tillater litt mer. Spartanui er også et alternativ. Her finner du en liste over forskjellige UI kategorier med en del complilations innenfor hver kategori. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 noen plasser jeg kan finne noe info om tukui , syntes siden hadde en megen liten beskrivelse om hva som var med og ikke . en annene ting jeg lurer på hvist man fjerner alle addons så vill jo de defaulte ui være helt "fucka" siden setting som lagres serverside beholdes , noen ide hvordan disse kan resettes til default ? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) noen plasser jeg kan finne noe info om tukui , syntes siden hadde en megen liten beskrivelse om hva som var med og ikke . en annene ting jeg lurer på hvist man fjerner alle addons så vill jo de defaulte ui være helt "fucka" siden setting som lagres serverside beholdes , noen ide hvordan disse kan resettes til default ? Har du vært på siden deres? Står mye informasjon der. TukUI - Forum TukUI - FAQ Endret 15. august 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg bruker LUI v3 og kjempefornøyd. Innstalleringen er bare ett klikk på en enorm install knapp som dukker opp da man logger inn. Og man kan lett fikse på settings på det meste i in game menyer. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg bruker LUI v3 og kjempefornøyd. Innstalleringen er bare ett klikk på en enorm install knapp som dukker opp da man logger inn. Og man kan lett fikse på settings på det meste i in game menyer. Det var et vakkert UI, det må jeg si!! Fins det noe ala det der, men med 3d-bilder av player og target? (har falt litt for det nemlig...) Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 3D bilder kan skrus på i innstillinger. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 3D bilder kan skrus på i innstillinger. Da går jeg å laster ned!! Vil dette legge seg "over" mitt selvlagde UI, eller bør jeg slette alle addons før jeg laster ned? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Du trenger ikke slette addons, bare logg inn og klikk "deactivate all" før du installerer det, så er alle addons du brukte før deaktivert, men ikke borte. Edit: Dette gjør du ikke in-game, men i character selection screen, som det heter. Der hvor du velger karakterer. Nederst i venstre hjørnet er det en knapp som heter Addons, og når du trykker på den får du opp en liste over alle Addons du har installert. Underst har du noen andre knapper, blandt dem "deactivate all". Edit2: Bare sånn i tilfelle du ikke visste det fra før, selvfølgelig. Endret 15. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Du trenger ikke slette addons, bare logg inn og klikk "deactivate all" før du installerer det, så er alle addons du brukte før deaktivert, men ikke borte. Takk, da prøver jeg nå! Må forøvrig si at jeg er stor fan av WoW-forumet her inne på diskusjon .no. Stor aktivitet med mange aktive brukere. Sånt er gøy (for oss nerder da). Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Du trenger ikke slette addons, bare logg inn og klikk "deactivate all" før du installerer det, så er alle addons du brukte før deaktivert, men ikke borte. Takk, da prøver jeg nå! Må forøvrig si at jeg er stor fan av WoW-forumet her inne på diskusjon .no. Stor aktivitet med mange aktive brukere. Sånt er gøy (for oss nerder da). Nå har jeg lasta ned, men finner det ikke in-game under addons. Skulle jeg ha lagt det i en annen folder, eller er det noe mer jeg må gjøre enn bare å pakke ut til addons? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå