armanite Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Lurer på om noen her kan hjelpe meg med litt innstillinger av Grid når jeg spiller på min Resto Druid. For øyeblikket har jeg fått fikset det meste jeg vil, men skulle gjerne vite om det er mulig å få en timer eller noe lignende for min Rejuvenation på Grid. Edit: Var litt slack og hadde ikke orket å søke noe særlig, men fant http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/grid-status-hots.aspx som jeg skal prøve ut nå. Endret 13. juli 2010 av armanite Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Nei, det eneste jeg kan regulere er gloss-effekten. Dessverre. Det kan jo hende at oppdateringen til Add-Onen ikke har effekten du er ute etter? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Hm, kanskje det. Skal prøve en tidligere versjon og se hva som skjer. Endret 15. juli 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Har selv problemer med Buttonfacade sammen med caith. Etter sist patch var det mye som ikke virket som tidligere hos meg. Prat var forandret, gearscore fungerte annerledes, pallypower virker ikke som det skal + noen andre småsaker. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Spør nå uansett. Har du prøvd å oppdatere addonene? Er alltid en sjangse for at en addon ikke funker helt som den skal etter en patch har kommet. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 aye, bruker curse sin updater. Var mye rart som skjedde dessverre, ikke opplevd dette så tydelig på mange år nå egentlig. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Okaj. Har ikke prøvd Cursed sin oppdaterings program. Du kan evt laste ned hver addon manuelt, se om det hjelper. Eller se i *.toc filen om addon faktis er oppdatert. Prat og Gearscore funker helt fint for meg. Laster ned addon manuelt fra WoWInterface. Endret 16. juli 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Noen tips ang. fjerning av Blizz sine boss frames? Lenke til kommentar
agito Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Noen tips ang. fjerning av Blizz sine boss frames? Hvilken addon bruker du for å vise buffs, og hvilken addon er det du bruker til unitframes? Men on-topic, så bruker det ofte å være addonen som styrer kartet som bestemmer om du skal vise den formen for bossframes. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Vil bare slenge ut et tips til UI. LUI v3 Dette er 100% custom ui som er ekstremt lett å innstallere, forstå og bruke. Bruker ca 15mb og det er få addoner du trenger å kunne for å bruke den. Man har også endel valg muligheter. Den er ikke helt optimal for healing iogmed at man ikke kan se preview på hvor mye man kommer til å heale for på target. Det skal ikke være vanskeligere enn å bytte ut en addon. Endret 4. august 2010 av Vitamin C Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Da vil jeg anbefale TUKUI v10.50 Ser ikke like fancy ut som LUI men bruker mindre minne og alt man egentlig trenger er intigrert i uipakken. Lett å installere, eneste minus er at skulle du ville forandre noe så må du inn i lua filen edit det du vil. Noe jeg egentlig ikke synes er noe vanskelig, og skulle man trenge hjelp så er det mange tråder på forumet deres. Endret 5. august 2010 av -Léon- Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Lurer enkelt og greit på om noen har noen anbefalinger på gode Anti-spam addons. Orker ikke mer av spammet i /1, /2, /yell /4 fra gullselgerene. Har kikket litt på Curse, men vet ikke hvilken som er best og enkelst i bruk...? Lenke til kommentar
Zt Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Bruker BadBoy: Anti Spam Automatic Reporter og den fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Samme her. Trenger ingen konfigurering, og blokker alle spam-whispers. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Spamthrottle bruker jeg Lenke til kommentar
Colado Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Vil bare slenge ut et tips til UI. LUI v3 Dette er 100% custom ui som er ekstremt lett å innstallere, forstå og bruke. Bruker ca 15mb og det er få addoner du trenger å kunne for å bruke den. Man har også endel valg muligheter. Den er ikke helt optimal for healing iogmed at man ikke kan se preview på hvor mye man kommer til å heale for på target. Det skal ikke være vanskeligere enn å bytte ut en addon. Den er kun for folk som liker Starcraft 2 Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Wait, whaaat? Jeg vet såvidt hva Starcraft er. Eneste jeg vet er ca hvordan coveret ser ut Lenke til kommentar
Colado Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Wait, whaaat? Jeg vet såvidt hva Starcraft er. Eneste jeg vet er ca hvordan coveret ser ut Ta en titt på Starcraft 2 så ser du en likhet Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Ok, her kommer et ganske klønete formulert spørsmål: Hva heter Add-Onen som forbedrer den over mouse saken (den bobla med info som kommer opp når man holder musepekeren over noe)? Det er den som legger bobla ved siden av musepekeren i stedet for nederst i høyre hjørne. Jeg hadde den før, men husker ikke hva den heter. Endret 6. august 2010 av Makhshava Lenke til kommentar
Zt Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Er ikke helt sikker på hva du mener, men kan det være tooltip? I så fall finner du mange på WoWInterface.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå