Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er ingen ekspert på UI pakker, men står det ikke noe mer info du skal gjøre?

Noe du må skrive ingame sånn at feks den rette profilen til addons blir starte(loaded)

De kommer vel mitt på skjermen pga det er den default setting som er lastet inn.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Har et problem.. hvordan kan man flytte plass på den "info boksen"? går det an å flytte på den i Move anything? og kå kalles den i Move anything?

Takk ^^

Tar gjerne imot tips til mitt "UI" ;P

post-142745-1277670821,624_thumb.jpg

Endret av Evo94
Lenke til kommentar

Oppdaterte titanpanel og dette skjedde. Noen som har en ide om hvordan jeg kan fikse det?

Ser ut som du har slått på alle info greiene til alle addon dine, det er kanskje derfor de overlapper hverandre.

Har et problem.. hvordan kan man flytte plass på den "info boksen"? går det an å flytte på den i Move anything? og kå kalles den i Move anything?

Takk ^^

Går sikkert an, selv om jeg ville bare installert TinyTip eller hva den tooltip addon kalles.

Lenke til kommentar

Takk ^^

Går sikkert an, selv om jeg ville bare installert TinyTip eller hva den tooltip addon kalles.

Instalerta detta TinyTip , men finner ikkje ut hvordan du "flytter" på det...

Endret av Evo94
Lenke til kommentar

Oppdaterte titanpanel og dette skjedde. Noen som har en ide om hvordan jeg kan fikse det?

Kan hende det samme skjedde med deg som med meg her om dagen. Jeg oppdaterte Prat, og etter det ble den helt fucka. Det viste seg at oppdateringen var for patchen som vi ikke har fått enda. Så nedgraderte igjen til den eldre versjonen og da var alt tilbake til normalen. Så prøv å nedgradere igjen, og se om det funker.

Siden jeg nedgraderte Prat har jeg forresten ikke turt å oppdatere noen andre addons, vet jo aldri om de også er ment for 3.3.5. Så da venter jeg like godt til patchen kommer, bare sånn for å være på den sikre siden.

Lenke til kommentar

Jeg trenger hjelp! Jeg bruker Buttonfacade Renaitre. Her om dagen kom jeg til å avinstallere det med et uhell. Og da jeg installerte det igjen fant jeg ikke igjen det skinnet jeg hadde. Det jeg har nå ser nesten ut som det andre, bare at det er litt mørkere. Og det jeg hadde tror jeg het Buttonfacade: Renaitre: LightSquare eller SquareLight eller et eller annet sånt. Og nå har jeg bare Renaitre: Square i menyen. Kan noen være så snill å finne en link? Jeg har lett og lett men finner det ikke. Jeg legger ved et screenshot av det gamle skinnet:

post-124446-1278761733,3366_thumb.jpg

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Jeg trenger hjelp! Jeg bruker Buttonfacade Renaitre. Her om dagen kom jeg til å avinstallere det med et uhell. Og da jeg installerte det igjen fant jeg ikke igjen det skinnet jeg hadde. Det jeg har nå ser nesten ut som det andre, bare at det er litt mørkere. Og det jeg hadde tror jeg het Buttonfacade: Renaitre: LightSquare eller SquareLight eller et eller annet sånt. Og nå har jeg bare Renaitre: Square i menyen. Kan noen være så snill å finne en link? Jeg har lett og lett men finner det ikke. Jeg legger ved et screenshot av det gamle skinnet:

post-124446-1278761733,3366_thumb.jpg

http://www.wowinterface.com/downloads/info15923-ButtonFacadeRenaitre.html

Ligner på bildet du postet.

Søk resultat WoWInterface

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Det er Renaitre, det har jeg også lasta ned. Og der kan jeg velge mellom:

• Circle

• Rounded (dark skins in three sizes ..easier than changing bar spacing)

• Square

• Square Dark

Og jeg kan sverge på at før jeg avinstallerte det var det en som het "LightSquare eller SquareLight elns.

Slik ser ihvertfall det som jeg har nå ut:

post-124446-1278770155,3609_thumb.jpg

vs. det gamle:

post-124446-1278770200,9661_thumb.jpg

Som man ser er det siste mye lysere, og ser mye bedre ut.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...