Oxygen 07-12 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 QuestHelper addon er populær på Curse sida Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Quest Helper er ikke en lvling addon hvis du mente det Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Det er klart det er en levelling addon. Det er ikke en levelling guide, om det er det du mente. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Ikke nødvendigvis. Lar deg finne ut svaret selv. Har tenkt hardt i en dag nå, og fant ut av det Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Like greit å fyre bots hvis man skal følge guides dit og datt, in-game blizzard funskjon er jo bedre en noen gang! Lenke til kommentar
tomska Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Min UI: AddOns: - Atlasloot Enchanced - Bartender4 - Buffalo3 - ButtonFacade - ClassLoot - Deadly Boss Mods - EPGPLootmaster - Gearscore - Grid - kgPanels - Omen Threat Meter - OmniCC - PitBull Unit Frames 4.0 - Postal - Prat 3.0 - Quartz - Questhelper - SexyMap - Skada Damage Meter - SpellStealer Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hiya. Lurer på om noen har noen tips til en SCT addon som kan "flashe" ikoner når procs kommer opp. F. eks Når Taste of Blood eller Bloodsurge proccer, at et Relativt stort ikon kommer opp på skjermen slik at det er lettere og få det med seg, har hørt at msbt kan det, men jeg får det faderullan meg ikke til, så hvis det finnes en addon som er designet for å kun "flashe" ikoner. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Tomska: Hvis du installerer MoveAnything kan du flytte på hvor tooltips og sånn popper opp, så det ikke kommer over UI-et. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Hvordan forandra du på skinnet til Recount? Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Noen som vet om du kan få Satrinas buff frames til og vise debuffs på target men bare hvis der er en player? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Alternativ til Recount http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/tinydps.aspx Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Hiya. Lurer på om noen har noen tips til en SCT addon som kan "flashe" ikoner når procs kommer opp. F. eks Når Taste of Blood eller Bloodsurge proccer, at et Relativt stort ikon kommer opp på skjermen slik at det er lettere og få det med seg, har hørt at msbt kan det, men jeg får det faderullan meg ikke til, så hvis det finnes en addon som er designet for å kun "flashe" ikoner. Du kan gjøre det med Ghostpulse, evt kan du sette opp din egen "flash" med Powerauras. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Jeg bruker Powerauras til det, fungerer kjempebra. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Viser Ghost Pulse 3 når noe proccer uansett klasse? http://www.wowinterface.com/downloads/info14028-GhostPulse3.html Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Viser den ICC exalted ring proccen også? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Er det lett å lage mine egne addons eller må jeg ha mye avansert programmeringskunnskap? Gidder bare hvis det er WYSIWYG. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Absolutt ikke WYSIWYG. Du må nok regne med å lese en del API og bruke mange timer i en tekst-editor. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hei, jeg har tenkt å skaffe meg en UI pakke nå. Jeg har sett på *denne*, men sliter litt når det kommer til WTF mappen. Jeg er litt forvimsa når det kommer til dette, alldri gjort det før. Men det jeg trur jeg skal gjøre er å endre navn på Profile mappen hans, til mit acc. navn. Det er der det hele stopper, for den WTF mappen jeg lastet ned inneholdt ingen accounts, jeg er i: World of Warcraft > WTF > Account, der er det bare 1 mappe som heter ACCOUNTNAME, lite med McLockin mapper. Nå er jeg ikke sikker på om det er slik det skal gjøres i det hele tatt, men om noen kunne hjelpe meg ville jeg satt pris på det -Takk Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hva er den addon'en med en "tidslinje" som viser hvordan CDs nærmer seg å kunne brukes igjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå