FrankBjarne Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 jeg bruker curse client som funker helt supert Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg gjorde det. Lol, så typisk deg. Nei du gjorde ikke det Search er på hele siden, søk på 'find addons'. Anbefaler klienten da, den gjør alt mye raskere pluss og muligheten til å alltid ha oppdaterte addons mye lettere er helt knallis. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Liker wowinterface mye bedre. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 jeg liker solrik bedre enn kuli på oss holde dette unna det endeløs diskusjon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Liker wowinterface mye bedre. Jeg liker også WoWInterface mye bedre, men Curse er den desidert beste siden/clienten å laste ned addons for så jeg blar gjennom/finner addons på WOWInterface og laster dem ned og holder dem oppdatert i Curse clienten (og ja, jeg har prøvd MMOUI Minion - WoWInterfaces client for addons, og Curse sin er fortsatt best) Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jeg gjorde det. Lol, så typisk deg. Nei du gjorde ikke det Search er på hele siden, søk på 'find addons'. Anbefaler klienten da, den gjør alt mye raskere pluss og muligheten til å alltid ha oppdaterte addons mye lettere er helt knallis. Du er dum og teit og moren din er mann! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Noen måte å få bedre class-farger på TinyDPS på. Eneste grunnen til jeg ikke har skifta over fra Recount. Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Noen måte å få bedre class-farger på TinyDPS på. Eneste grunnen til jeg ikke har skifta over fra Recount. Definer "bedre" classfarger. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Fargene er så matte. Har du ikke sett det selv? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Hvordan får jeg aggro farger til å funke med Shadowed Unit Frames? Har prøvd å hake av på alle options nå og det er ingen forskjell fra eller til på noen av dem. Endret 2. juni 2010 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hva er den beste leveling addonen som er ute om dagen? Siste jeg brukte var Zygor, finnes det noen som slår den nå til dags? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Etter hva jeg vet så er Zygor sin addon best for rask levling. Bruker den selv. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Zygor har rykte på seg for å fremdeles være raskest. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg lvler ikke fortere med disse lvling addonsa. Har ikke prøvd de helt fullt og holdent men føler at når jeg har kontrollen selv så går det fortere. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Noe som henviser til den raskeste ruten med questing. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Etter hva jeg vet så er Zygor sin addon best for rask levling. Bruker den selv. Koster ikke den penger da? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Ikke nødvendigvis. Lar deg finne ut svaret selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå