r0zie Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 den funksjonen som er i nurfed som gjør at når noen bruker et skill f.eks går i stealth så popper det opp på skjermen, fins det i noen andre addons? nurfed er veldig utsabilt.. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Hva heter 8ball AddOnen som svarer random med /8ball (elns) og man kan lage egene svar. Ikke 8ball men? Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 gjetter quartz Ja, det er Quartz. Var Quartz, tusen takk Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Lett etter et addon nå i flere dager som viser i tekst(gjerne tydelig over hodet på charactern) hva jeg dispeller av buffs/procs etc på fienden. Kjedelig å dispelle når man må sjekke nøye på buffsene dems for å se hva som forsvinner ^^ For shamans purge er enkel, "shaman friend, "ShockAndAwe" for å nevne et par. Eksempel Trenger et addon som virker for priest og gjerne warrior(shield slam) dispell. Er klar over at diverse combat text addons gjør dette men klarer aldri helt sette opp slik som jeg vil ha det, hater slik "fancy" scrolling ved siden av charactern osv ^^ Det som irriterer meg litt er at jeg hadde et sånt addon før(tror jeg) men la ikke ordentlig merke til det før jeg plukka opp priesten min igjen. Klarer liksom ikke gjøre noe pvp før jeg får det tilbake ^^ Løsningen er sikkert enkel men jeg står helt fast. Og nei det er ikke decursive eller andre group/raid announcers, bare enkel tekst som jeg selv kan se selv hva jeg dispeller. Edit: lagt til bildelink Endret 15. april 2010 av Clintern Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Clintern: http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/mik-scrolling-battle-text.aspx Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Clintern: http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/mik-scrolling-battle-text.aspx Takk, men burde nevt i tråden min at Msct er en av de "fancy" combat text addons jeg har prøvd så nei er ikke den jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Er bombesikker på at det ikke er "fysisk" mulig å få til combat text som er over en character i stedet for på et bestemt sted, med unntak av blizz' egen CT. Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hmm men hvis du ser på bilde jeg la ved som eksempel i min første post hentet fra "Shaman friend" addon hvor det står over: Purge: Molten Armor Purge: Arcane Intellect Da skal det vel være mulig med et addon for priests som viser lignende: Dispelled: Ice barrier osv.. Og det mener jeg at jeg hadde før men som på mystisk vis "forsvant" da jeg tok en pause :/ Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 På bildet du postet er Purge teksten satt til å være midt på skjermen siden teksten er sentrert midt på skjermen, ikke over hodet til allyen. Det er bare tilfeldig at hun står ved teksten. Men som sagt, MSBT er det beste du kan bruke til ditt formål. Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Jau jeg burde kanskje spesifisert det litt bedre at jeg mente ikke over hodet til fienden, holder midt på skjermen et sted. Men jeg fant et addon som heter Purgeatory og den syns jeg er grei, dekker også interrupts. Endret 16. april 2010 av Clintern Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) hmm for et par uker siden så hadde jeg et addon som sa ifra i /s når jeg kastet ''Shattering throw'' og når den gikk av. noen som vet om et addon som ligner på den? har prøvd aftercast men det fungerer ikke når jeg bruker en macro. eksempel: http://www.youtube.com/user/AureliusFL#p/u/21/ADgjGyfivSA se 50 sekunder ute i filmen. Endret 24. april 2010 av prez Lenke til kommentar
Prezek Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 nvm fant det addonet må lære meg og bruke google mere. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Heisann! Jeg begynner med WoW igjenn, på ny pc. Så kunne trengt et fint rogue UI! Noen tips eller pakker bilder som jeg kan se på, hjelpe meg med Lenke til kommentar
Wixicy Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 http://wow.curse.com/downloads/packs/default.aspx?s=avgdownloads Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Hva heter addonen som legger til den lille buffbaren til overfor framene mine? Skal nevnes at den kun viser buffs på target som jeg har tatt på han. Nesten sikker på det er classtimer. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Først et meir teoretisk spørsmål. Lasta ned ui packen til ho tøsa i Tankspot. (powerauras etc). Funka som fjell egentlig, og fikk gjort det meste slik eg ville ha det, men problemet var at det hakka verre enn verst. Sjekka MeM usage, og den låg ca på det samme som eg brukte fra før. Dvs den gamle ui'en. Skjønte ikkje heilt greia der. Ka kan få ting til å hakke så brutalt med lik MeM usage? Mind you, er ganske rookie på å lage flotte ui'er, så tar det ikkje ille opp om det må brukast enkle uttrykk for å forklare meg det her. =) Så, spørsmål 2. Quartz, fin fin cast bar etc. Det eg lurer på er korleis i alle dager en kan flytte på den og gjer den mindre. Har køyrt /quartz men finner egentlig ikkje fram til noke som for meg virker som en flytt/resize knapp. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Når du flytter den må du forandre på X- og Y-verdier som står oppgitt med en liten slider. Det jeg gjorde var at jeg spammet et channeling-spell (Volley) på bakken for å se hvor baren var mens jeg flyttet på den. Resize er noe lignende, hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Finnes det en lignende addon som Horn of Winter for Death Knights for Warrior når Battle Shout er brukt opp? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Du kan bruke Power Auras til det egentlig. Fin fin addon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå