Cuneax Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg tror 150+ er en bok du får kjøpt på AH og ved 220+ må du kontakte den lokale hjelpepleieren. Lenke til kommentar
JanSaxhaug Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg leter etter en Rogue addon som teller ned sekundene til jeg er ute av combat. Slik at jeg kan re-stealthe har funnet en lignende addon. Men den gir kun beskjed når jeg er ute av combat. Er ute etter noe som teller ned visuelt. Slik at det er lettere å trykke på rett tid. Som oftest står det om tideler av et sekund om det går eller ikke. takker for all hjelp 5250321[/snapback] Bruker bare SCT jeg, og har på slik at jeg får opp en [-Combat] sak, tar meg 0,1sec å stealthe etter jeg har fått den. Klarer som regel å time det selv. Noen addon som er enda mere nøyaktig vet jeg desverre ikke om. 5250338[/snapback] SCT (Scrolling Combat Text) er utrolig kjekt til dette ja. Denne viser en tekststreng på skjermen (+Combat og -Combat) når du går inn og ut av combat. Etter en liten stund 'føler du på kroppen' når du går inn og ut. Trenger ikke en nedtelling for dette, men Stealth har cooldown. Måten jeg ser cooldown på er at jeg har laga en floater (selvstendig knapp) i Discord Action Bars med stealthikonet på. DAB har innebygd cooldown på alle bars og floaters. Du går som regel ut av combat før stealth hvis du da ikke har maksa Rapid Concealment og da er det cooldown på stealth du ofte ser etter. Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 I går lastet jeg ned nye kc_autorepair. Denne funker strålende så nå lurer jeg på, hvordan kan jeg fjerne titan panels egen repair pop-up? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg tror 150+ er en bok du får kjøpt på AH og ved 220+ må du kontakte den lokale hjelpepleieren. 5254425[/snapback] spurte en fyr og han sa 150+ i dustwallow march og 220 o hammerfall Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg tror 150+ er en bok du får kjøpt på AH og ved 220+ må du kontakte den lokale hjelpepleieren. 5254425[/snapback] spurte en fyr og han sa 150+ i dustwallow march og 220 o hammerfall 5257468[/snapback] For horde er det riktig, expert boka(pluss litt andre first aid bøker) får man kjøpt i brackenwall village og first aid questen for man og tar man i hammerfall. Jeg er ganske sikker på at man må være over lvl 40 for å komme over 225. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Jeg leter etter en Rogue addon som teller ned sekundene til jeg er ute av combat. Slik at jeg kan re-stealthe har funnet en lignende addon. Men den gir kun beskjed når jeg er ute av combat. Er ute etter noe som teller ned visuelt. Slik at det er lettere å trykke på rett tid. Som oftest står det om tideler av et sekund om det går eller ikke. takker for all hjelp 5250321[/snapback] Jeg bruker som fler andre har sagt SCT til dette, har binda stealth til q, så det er ganske enkelt å bare trykke fort på den når jeg ser det står "- combat" på skjermen. Lenke til kommentar
N* Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 noen som vet hvordan jeg kan binde en knapp til en ability som peten gjør? jeg klarer ikke finne det noe sted. jeg vil altså ha en egen knapp på tastaturet som gjør at demonen min bruker f.eks seduce.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg tror 150+ er en bok du får kjøpt på AH og ved 220+ må du kontakte den lokale hjelpepleieren. 5254425[/snapback] spurte en fyr og han sa 150+ i dustwallow march og 220 o hammerfall 5257468[/snapback] For horde er det riktig, expert boka(pluss litt andre first aid bøker) får man kjøpt i brackenwall village og first aid questen for man og tar man i hammerfall. Jeg er ganske sikker på at man må være over lvl 40 for å komme over 225. 5258123[/snapback] tar lvl 40 imorra så da får jeg skynde meg til hammerfall Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Har installert druidium idag, virker meget bra Har derimot et lite og egentlig uvesentlig problem, men som allikevel er irriterende. Selv om jeg har huket av for buff durations, så står det ikke hvor lenge debuffs varer. Vanlige buffs vises som det skal, dette gjelder kun debuffs. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg for ikke DiscordActionbars til å fungere.. jeg for ikke flyttet på de eller gjort noe med de i det hele tatt. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Noen som vet hvordan jeg kan flytte på boksen som viser hp/rage? Er ikke akkurat gøy og ha den mitt på skjermen. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Noen som vet hvordan jeg kan flytte på boksen som viser hp/rage?Er ikke akkurat gøy og ha den mitt på skjermen. 5325517[/snapback] Hva heter den unitframe addonen, perl? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Nope men det ligner, addonen er Nurfed_UnitFrames. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 hmm bruker ikke den addonen... Badbeer vet! Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Hmm, kan ikke se at du har nurfed ikonet der :S Du er nesten nødt til å bruke hele nurfed Uien for å flytte på den. Da får du ett Nurfed ikon ved minimappen som du trykker på, da kan du flytte på alt mulig greier. ALT. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Mulig du bare trenger Nurfed_General Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Ok, takk. La inn bare Nurfed_UnitFrames jeg Får sette inn hele greia da Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Du trenger kun UnitFrames og General. Bruker det samme selv. Når du får inn General ser du en egen knapp rundt kartet, pass på at UI står på Unlocked... Lenke til kommentar
royale Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Noen som vet hva denne addonen heter? Jeg mener den som gjør at du kan flytte main baren helt til høyre. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 hva heter den addonen som viser hvor mange % av healten og manaen i raidet? tror også den viser hvor mange som er døde, afk og offline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå