Pokey Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Fikset de to øverste ved hjelp av MoveAnything. Hvordan flytter jeg chatboxen med Prat? Trenger og en addon til å flytte på Buffs og debuffs. Kunne gjøre det med MoveAnything, men det ble bare helt fucked-up. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Høyreklikk på general tabben i chatboxen og velg unlock eller noe sånt. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Noen som vet om en addon som ser ut og oppfører seg som SLDataText, men kan bruke plugins fra f.eks Atlas og Outfitter? (Såvidt jeg vet kan ikkje SLDataText det.) Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Noen som har bra forslag på addon som setter knappene rundt minimappen i en "boks" ? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Vil kun ha grid (Eller w/e) når eg er i både 5/10/25 etc.. korleis fjerne partyframes då? (veit det er funksjon i wow for 10 man etc..men ka med 5) Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 (endret) Fant PalaInstantCast, men likte det bedre uten. Selv med lyd var det umulig å få med seg. Endret 20. mars 2010 av Oxygen07 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Vil kun ha grid (Eller w/e) når eg er i både 5/10/25 etc.. korleis fjerne partyframes då? (veit det er funksjon i wow for 10 man etc..men ka med 5) tror faktisk dte ikke går, bruker x-perl selv og der kan du slå den av Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Kor en slår det av i x-perl? Så eg sleppe å leite meg grønn. Lenke til kommentar
enator Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 hei, jeg har sett en UI mod som gjör at ui ser ut som den klassiske Diablo ui. (med HP pool og Mana pool på hver sin side) har bare sett den en gang på Wowbash og klarer ikke finne den. er det noen som vet hvilken det er? Lenke til kommentar
handprint Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Den heter Roth UI og finnes HER Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Evnt. en oUF-mod. Men oUF er moro å konfigurere, de fleste versjoner må man redigere manuelt i LUA-filene. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Er nybegynner på dette, og har 1 spørsmål... Lasta ned Sunn - Viewport Art Pack 6 blant annet.. Trudde man bare lastet dem ned, så kom designet automatisk på, men gjorde da ikke det. Det jeg lurer på er hvordan man skal få de type designene til å fungere ? De er markert rødt i addons og det står "dependency missing" Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 ingen av dere som har prøvd det før ? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 ingen av dere som har prøvd det før ? Høres ut som du kun har lastet ned en tekstur-pakke og ikke selve addonen, se om du finner en addon som kun heter Sunn-Viewport art og installer denne, evt se hvilken dependency som mangler (hvis jeg husker riktig finner du ut dette ved å holde musepekeren over addonen som har en manglende dependency. Uansett; her er hoved-addonen til Sunn: http://www.wowinterface.com/downloads/info10917-Sunn-ViewportArt.html Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 For å fjerne tråder fra Mine Innlegg må man ha vært aktiv i tråden de siste 3 mnd. Jeg har sluttet med WoW og vil fjerne en del tråder fra mine innlegg, men det er ikke lett når jeg ikke har vært aktiv i trådene... Må derfor poste i noen tråder. Har rapport innleggene mine så moderatorer kan fjerne de når jeg har fått fjernet trådene fra mine innlegg... Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 ingen av dere som har prøvd det før ? Høres ut som du kun har lastet ned en tekstur-pakke og ikke selve addonen, se om du finner en addon som kun heter Sunn-Viewport art og installer denne, evt se hvilken dependency som mangler (hvis jeg husker riktig finner du ut dette ved å holde musepekeren over addonen som har en manglende dependency. Uansett; her er hoved-addonen til Sunn: http://www.wowinterface.com/downloads/info10917-Sunn-ViewportArt.html Takker og bukker for svar Skal prøve det ut Tenkte meg at det var noe slik, men fant ikke noe godt svar på hvilken addon som skulle lastes ned for at at pakkene skulle fungere. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) ingen av dere som har prøvd det før ? Høres ut som du kun har lastet ned en tekstur-pakke og ikke selve addonen, se om du finner en addon som kun heter Sunn-Viewport art og installer denne, evt se hvilken dependency som mangler (hvis jeg husker riktig finner du ut dette ved å holde musepekeren over addonen som har en manglende dependency. Uansett; her er hoved-addonen til Sunn: http://www.wowinterface.com/downloads/info10917-Sunn-ViewportArt.html Ville bare si ifra at det funket, og takker igjen Her er hvordan det ser ut hittil, ikke ferdig enda. Endret 22. mars 2010 av RockyIII Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 RockyIII: Det var ubegripelig stygt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå