Elithran Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan flytte på disse addonsa? Og gjøre de litt mindre. Står i veien for Grid, men husker ikke hva de heter.. Endret 1. desember 2009 av Elithran Lenke til kommentar
Elithran Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Ser ut som Quarz Ja, det kan stemme Men funker ikke å configurere de.. (/quartz config) Endret 1. desember 2009 av Elithran Lenke til kommentar
Elithran Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Ser ut som Quarz Ja, det kan stemme Men funker ikke å configurere de.. (/quartz config) nvm, fant en annen addon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kan komme av at kommandoen er /quartz og ikke /quartz config Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Nå har jeg fått 2 panel fra KGPanels til å følge Chicchai sin resize, men de passer ikke helt. Jeg har prøvd forskjellige Parent/Anchor, men får det ikke til å passe helt, enten blir det et stort glippe mellom panelet og chat-tabs eller så mangler det litt i bånn av panelet. Noen tips? Endret 1. desember 2009 av Tordenflesk Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 God Buff addon som støtter ButtonFacade? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Satrina Buff Frames Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 For og være erlig hater jeg den addonen xD men give it a shot xD Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Dette er kanskje simpelt for noen, håper hvertfall at noen tar seg tid til å svare en stakkars noob Se tegningen. Jeg vil at den informasjonen som vises i boksen nede til høyre om vedkommende skal komme ved siden av musen, og ikke nede i hørnet ved mouseover. Er dette mulig? Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det spørs helt hvilken AddOn du bruker til tooltips, selv bruker jeg TipTac. /tip - Anchors - sett alle til Mouse. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det er LUI sant? Bare se i mappen eller innpå Wowinterface så får du navnet på addon. Skal stå noe med tooltip vil eg tro. Kan gi deg et bedre svar når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Bruker tukui, QH helper og MikScrollingBattleText. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 husker ikke hva den heter, men skal iallfall frem til den avatar/portrettgreia oppe i venstre hjørne. vil gjerne ha noen addons så kan gjøre ting med den. flytte på den, endre den osv. anbefal noe? Lenke til kommentar
akak Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Noen som vet om en addom som viser targets target cast bar? Endret 11. desember 2009 av akak Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Må si jeg digger det nye questsystemet. Aldri mer Questhelper på meg. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 questhelper er fett med cartographer-pil. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) En addon som highlighter dine debuffs (med timers) på targetet? edit: interessert i noe VELDIG enkelt Endret 13. desember 2009 av Rukk Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) ClassTimer har fine bars som viser dine debuffs. Endret 13. desember 2009 av Lunicks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå