Lunicks Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Denne tråden er for folk som lurer på addons osv. Så vet ikke helt hvorfor dere to har postet hvilken UI dere bruker her. Ikke at det gjør meg noe da. Faktisk! Feilpost, beklager. Endret 23. november 2009 av Lunicks Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) http://www.cubeupload.com/img/186600wow.jpg Veldig stolt av UI'en jeg bruker, bruker LUI UI 2.0 og noen andre addons jeg har satt på, veldig god UI, veldig gode "tools" egen countdown timer på en status bar også kan brukes i raid også Endret 23. november 2009 av Robert. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Synes du har ødelagt hele konseptet bak LUI. Greia med LUI er jo at det skal være minimalistisk. Med alle de ekstra addonene du har lagt til blir et jo bare en massiv kræsj mellom minimalisme og rot. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Denne tråden er for folk som lurer på addons osv. Så vet ikke helt hvorfor dere to har postet hvilken UI dere bruker her. Ikke at det gjør meg noe da. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Hello der, jeg har selv opgradert til windows 7. Men så kom det til att jeg ikke likte størrelsen på taskbaren, derfor kjørte jeg nå fullscreen. Men da fikk jeg ett border problem. Jeg ser alderig noen med border problemer, men jeg har dette ganske ofte. Vell denne gangen er det noe jeg ikke får fatt på hvordan jeg fikser. men ser ut til att det sklir litt ut (spessielt på minimap og på UFs) ( jeg ser det er 50 piksler som "mangler" ) SS under: Window mode Windows Vista: Full-screen windows 7: Noen som har noen ide hvordan jeg kan fikse dette eller unngå border problemer senere? Kjører på UI scale 0.71 + (masse desimaler) å jeg runder det ofte opp til 0.72 Endret 25. november 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
n4w Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Har du samme problemet uten addons? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 /grid configLayout tror jeg det er, du må sette 10 man layout til 10 man, 25 man layout til 25 man osv om det ikke er det allerede. Takk for svar. Det kan se ut som litt av problemet er at Grid setter av plass til pets. Skal tukle med det og se hva jeg får til. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Har du samme problemet uten addons? Nei, ikke som jeg ser. men var meget så fornøyd med dette UIet. Derfor lurer jeg på om noen vet hvordan jeg kan fikse disse "border" problemene? EDIT: Ser ut til att med en gang jeg bruker UI scale fyker borderen på visse elementer. Noen som har noe ide om hvordan jeg kan "forsterke" borderene eller hvilken UI scale jeg burde bruke? Endret 25. november 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Skru av UI scale og/eller multi-sampling hvis du bruker det. Endret 25. november 2009 av henrik_s Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) utenn UI scale blir jo UIet VEEEELDIG trangt. Multi-sampling? whaat? Endret 25. november 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Hva med å skalere ned addons? Multi-sampling kan sammenlignes med anti-aliasing. Det jevner ut kanter, inkludert UIet. Sjekk WoWs video-instillinger. edit: tror jeg har misforstått problemet ditt. Du snakker om at du har mistet 50 piksler? Endret 25. november 2009 av henrik_s Lenke til kommentar
Kald Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Sliter med å finne ett Buttonfacade skin som passer til mine unitframes. Noen som har noen tips? Edit: typo Endret 26. november 2009 av Kald Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Er på jakt etter ny UI, og da noe minimalistisk (ala Caith's UI - pakker med andre ord)som ikke er så alt for vanskelig å konfigurere. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Sliter med å finne ett Buttonfacade skin som passer til mine unitframes. Noen som har noen tips? Edit: typo http://www.wowinterface.com/downloads/info14009.html + http://wowinterface.com/downloads/info1522...ttonShadow.html Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Fikset mitt problem. Var feil i mitt grapich setting hos nVidia. Caith FTW Lenke til kommentar
Kald Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 http://www.wowinterface.com/downloads/info14009.html+ http://wowinterface.com/downloads/info1522...ttonShadow.html Liten oppdatering Tusen takk for anbefalingen. Elsker det når jeg må styre og ordne i LUA kodene for å få til ting. Hadde ett flaut øyeblikk da jeg ikke fikk xuButtonShadow til å fungere... fant ut at jeg hadde satt den til 'Disabled'. Funket jo mye bedre når den var skrudd på Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ja, ble virkelig lekkert. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ser etter en addon som gjør at man kan ha flere UIs på en char. Og hvordan blir dette med minnebruk? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ser etter en addon som gjør at man kan ha flere UIs på en char. Og hvordan blir dette med minnebruk? Hadde en addon før som lagret hele UI settingens min, men husker ikke navnet på hva den het. Reflux? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå