Ercles Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) oUF og Pitbull ser det ut som. Ikke sikker på hvilken du har markert. Endret 11. oktober 2009 av Ercles Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 takk for hjelpa:) var OuF Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Prøv dette: Gå til Groups, velg Raid (kan også hete noe annet) i dropdown-menyen og gå til Filtering-tabben. Der vil du finne innstillinger for når raid frames skal vises. Prøvde dette, men hjalp ikke. Måtte til slutt avinstalere hele Pitbull, og renske lua filen. Satt opp alt på nytt og nå fungerer det. Tror det har skjedd noe i en oppdattering eller noe. Uansett takk for tipse. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg vil ha en addon som viser når en fiende bruker div spells som f.eks aspect of the cheetah, pvp trinket o.l sånn som i Noen forslag? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Vil tippe den addon i videoen heter 'Mik Scrolling Battle Text' https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14500268 Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg vil ha en addon som viser når en fiende bruker div spells som f.eks aspect of the cheetah, pvp trinket o.l sånn som i Noen forslag? http://www.wowinterface.com/downloads/info14258-OhSnap.html Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg vil ha en addon som viser når en fiende bruker div spells som f.eks aspect of the cheetah, pvp trinket o.l sånn som i Noen forslag? http://www.wowinterface.com/downloads/info14258-OhSnap.html Tusen takk Msbt var kul den og, mye bedre enn den innebygde greien Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Installert ny UI, men møter en liten kjip sak. I den gamle UIen var default frames som talentpanelet, character screen, mailbox etc. scalet ned, og jeg er rimelig sikker på at det var uten bruk av UI scale i video-settings. Jeg vil gjerne ha scalet ned dette uten at det rører addonUIen min. Noen forslag? Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 hei jeg trenger litt tips. jeg har i en lengere periode brukt nUI, men har sånn med tiden fått litt lyst på noe nytt. mine krav: jeg vil ha noe som er samme opplegget som nUI, med det så mener jeg noe som er omtrent fritt for innstillinger for å få det til å se bra ut og funksjonabelt. det skal ha en viss eyecandy faktor. god tilgang på diverse info man trenger mens man spiller. og sist men ikke minst være mindre resurskrevende enn nUI. greit nok med en ui som ser bra ut, men vis det krever at jeg må stille inn masse dilldall så ender det bare med at jeg ikke gidder. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Installert ny UI, men møter en liten kjip sak. I den gamle UIen var default frames som talentpanelet, character screen, mailbox etc. scalet ned, og jeg er rimelig sikker på at det var uten bruk av UI scale i video-settings. Jeg vil gjerne ha scalet ned dette uten at det rører addonUIen min. Noen forslag? Alternativt: Stille på UI scale uten å røre addons nevneverdig. Mas å stille inn alt på nytt igjen. (tilbakekalte gamleUIen, og UI scale var rørt. :/) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Heppsann, holder på med å lage meg ett nytt interface men jeg er litt usikker på noe med actionbarsene. For øyeblikket kjører jeg med Bartender4, men jeg vurderer å gå over til Macaroon (synes faktisk det er uhyre mye mer praktisk). Samtidig bruker jeg Grid til healing sammen med Clique, men siden Macaroon er en form for macro-actionbarish ting lurer jeg på om det er noen vits å ha Clique eller om jeg bare skal ha Macaroon eller begge deler? PS: Tror kanskje det kan være rotete, si ifra om dere ikke skjønner Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Installert ny UI, men møter en liten kjip sak. I den gamle UIen var default frames som talentpanelet, character screen, mailbox etc. scalet ned, og jeg er rimelig sikker på at det var uten bruk av UI scale i video-settings. Jeg vil gjerne ha scalet ned dette uten at det rører addonUIen min. Noen forslag? Alternativt: Stille på UI scale uten å røre addons nevneverdig. Mas å stille inn alt på nytt igjen. (tilbakekalte gamleUIen, og UI scale var rørt. :/) Det er desverre ikke mulig uten å reskalere alt mulig. Eventuelt kan man skrive en addon som skalerer ned de vinduene du vil ha mindre. Spørs hvor mye du må endre for å få uien sånn du vil ved en mindre uiscale. Heppsann, holder på med å lage meg ett nytt interface men jeg er litt usikker på noe med actionbarsene. For øyeblikket kjører jeg med Bartender4, men jeg vurderer å gå over til Macaroon (synes faktisk det er uhyre mye mer praktisk). Samtidig bruker jeg Grid til healing sammen med Clique, men siden Macaroon er en form for macro-actionbarish ting lurer jeg på om det er noen vits å ha Clique eller om jeg bare skal ha Macaroon eller begge deler? PS: Tror kanskje det kan være rotete, si ifra om dere ikke skjønner Spørs vel åssen du liker å heale. Clique og macaroon er jo to helt forskjellige konsepter, iom at du bruker museklikk med clique og tastetrykk med macaroon. Du kan jo evt sette makroene til macaroon til å caste på mouseover targets, men det er en helt annen måte å spille på i forhold til clique. Endret 15. oktober 2009 av Ocularis Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Fikset det, jeg, Ocularis. Tok ~halvtime, men det er bedre nå. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Mens jeg levler og caster og bruker diverse ting, er det en addon som viser på skjermen når det blir brukt opp slik at jeg kan applye på nytt? Spells og fysisk som rend, osv. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Bruker SatrinaBuffFrame, for å se når Proc/dots(på target) o.l. Må modifisere addon litt for å få det til. Ellers funker sikkert PowerAuras. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hadde en addon tidligere som viste ett rutenett over hele skjermen, slik at det ble lettere å gjøre ting symetrisk. Holder på å sette sammen en ny UI og jeg kommer selvfølgelig ikke på hva den heter. Eneste jeg kommer på er 'grid', men det er jo noe helt annet i addon verdenen Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Align eller graphpaper Endret 20. oktober 2009 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Kald Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Align var det ja. Takker og bukker Edit: Mens jeg først er i gang så har jeg ett lite spørsmål til. Leter etter en addon som lar deg minimere og maksimere chatten med en knapp som er konstant på chat framen. Vet jeg har sett en slik tidligere, men finner den ikke. Edit 2: Etter litt mer leting så fant jeg fram til MiniChat. Den funker fortsatt bra. Endret 20. oktober 2009 av Giba Lenke til kommentar
Slush1 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hva heter den addonen som gir deg informasjon om hvor mye critt, attack power, health osv du får, ved å holde musepekeren over itemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå