Ocularis Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 noen som har tips til en cooldown tracker, gjerne som kan configes til spesifikke ting, vil nemlig få meg en intercept/charge tracker, ikke alltid like lett å sjekke baren midt i en match Spørs hvor enkelt du vil ha det. sFilter hvis du ikke er redd for lua. CooldownWatch hvis du vil ha det litt enklere. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 noen som har tips til en cooldown tracker, gjerne som kan configes til spesifikke ting, vil nemlig få meg en intercept/charge tracker, ikke alltid like lett å sjekke baren midt i en match ForteXorcist er en du bør sjekke ut. eventuelt cooldownwatch Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Noen som vet hvordan man skrur av de røde meldingene man får øverst på midten av skjermen? som f.eks invalid target osv. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 er det noen addon man kan bruke for å få likt design på alt? Bruker recount og omen i raids og selv om de er ganske like så hadde det vært kjekt at de var helt like. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 er det noen addon man kan bruke for å få likt design på alt? Bruker recount og omen i raids og selv om de er ganske like så hadde det vært kjekt at de var helt like. Se ikke helt problemet, hvis du vil feks ha barene helt lik så er det vel bare til å velge de samme bar/skinn på recount og omen? Må ha misforstått Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Noen som vet hvordan man skrur av de røde meldingene man får øverst på midten av skjermen? som f.eks invalid target osv. http://www.wowinterface.com/downloads/info8561-pError.html Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Se ikke helt problemet, hvis du vil feks ha barene helt lik så er det vel bare til å velge de samme bar/skinn på recount og omen?Må ha misforstått Tror du forstå det riktig. Men hvordan forandrer man skins på dem? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Bruker ikke recount lengre, men med omen så skriver du bare /omen config -> Bar Settings og så Bar Texture, velg texture fra listen som er der. Er noe lignende for recount vil eg tro. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er det noen som kan anbefale noen chat - AddOns? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Chatter eller Prat. Er de jeg har brukt. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Noen steder jeg can se screenshots av de? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 WoW Interface - Chatter WoW Interface - Prat Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Mange takk. Men har du et av Chatter? Endret 3. oktober 2009 av Osecia Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Tror ikke det er noe spes forskjell på utseende mellom Prat og Chatter, er kanskje bare noen flere instillinger som er forskjellen. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg bruker spammenot, men nå har pøblene begynnt å bruke noen 55Dks, lurte på om det er noen addons som kan blocke whispers fra lvl55dks....? Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Ser etter en addon som sletter soul shards automatisk etter et visst antall som jeg kan definere. Halp? Ed; Fant Endret 6. oktober 2009 av Lyral Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 OMG, har Pitbull Unit frames, men de forsvinner når jeg kommer inn i arena, og ser bare enemies med GLadius. Halp? Har nesten samme problem selv. Mine Pitbull raid frames forsvinner i 10 mann raids, men kommer tilbake i grupper med mere enn 15 spillere. Har kjørt alle oppdatteringer, reinstalert men ingenting hjelper. Noen som har hatt samme problem (er) , og har fått løst det? Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Prøv dette: Gå til Groups, velg Raid (kan også hete noe annet) i dropdown-menyen og gå til Filtering-tabben. Der vil du finne innstillinger for når raid frames skal vises. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hei har ett lite problem med en UI pakke jeg lasta ned. Ser ut som jeg har to unit frames, men er ikke så flink til slikt, så vet ikke hvem av de det kan være. Er det noen som vet hvordan jeg fjerner den som jeg har ringet rundt? På forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå