Talwin Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Eventuelt kan du jo ha buffene slik de er standard fra Blazzard. Er ikke snakk om å vise buffsene om det var det du lurte på (jeg har ikke sett standard WoW-ui på en laaaaaang tid, så jeg kan surre fækt nå). Er snakk om å kunne plassere en actionbar med alle buffsene på på en grei plass som ikke forstyrrer. Hmm Jeg bruker oPie for buffs, mekke vann/mat, soulstones, etc. Alt jeg ikke trenger i combat, type ting. Funker kjempefint, og er lett å sette opp akkurat sånn som du vil ha det. http://www.go-hero.net/opie/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Den hadde jeg ikke tenkt på, skal sjekke det ut når jeg kommer hjem. Takk skal du ha Lenke til kommentar
eXa Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) @Sondrizzle Hva heter den CD addonen din? har sett den før, men usikker på hvilken addon det er. Endret 15. september 2009 av eXa Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 @SondrizzleHva heter den CD addonen din? har sett den før, men usikker på hvilken addon det er. Er det denne addon du lurer på? http://www.wowinterface.com/downloads/info...rteXorcist.html Lenke til kommentar
Burgerbrain Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hei. Dette har garanter blitt tatt opp før ,men jeg spør allikevel. En god bar addon er det jeg trenger pluss en som viser runes til dk. Beklager hvis dette har blitt tatt opp før, men det er sånn mange sider og lete igejnnom og jeg er litt lat. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Lurte på om noen visste om en addon. Hva den gjør er at når jeg klikker på den så autoseller den alt gray items jeg har i bag. Er en slags bag addon men kommer ikke på navnet. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Jeg bruker tekJunkSeller, funker flott. Lenke til kommentar
Kald Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Hei. Dette har garanter blitt tatt opp før ,men jeg spør allikevel. En god bar addon er det jeg trenger pluss en som viser runes til dk. Beklager hvis dette har blitt tatt opp før, men det er sånn mange sider og lete igejnnom og jeg er litt lat. Her finner du flere addons som viser runes. Prøv noen forskjellige og finn en du liker. Når det gjelder bar addons so har du Bartender og Dominos som er de største. Bare søk på samme siden. Lenke til kommentar
Burgerbrain Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hei. Dette har garanter blitt tatt opp før ,men jeg spør allikevel. En god bar addon er det jeg trenger pluss en som viser runes til dk. Beklager hvis dette har blitt tatt opp før, men det er sånn mange sider og lete igejnnom og jeg er litt lat. Her finner du flere addons som viser runes. Prøv noen forskjellige og finn en du liker. Når det gjelder bar addons so har du Bartender og Dominos som er de største. Bare søk på samme siden. Takker og bukker. Bruker nå bartende 4. Liker den skal se på runes addon i kveld. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Lurte på om noen visste om en addon.Hva den gjør er at når jeg klikker på den så autoseller den alt gray items jeg har i bag. Er en slags bag addon men kommer ikke på navnet. Minimalist, bruker den til å selle alle gray items + den har noen andre greie funksjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Hadde det vært opp til meg hadde jeg heller brukt Sell-O-Matic som autoselgeaddon. Minimalist er sikkert grei den, men SOM (flott forkortelse ) er mye mer praktisk i bruk og funker bedre som auto selger rett og slett fordi den både selger alt grått, men man kan også lage lister over ting man også automatisk vil selge (cloth f.eks.) eller spare (stone, ore, eller hva enn) samt en del andre ganske snasne funksjoner Lenke til kommentar
Kvitteri Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Har tenkt å kødde litt rundt med et eget PvP UI. Hvilke addons vil dere anbefale? Og hvordan får man sitt eget bilde ? Altså designe der barrene skal sitte. Endret 25. september 2009 av Kvitteri Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Afflicted, Gladius (Proximo!?), NECB. Lenke til kommentar
Kvitteri Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 (endret) kk, vet du hvordan man får "bilde" ? Altså en bakgrunn på wow, sånn at det ser mer riktig ut hvor du har spellsa dine, at de ikke bare står random liksom. OMG, har Pitbull Unit frames, men de forsvinner når jeg kommer inn i arena, og ser bare enemies med GLadius. Halp? Endret 26. september 2009 av Kvitteri Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Anbefaling til en random mount addon, som skiller mellom hvor det er mulig å bruke flyingmount og vanlig 'gå' mount. Har prøvd ut Mountifull, men er ikke så veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Smartmount. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg prøver å fikse pitbull 4 for tiden, men jeg støter på et problem. Hvordan får jeg endret størrelsen på unit frames på f.eks targets target og pet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Du må ha egne layouts for dem Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 HVordan fikses det? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 noen som har tips til en cooldown tracker, gjerne som kan configes til spesifikke ting, vil nemlig få meg en intercept/charge tracker, ikke alltid like lett å sjekke baren midt i en match Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå