Ercles Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hadde samme problemet. Oppdaterte alle addons og det fungerte som det skulle. Kan ikke si med sikkerhet hvilken addom som var problemet, men lurer på om det kunne være Bartender. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) får prøve å oppdatere den da ;D edit: ser ut til at det var bartender'n takker Endret 31. august 2009 av NorThy Lenke til kommentar
lassejl Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Lurer på noen ting ang. pitbull: Kan man få store ikoner på egene buffs/debuffs i pitbull (som x-pearl har), og hvordan er det man kan vise target-target's debuffs? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hva heter addonen som gjør at vinduet når du looter kommer opp samme plass som der pila er? Er den inkludert i feks x-pearl? For på den ene kontoen så funker det slik jeg vil, men på den andre funker det ikke. Så tenkte kanskje det var noe i x-pearl jeg kunne stille på, har ikke funnet noe så langt. Håper det var forståelig. Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Hva heter addonen som gjør at vinduet når du looter kommer opp samme plass som der pila er? Er den inkludert i feks x-pearl? For på den ene kontoen så funker det slik jeg vil, men på den andre funker det ikke. Så tenkte kanskje det var noe i x-pearl jeg kunne stille på, har ikke funnet noe så langt. Håper det var forståelig. Er det ikke sånn at du kan gå inn på Interface menyen og skru på Auto Loot, så looter den automatisk, samt ved musen sin posisjon? Edit; Fant ut av det nå! Det du gjør er å gå inn på Interface menyen, controls, så ticker du på "Open loot window at mouse" ! Endret 5. september 2009 av Lyral Lenke til kommentar
Yoshi187 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hva heter addonen som gjør at vinduet når du looter kommer opp samme plass som der pila er? Er den inkludert i feks x-pearl? For på den ene kontoen så funker det slik jeg vil, men på den andre funker det ikke. Så tenkte kanskje det var noe i x-pearl jeg kunne stille på, har ikke funnet noe så langt. Håper det var forståelig. XLoot. Har brukt den i 3 år nå, funker fortsatt bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Heppsann, jeg har et lite spørsmål, eller spørsmål om tips fra dere. Jeg holder på å level opp en paladin, men jeg har litt problemer med å finne ut hvor jeg skal plassere buffbaren min på skjermen (altså der blessingene, sealsene og sånt ligger så jeg kan aktivere dem). For øyeblikket ligger de til høyre i skjermen min, problemet er bare at det ser heller merkelig ut, menmeh kan noen av dere gi meg noen forslag til hvordan jeg kan løse problemet? Jeg har vurdert å la dem "fade" ut. Problemet er at fadingen er ikke til stede, den bare *poooooff* forsvinner og kommer tilbake igjen på samme måte. Så litt tips hadde vært velkomne Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvordan får jeg vekk runebaren opp til venste? jeg er tom for ideer:/ Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 henger meg på den, har samme problemet på min DK Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hvis dere nevner hvilken addons dere har så blir det litt letter å hjelpe Selv ville jeg tro at du finner det på en av instillingene til den rune(dk) addon dere bruker. Noe med hide blizzard runebars elns. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hvis dere nevner hvilken addons dere har så blir det litt letter å hjelpe Selv ville jeg tro at du finner det på en av instillingene til den rune(dk) addon dere bruker. Noe med hide blizzard runebars elns. zeüs, det er jo snakk om de vanlige dk barene som blizzard har lagt me spillet:) når jeg bruker andre frames, så blir de orginale bare liggenes etter Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hvis dere nevner hvilken addons dere har så blir det litt letter å hjelpe Selv ville jeg tro at du finner det på en av instillingene til den rune(dk) addon dere bruker. Noe med hide blizzard runebars elns. zeüs, det er jo snakk om de vanlige dk barene som blizzard har lagt me spillet:) når jeg bruker andre frames, så blir de orginale bare liggenes etter beklager så mye Zeüs, du hadde rett:D takk for hjelpen:D Lenke til kommentar
Ocularis Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Bruker du pitbull? Mener at hvis du disabler pitbull sin runebar eller w/e så blir blizzard sine hengende igjen, men det er vel et option under blizzard frames i pitbull for å hide runebar. Yay, norsk. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Heppsann, jeg har et lite spørsmål, eller spørsmål om tips fra dere. Jeg holder på å level opp en paladin, men jeg har litt problemer med å finne ut hvor jeg skal plassere buffbaren min på skjermen (altså der blessingene, sealsene og sånt ligger så jeg kan aktivere dem). For øyeblikket ligger de til høyre i skjermen min, problemet er bare at det ser heller merkelig ut, menmeh kan noen av dere gi meg noen forslag til hvordan jeg kan løse problemet? Jeg har vurdert å la dem "fade" ut. Problemet er at fadingen er ikke til stede, den bare *poooooff* forsvinner og kommer tilbake igjen på samme måte. Så litt tips hadde vært velkomne Jeg har mine under portrettet. Funker som smør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Vel, portrettet mitt er helt nede i bunnen av skjermen, så det funker nok dessverre ikke :/ Tror jeg har greid å fikse problemet, gjemmer den under minimappet mitt enn sålenge Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Eventuelt kan du jo ha buffene slik de er standard fra Blazzard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Eventuelt kan du jo ha buffene slik de er standard fra Blazzard. Er ikke snakk om å vise buffsene om det var det du lurte på (jeg har ikke sett standard WoW-ui på en laaaaaang tid, så jeg kan surre fækt nå). Er snakk om å kunne plassere en actionbar med alle buffsene på på en grei plass som ikke forstyrrer. Hmm Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Last opp et bilde av hvordan ui'en din ser ut nå da, så blir det enklere å si hvor på skjermen du kan evt plassere buff spell'n dine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Jau, her er altså UIet mitt: Utenfor combat og uten gruppeoppsett: Utenfor combat og med gruppeoppsett: (grid er nede til høyre for dere som lurer) Og i combat uten gruppe: (antar dere skjønner tegningen nå) Sånn, er fortsatt ikke 100% ferdig, men begynner å nærme seg Endret 13. september 2009 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå