Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruker selv PG UI som fungerer utmerket i 1920x1200. Har byttet ut en del addons, men beholdt opsette i KG panels samt Pitbull.

 

Hei, prøvde meg selv på PG UI, men den bugger seg maks. Virker som den ikke er oppdatert for 3.2 :(

 

 

EDIT: Kanskje litt feil tråd, men lets go. Fikk Tukui til å funke, og siden det bare er 1 bar nede, tenkte jeg at "Action bar 2 skulle ha 1-2-3-4-5 spellsa mine. Og bar 1 som vises skal jeg ha trykke på spell. Men problemet er at jeg får ikke binda spells. Altså på bar 2 har jeg penance på 1. Men er jo også det på da på bar 1. Den som vises. Noen måte jeg kan fikse det på ?

Endret av Silo
Lenke til kommentar
Bruker selv PG UI som fungerer utmerket i 1920x1200. Har byttet ut en del addons, men beholdt opsette i KG panels samt Pitbull.

 

Hei, prøvde meg selv på PG UI, men den bugger seg maks. Virker som den ikke er oppdatert for 3.2 :(

 

Rart det. Fungerer helt fint for meg. Har dog oppdattert alle addons via Curse client, hver gang det har vært nye versjoner av addons tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Jeg har fjernet alt sånt og erstattet det med "Spell Alerter" og "Eavesdrop".

 

Spell Alerter er en addon som kan skreddersy's til å varsle akkurat det DU mener er viktig, men er beregnet for PvP.

 

Eavesdrop er en slags combat log som viser alt av dmg, buffs, healing osv i en boks. Denne kan også stilles inn til å vise akkurat det du mener er nødvendig.

Endret av Xiffic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...